Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset teillä on?

Vierailija
11.10.2019 |

Kiinnostaa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pitkät, Paksut. Hiuslaatu helposti takkuuntuva ja vähän karhea. Väri keskiruskea, luonnostaan selkeästi vaaleampia ja tummempia pieniä raitoja. Otsatukka, pitkä sellainen

Vierailija
22/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskea, luonnonlaineikas, pörröinen ja liukas hiuslaatu. Hento ja herkästi katkeileva hius. Oma väri, pituus keskiselkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapäiden alle, jonkun verran rintojen yläpuolelle. Iät ajat olin pitänyt pitkää tukkaa, leikkasin ja nyt tuntuu että haluaisin aina vain lyhyemmät! Oma väri.

Vierailija
24/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkapäiden alle, jonkun verran rintojen yläpuolelle. Iät ajat olin pitänyt pitkää tukkaa, leikkasin ja nyt tuntuu että haluaisin aina vain lyhyemmät! Oma väri.

Niin ja hiuslaatu ohut, hiuksia kuitenkin melko riittävä määrä.

Vierailija
25/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät vähän kerroksittain leikatut, oma punainen/oranssi väri. Hulluna kasvanut nyt raskauden aikana! :)

Vierailija
26/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat (oma väri), pitkät ja paksut.

Vierailija
27/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat

Vierailija
28/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennettu ohut, omalla värillä (perus "vaalee tukka", eli maantienharmaa) tyvikasvua 3cm, semmonen bob mut ei tosi pitkä. Tosi ruma laittamattomana mut laitettuna ihan nätti, vaikka ohut onkin.

Vierailija
29/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin mulla on nyt sellanen long bob. Kesällä leikkasin yli puolet pituudesta pois, kun hiukset oli niin huonossa kunnossa. Olen myös alkanut värjäillä sellaisilla tumman/keskiruskeilla kevytväreillä, koska oma väri on harmaantuva maantienruskea ja koen olevani liian nuori harmaille hiuksille(35).

Vierailija
30/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet. Lisäksi hiuksia vähän, ja viime vuosina ollut todella runsasta hiustenlähtöä.

Vierailija
31/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkät, eli vyötäröön asti ja itse lyhennetyt joskus ajat sitten. Ei siis mitään mallia. Olen suunnitellut kampaajalle menoa noin puoli vuotta. En vaan osaa kuvailla mitä haluan. Olisi kiva jutella kampaajan kanssa pari tuntia erilaisista vaihtoehdoista, mutta ei taida mun rahat riittää palkata sellaista konsultaatiosessiota.

Vierailija
32/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustanruskeat paksut laineikkaat ja pitkät hiukset. Oma väri on.

Vierailija
33/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset,vaaleat raidat ja tänään lyhentyi pikkasen olkapäiden yli.Oli lapaluihin.

Vierailija
34/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ilmeisesti täällä mainittu Long Bob ilman kerrostusta. Tukka on suora ja väriltään oma tumman vaalea.

Vierailija
35/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika vanha jo.

Pitäisi leikkauttaa 10 cm.

Ylipitkät, suorat ja tummanruskeat. Sileät ja siksi hankalasti muotoiltavat.

Vierailija
36/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkät, eli vyötäröön asti ja itse lyhennetyt joskus ajat sitten. Ei siis mitään mallia. Olen suunnitellut kampaajalle menoa noin puoli vuotta. En vaan osaa kuvailla mitä haluan. Olisi kiva jutella kampaajan kanssa pari tuntia erilaisista vaihtoehdoista, mutta ei taida mun rahat riittää palkata sellaista konsultaatiosessiota.

Itse mietin samaa, mutta mistä edes löytyisi joku muu kuin rivikampaaja. Eihän sellainen osaa tuollaista päättää ja miettiä.

Vierailija
37/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasta riippuen samat hiukset voivat olla joko uskomattoman tummat ja ihanan paksut, tai sitten vaaleahkot ja melko ohuet. Seurasta riippumatta alkava harmaus pysyy.

Vierailija
38/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli neljäänkymmeneen vuoteen en ollut nähnyt omaa hiusväriäni, joten reilu vuosi sitten päätin kasvattaa sen esiin ennen kuin harmaannun. Havaitsin, että ihan turhasta olin vuosikymmenet maksanut: oma väri on koko lailla täsmälleen sama tuhkanvaalea kun mitä kampaajalta aina rahalla hain. Juuren tummahko talvikasvu hämää aika paljon.

Hiuslaatu on ohut eikä mitenkään erityisen tuuheakaan, joten pakon sanelemana korkeintaan kaulaan ulottuva polkka ollut aina. Kihartuu, ellen väkerrä suoraksi. Usein vanhasta muistista väkerrän.

Vierailija
39/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omia hiuksia vaan peruukki.

Mulla on kanssa afrikkalaiset hiukset peruukin muodossa.

Vierailija
40/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohuet. Lisäksi hiuksia vähän, ja viime vuosina ollut todella runsasta hiustenlähtöä.

Mulla sama 🙁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi