Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset hiukset teillä on?

Vierailija
11.10.2019 |

Kiinnostaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämääräisen maantienruskeanharmaa lyhyt, itse leikattu.

Vierailija
42/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset. Ne ylettyvät suunnilleen vyötärölle. Väri on oma, mä sanon sitä maantienväriseksi, mutta joku muu vaaleanruskeaksi. Vähän siinä on sellaista punertavaa sävyä. Hiuksissani on hauskaa se, että niitä on sekä tummia ja kiharia että vaaleita ja suoria. Mitä tummempi, sitä paksumpi ja karheampi, mitä vaaleampi, sitä ohuempi. Monissa hiusketjuissa täällä sanotaan, että pitkä hiukset saavat naisen näyttämään noitamaiselta tai elähtäneeltä hipiltä. Näin kohta nelikymppisenä musta nuo kuvaukset kuulostavat koko ajan paremmalta ja paremmalta. Mulla on sellainen tosi yksinkertainen tyyli, pukeudun enimmäkseen mustaan ja harmaaseen, ja hiukset tuovat siihen tyyliin jotain erilaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleenruskeet, pitkät ja aina takussa. Sivuilta+edestä tikkusuorat ja takaa niskasta umpikiharat. Ihan omat on, väristä lähtien. Pari harmaata hiusta taitaa olla tuolla seassa.

Vierailija
44/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliselkään pitkät, värjäämättömät luonnonvaaleat luonnonkiharat. Luonnonkiharat eli sellanen karhea hiuslaatu, mutta saa sileäksi suoristamalla. :) Lopetin värjäämisen joskus n. pari-kolme vuotta sitten.

Vierailija
45/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleenselkään kasvaneet pitkät ja vahvat hiukset. Oma väri, kastanjanruskea/hunajanvaalea. 

Vierailija
46/57 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennot, melko ohuet JA suorat. 😒 Tummanvaaleat, oma väri.

Otsatukka on, koska se on minulla niin vaivaton ja imarteleva. Muuten pituus tällä hetkellä hipoo solisluita ja tukka alkaa näin pitkänä olla jo kelvoton. Harkitsen klassista lyhyttä pixie-mallia, ehkä se toimisi niin kuin otsatukkakin toimii.

Vierailija
47/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ja harmahtavan ruskeat. Leikkaus on dramaattinen mutta väri tylsä. En jaksa värjätä. Muutama harmaa joukossa.

Vierailija
48/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienharmaat paksut rastapötköt puoleen selkään.

Vierailija
49/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi ollut kiva tietää ikä aina. 

Minulla on solisluihin ylettyvät, oman väriset keskiruskeat, vähän taipuisat hiukset. Haluaisin vähän pidemmät, mutta minulla ei oikein kasva enää. Tai kai ne tavallaan kasvavat, mutta latvat tulevat niin nopeasti kuiviksi ja huonoiksi. 

Hiukset ovat ohentuneet vaihdevuosien myötä, mutta menettelevät edelleen. 

Lyhyitä ei tule. Muilla tietysti ok, mutta en voi kuvitellakaan itseäni. Ehkä johtui kidutuksesta, johon lapsena sain tottua. Aina piti olla kynitty poikatukka, koska äitini mielestä minulla on niin ohut ja "huono" tukka. 

No ei todellakaan ollut, mä en tiedä mitä sadismia tuo oli. Kun aloin ihan itse päättää asioista, niin oli jopa paskuhko ja mitä sitten? 

Saa ohuthiuksinenkin lapsi pitää pitkiä hiuksia halutessaan. Meillä lapset on täysin vapaasti saaneet päättää hiusmallistaan. 

Vierailija
50/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

49

Penäsin toisilta ikää ja unohdin omasta kommentista :)

Olen 56-vuotias. 

Vierailija
51/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkät, kuivat ja lainekkaat sekä paksut. Oma maantien väri, jota auringo kesällä vähän vaalensi. Otsatukka. Tylsät, mutta ah niin halvatja huolettomat. Seinästä minua ei kyllä erota.

Vierailija
52/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leuan kärkeen ulottuva kihartuva polkka ja otsahiukset. Tukka on melkein aina ollut saman mallinen.  Kostealla säällä ne menevät ihan kihariksi. Ikää on 59 ja hiukset ovat alkaneet harmaantua, joten värjäytän ne aina  alkuperäisen värisiksi, tummahkon ruskeiksi. Mulla muuten oli lapsena myös aina poikatukka, kun hiukset olivat äidin mielestä liian ohuet. Itku kurkussa menin aina parturiin ja aloin lopulta uskoakin, ettei mulle pitkät hiukset sovi. 16-vuotiaana kasvatin ekan kerran puolipitkät hiukset ja ne näyttivät valtavan isoilta. Jo parikymppisenä päädyin polkkamalliin.

Vierailija
53/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just leikkasin olkapäiltä polkkamittaan, latva alkoi olla niin kuivaa haperoa. Oma kullanruskea väri. Reilu vuosi sitten kyllästyin värjäämiseen ja juurikasvusta stressaamiseen, joten ajattelin että mennään omalla värillä niin kauan kunnes harmaantuminen ajaa taas väripurkkien luo. Olen 32 -vuotias.

Vierailija
54/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleiksi, semmoisiksi beigeiksi värjätyt luonnonkiharat. Tai no laineen ja kiharan väliltä, mutta kuitenkin on korkkiruuvejakin. Hyvässä kunnossa ja pehmeät. Ulottuvat olkapäille, suoristettuna yläselkään. Oma väri perus maantienharmaa.

Vierailija
55/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaiset, koska vasta kohta saunaan menossa.

Vierailija
56/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tukka on paksu, kihara, kuparinpunainen ja noin 75 cm pitkä. Eli tosi huomiotaherättävä.

Vierailija
57/57 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän