Voikohan Unikulman sänkyyn saada maksusitoumuksen?
Jos kärsii univaikeuksista ja epäilee, että syy on huonossa sängyssä, voikohan saada harkinnanvaraista toimeentulotukea maksusitoumuksen muodossa Unikulma- liikkeeseen? Onko kokemuksia?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Oli hieno aloitus! Hyvä!
Kiitos!
-50000/5.
Laadukas uni ei vaadi kallista sänkyä. Tärkeintä on että sänky ei ole liian pehmeä. Vaahtomuovipatja lattialla on tuhat kertaa parempi kuin mitkään runkopatjat tai jenkkisängyt. Futon kaikkein paras.
Vierailija kirjoitti:
-50000/5.
Laadukas uni ei vaadi kallista sänkyä. Tärkeintä on että sänky ei ole liian pehmeä. Vaahtomuovipatja lattialla on tuhat kertaa parempi kuin mitkään runkopatjat tai jenkkisängyt. Futon kaikkein paras.
Oletko koskaan katsonut Jaksa peremmin- ohjelmaa. Unikulmalla mittaavat kehon ja rakentavat sängyn yksilöllisesti mittausten mukaan.
ap
Ehkäpä fysioterapeutin suosituksella?
Muistelen, että tuttavani sai aikoinaan moottorisängyn. Sattoi olla Unikulman sänky.
Käytettyyn todennäköisesti voisi saada, mutta ei eritoten tiettyyn tuotemerkkiin, koska käytännössä eivät pysty osoittamaan terveyshyötyjä muihin vastaavanlaisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Käytettyyn todennäköisesti voisi saada, mutta ei eritoten tiettyyn tuotemerkkiin, koska käytännössä eivät pysty osoittamaan terveyshyötyjä muihin vastaavanlaisiin verrattuna.
Käytetty ei käy jos sänky räätälöidään asiakkaan mittojen mukaan.
Voiko Teslaan saada maksusitoumuksen ?
En halua pilata ilmastoa vanhalla 100A:lla.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Teslaan saada maksusitoumuksen ?
En halua pilata ilmastoa vanhalla 100A:lla.
Kyse on täysin eri asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä fysioterapeutin suosituksella?
Riittääköhän terveyskeskuslääkärin lausunto?
ap
Minä haluaisin maksusitoumuksen Pattayan matkaan, koska se vähentäisi masennustani.
Mulle sossut maksoi uuden pesukoneen, television, sängyn. Sain sielä spr:ltä maksusitoumuksen huonekaluliikkeeseen. Erosimme tarkoituksella. 4 lasta, kumpikin työttömiä. Ollaan kuitenkin kokoajan yhdessä, mutta hiton hyvin yhteiskunta maksaa kaikki meidän kulut. Älkää menkö töihin!
Vierailija kirjoitti:
-50000/5.
Ei se futon kaikille sovi.
Kilttis kirjoitti:
Minä haluaisin maksusitoumuksen Pattayan matkaan, koska se vähentäisi masennustani.
Asuuko sulla siellä lähisukulaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetty ei käy jos sänky räätälöidään asiakkaan mittojen mukaan.
Vaikutukselliset terveyshyödyt valmistajan markkinointilupauksia, ei niitä ole tieteellisesti todistettu, jonka vuoksi sossu voi perustellusti antaa maksusitouksen paikalliseen kierrätyskeskukseen.
Saat varmasti jos käytät kaapuja. Kaikkihan ne saa. Unikulmassa on valmiita kaavakkeita Kelalle sitä varten.
Minulla oli aiemmin Unikulman Bodyfoam, mutta nykyinen Ikean sänky on parempi. Pärjäsi sänkytestiasäkin ja on neljä kertaa halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sossut maksoi uuden pesukoneen, television, sängyn. Sain sielä spr:ltä maksusitoumuksen huonekaluliikkeeseen. Erosimme tarkoituksella. 4 lasta, kumpikin työttömiä. Ollaan kuitenkin kokoajan yhdessä, mutta hiton hyvin yhteiskunta maksaa kaikki meidän kulut. Älkää menkö töihin!
Kiva provo. Toi televisio kuulostaa vähän epäuskottavalta. Toki köyhille lapsiperheille korvataan paljon, mutta silti.
Ja nimenomaan tuo toimii VAIN lapsiperheille. Yksin elävä työtön ei saa käytännössä mitään.
Laadukas uni on kuitenkin työkyvyn perusta.
ap