Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tyttöystävääni vaivaa?

Vierailija
11.10.2019 |

Illan suunnitelma oli netflix ja chill. Hän tuli kämppääni yhdeksän aikaan ja on siitä saakka siivonnut ja tiskannut ihan täyttä päätä eikä suostu tulemaan sohvalle. Iltapalaksi laittamani lihapiirakat nakeilla (siinä oli yksi hänellekin) on jo ihan jäähtyneet. Miksi aina käy näin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika kuusta kun tekee mieli siivota ja järjestellä

Vierailija
22/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voinut itse siivota edes vähän? Ei ole kiva tulla saastaiseen kotiin.

Ihan siedettävä siivo täällä on.

Olen huomannut, että epäsiisteyden/-järjestyksen sietokyky on hyvin vaihtelevaa. En pidä itseäni mitenkään pedanttina, mutta parin kaverin luona käydessä olen huomannut olevani tosi kaukana siitä, mikä on heidän tulkintansa 'siedettävästä siivosta'. Jos olette tuon janan eri päissä, ennustan sangen lyhyttä parisuhdetta, kummallakaan ei ole kivaa.

Toimii, jos on mahdollisuus työnjakoon. Meillä mies tekee kaiken ulkona ja minä sisällä - kumpikin taipumustensa mukaan. Minä en päsmäröi pannuhuoneessa enkä autotallissa, hän ei neuvo keittiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se aika kuusta kun tekee mieli siivota ja järjestellä

Ei sellaista olekaan.

N47

Vierailija
24/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos naista vituttaa on muka pms. Ei mulla ainakaan. Ja mies on tietämätön uhri joka on sankarillisesti jättänyt yhden kaupan lihapiirakan tyttöystävälleen ja syö itse loput.

Vierailija
25/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutto sillä on ja kohta on kuppakin. Koita ymmärtää sitä.

Vierailija
26/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi kuin mun tyttöystävä tuli kotiin ”yksiltä” klo 0:30 ja ihan päissään. Piti olla kotona hyvissä ajoin joskus ysiltä. Kato siinä sitten leffaa kikattavan pikkulikan kanssa. Kunnon juoppo!!

Voihan silti panna.

Vierailija
27/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jos naista vituttaa on muka pms. Ei mulla ainakaan. Ja mies on tietämätön uhri joka on sankarillisesti jättänyt yhden kaupan lihapiirakan tyttöystävälleen ja syö itse loput.

Tästä opimme sen että kiukkuakoille ei kannata tarjota mitään. Syökööt ja siivotkoot kotonaan. Onneksi minun naisystäväni on paljon rennompi ja sille kelpaa kyllä mikrolihiskin.

Vierailija
28/28 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän käärepaperillisia suklaakarkkeja visusti piilossa.

Kun nainen alkaa kiukutella turhista, pitäydyn etäällä, mutta vaivihkaa viskon suklaata hurrikaanin eteen rauhoittumisen edistämiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän