Miksi kukaan ei puhu Kurdeista
Ne jotka vuosikaudet taistelivat Isisiä vastaan EU:n puolesta, niin naiset kuin miehet. Nyt on on unohdettu ja jätetty sinne oman onnensa nojaan tuhoon tuomittuun taisteluun, eikä ketään edes tunnu kiinnostavan heidän kohtalo? Kaikki vain tuomitsee Turkin hyökkäyksen sekä ihmetellään suu pyöreänä että mitä nyt tapahtuu.. juuri muuta kommentointia en ole kuullut. Outoa tämä nykyaika.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa mutta mitä voin tehdä?
Tuossa Avesta-ketjussa on linkki, josta voit printata flyereitä ja jakaa niitä ihmisille. Kannattaa osallistua mielenosoitukseenkin jos pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa mutta mitä voin tehdä?
Matkaa sinne ja kysy.
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen joten keskityn suomalaisten ongelmiin.
No Trumppi sanoi, että nyt pakoon pääsevät isis-vangit jää Eurooppaan, niin ei haittaa. Voi olla Suomenkin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurdit, nuo kansanmurhaajapaskiaiset. Kärsikööt. Ei mitään sääliä.
Niin turkkilaiset sen kansanmurhan pääasiassa kyllä teki.
Onko tämä taas jotain hommalaisten rinnakkaishistoriaa?
Miten sinä erotat turkkilaisen kurdista? Geenien perusteella erottelut on na z ien hommia.
Näinhän se on. Turkissa asuva kurdi on turkkilainen aivan samoin kuin Suomessa asuva somali on suomalainen. Jos olet eri mieltä, olet vihapuhuja ja ansaitset sakkorangaistuksen.
Onhan sen Suomessa asuva somali edelleen somali, vaikka olisi suomalainen eikä somalialainen. Daa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa vaan trump voitaisiin tappaa jotenkin
Kuvitteletko sinä rassukka, että Trump on Turkin päämies? Miksi Trump sinun mielestäsi on vastuussa Erdoganin touhuista?
No selvästi trumpilla on Diili erdoganin kanssa. Mutta sehän on vaan jäävuoren huippu, trump diilaa kaikkien diktaattorien kanssa. Pointti on paskaisen on kuoltava.
Sellaiset salaliittoteoriat sitten siellä. Mukavaa illanjatkoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella perse veto trumpilta. Mutta myös herätys huuto natolle ja euroopalle. Ehkä euroopan on aika seistä omilla jaloillaan. Nyt olisi aika sotilaallisesti painostaa turkkia.
Minä en todellakaan käsitä teitä Trump-vihaajia. Kun hänet valittiin presidentiksi, vallitseva älämölö oli sitä mieltä, että nyt syttyy kolmas maailmansota, koska Trump on niin hullu. Trump ei ole aloittanut ainuttakaan sotaa ja vetää jenkkien joukkoja pois alueilta, joihin Obama niitä aikoinaan lykkäsi, niin nyt sekin on huono asia. Sotaako te hullut hinkuatte? Vai onko päänne ohjelmoitu siihen asentoon, että kaikki mitä Trump tekee on automaattisesti syvältä?
Ei näille palikkapäille kelpaa mikään.
Kaikkien tulisi boikotoida Turkkia tämän Syyriaan kohdistuvan sotatoimen takia. En osta mitään turkkilaisia tuotteita enkä todellakaan matkusta maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpa vaan trump voitaisiin tappaa jotenkin
Kuvitteletko sinä rassukka, että Trump on Turkin päämies? Miksi Trump sinun mielestäsi on vastuussa Erdoganin touhuista?
Partneri in crime. Virolla oli jopa sellainen kappale Euroviisuissa. Kertoi Molotovista ja Ribbentropista. Esittivät duettona kuin olisivat laulaneet rakkauslaulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Trumppi sanoi, että nyt pakoon pääsevät isis-vangit jää Eurooppaan, niin ei haittaa. Voi olla Suomenkin ongelma.
Ymmärrän, mutta netissä itkeminen näistä asioista ei muuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin turkkilaiset sen kansanmurhan pääasiassa kyllä teki.
Onko tämä taas jotain hommalaisten rinnakkaishistoriaa?
Miten sinä erotat turkkilaisen kurdista? Geenien perusteella erottelut on na z ien hommia.
Näinhän se on. Turkissa asuva kurdi on turkkilainen aivan samoin kuin Suomessa asuva somali on suomalainen. Jos olet eri mieltä, olet vihapuhuja ja ansaitset sakkorangaistuksen.
Onhan sen Suomessa asuva somali edelleen somali, vaikka olisi suomalainen eikä somalialainen. Daa.
Meinaatko, että Suomeen muuttamalla tyypin etnisyys muuttuu? Tuleeko sinusta somali, jos muutat Somaliaan? Onko sellaista etnisyyttä kuin suomalainen ollenkaan olemassa? Voiko kuka tahansa tänne muuttava päättää vain identifioitua suomalaiseksi? Saako tällaisten henkilöiden "suomalaisuudesta" olla eri mieltä vai onko se vihapuhetta?
Vierailija kirjoitti:
Kurdit on supersankareita, trump on paskainen apina.
Millä lailla Trump tähänkin liittyy?
Kyllä huomaa, että suomalaisen median liberaali vasemmistolainen narratiivi on sinne uponnut ja kunnolla. Trump veti Lähi-Idästä sotilaitaan pois. Kyllä, se on totta. Ja siitä EU:n globalistijohtajat ovat suu vaahdossa huutaneet populistisia solvauksiaan Trumpia kohtaan. Taitaa kuitenkin unohtua, että ne samat EU:n globalistijohtajat kumartavat itse Turkkiin päin ja haluavat Turkin EU:n jäseneksi - Trukin EU-jäsenyyttä on yritetty ajaa jo vuosia. Puhumattakaan pako*laisten säilytyssopimuksesta, joka EU:lla on Turkin kanssa. EU:lla ei siis ole yhtään rauhanturvaajajoukkojaan tuolla alueella, mutta mutta Trumpille kyllä nuo populistiset globalistit räksyttävät, että miksi vedit joukkoja pois sieltä. Kovasti Stubbin kaltaiset globalistit jankuttavat EU:n roolia yhteispuolustuksesta ja rauhanturvajoukoista, mutta jos ei edes tuonne ole lähetetty joukkoja edes nyt syvän kriisin alkaessa, niin...
Vierailija kirjoitti:
Kurdialuetta hallitsee PKK, joka on EU:n ja Yhdysvaltojen terroristijärjestöksi luokittelema. Tappanut tuhansia turkkilaisia. Uudelleenbrändäys ei hämää ketään fiksua.
Se on puolue. Kaikki kurdit eivät kannata samaa puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jo lopultakin laitettaisiin ne rajat kiinni. Vai onko vieläkin liian hapokasta?
Vierailija kirjoitti:
Juuri Turkki avusti ulkomaisten Daesh-janttereiden paossa. Ovat kohta suomalaistenkin ongelmina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurdit on supersankareita, trump on paskainen apina.
Millä lailla Trump tähänkin liittyy?
Kyllä huomaa, että suomalaisen median liberaali vasemmistolainen narratiivi on sinne uponnut ja kunnolla. Trump veti Lähi-Idästä sotilaitaan pois. Kyllä, se on totta. Ja siitä EU:n globalistijohtajat ovat suu vaahdossa huutaneet populistisia solvauksiaan Trumpia kohtaan. Taitaa kuitenkin unohtua, että ne samat EU:n globalistijohtajat kumartavat itse Turkkiin päin ja haluavat Turkin EU:n jäseneksi - Trukin EU-jäsenyyttä on yritetty ajaa jo vuosia. Puhumattakaan pako*laisten säilytyssopimuksesta, joka EU:lla on Turkin kanssa. EU:lla ei siis ole yhtään rauhanturvaajajoukkojaan tuolla alueella, mutta mutta Trumpille kyllä nuo populistiset globalistit räksyttävät, että miksi vedit joukkoja pois sieltä. Kovasti Stubbin kaltaiset globalistit jankuttavat EU:n roolia yhteispuolustuksesta ja rauhanturvajoukoista, mutta jos ei edes tuonne ole lähetetty joukkoja edes nyt syvän kriisin alkaessa, niin...
EU voisi siis itse ottaa vastuuta edes hieman - maailman suurin talous kun on, ei ne joukot siellä jenkeillekään ilmaisia ole.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei olemitään kurdeja vastaan ja toivoisin, että he viimein saisivat oman valtionsa. Kunpa voisin auttaa heitä, mutta en tiedä miten.
Eikös Suomen syyrialainen kurdi ehdottanut että suomalaiset voivat boikotoida Turkkia eli jättämättä Turkin lomamatkan väliin.
Trump on perseääliö, mutta eurooppa on ollut tosi munaton perseääliön kanssa. Nato on mennyttä maailmaa euroopan pitää kehittää omaa puolustusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenpä ei soisi heruvan sääliä suomalaisillekaan. Sata vuotta sitten kymmeniä tuhansia murhattuja ilman oikeudenkäyntiä.
Tämä.
No pistäpä sitten täsmälliset luvut tähän, kun olet olevinaan noin tietäväinen.