Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde ei ole tasa-arvoinen

Vierailija
11.10.2019 |

Avoimessa suhteessa vain nainen saa täysillä nauttia suhteen avoimuudesta, koska nainen saa irtoseksiä mielensä mukaan, mutta harva nainen haluaa alkaa vehtaamaan avoimessa suhteessa olevan miehen kanssa.

Miksi mies ryhtyisi avoimeen suhteeseen? Eihän siitä ole miehen kannalta mitään etuja FWB-suhteeseen nähden.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu muutenkaan nykyään on suhteessa...

Vierailija
2/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti ne on yleensä miehiä jotka ylipäänsä ehdottaa avointa suhdetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä naisia pitänyt rengastetuilla löytyä tuosta vaan?

Ja jos parilla on riittävästi ikää, niin sittenhän mies on se haluttu hottis ja nainen pelkkää ongelmajätettä?

Näitä lauseitahan täällä jankutetaan päivästä toiseen.

Vierailija
4/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran suhteessa jonka sovimme olevan avoin koska kyseessä oli etäsuhde ja se olisi sellaisena jatkunut töiden vuoksi vielä useamman vuoden. No, olihan se avoin siihen saakka kun vaan miehellä oli ollut toisia naisia. Kun minulla oli toinen mies niin eipä sitten käynytkään. Olisi pitänyt miehen saada elää avoimesti mutta minulla ei olisi saanut olla ketään muuta.

Vierailija
5/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti ne on yleensä miehiä jotka ylipäänsä ehdottaa avointa suhdetta...

Koska heille suhde on pelkkä panosuhde. Oikeaa rakkaussuhdetta haluava mies ei tuollaista ehdota.

Vierailija
6/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä naisia pitänyt rengastetuilla löytyä tuosta vaan?

Ja jos parilla on riittävästi ikää, niin sittenhän mies on se haluttu hottis ja nainen pelkkää ongelmajätettä?

Näitä lauseitahan täällä jankutetaan päivästä toiseen.

Uusi juttu mulle. Tarkoitat varmaan jotain muuta.

Vierailija
7/7 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asenteesi on tuo Ap, niin sinun toden totta kannattaa pysyä sinkkuna tai ei ainakaan ryhyä kenenkään kanssa avoimeen suhteeseen. - Uskon kyllä, että avoin suhde, jossa kumpi tahansa saa huidella mtien tykkää ja vapaasti on kaiken kaikkiaan aika harvojen juttu olit sitten nainen tai mies.

Sinkkumies   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä