Mitäs olette puuhanneet tänään?
Itselläni pyörii viides pyykkikoneellinen kylppärissä (petivaatteita, päiväpeitto) ja sitten tein kinuskimokkapaloja ja söin yhdistetyn aamupalalounaan katsellen Netflixistä elokuvan "Fractured", suosittelen!
Kommentit (10)
Kotona, viiden päivän loma alkanut. Olen imuroinut, pyykännyt, käynyt ulkona, leiponut mokkapaloja. Poika on myös kotona, koska ollut flunssainen. Äskön katseltiin lastenohjelmia yhdessä.
Nain naapuria ulkona. Ei kummempaa.
Hassua, oletko minä 2, tosin omani ovat lukioissaan ja en ole käynyt ulkona ja imuroinkin vain eteisen ja olkkarin. Muuten kuulostaa tutulta ja 6pvän lomakin.
Ap
Nukuin kymmeneen. Kävin kaupasta fish & chips-ainekset ja Alkosta pullon calvadosta. Nostin oluet parvekkeelle kylmymään. Seuraavaksi vielä yhteen kauppaan, josta saa remouladekastikkeeseen kapriksia ja muutaman hedelmän.
Aamulla ehdin/jaksoin kerrankin laittaa kivan meikin. Hoidin muutaman työpuhelun ja pari asiakastapaamista. Kävin myöhäisellä lounaalla ja piipahdin eläinlääkärissä hakemassa koiralle lääkkeet.
Nyt vielä muutamia työjuttuja kotoa käsin ja sitten mennään lapsen syysloman kunniaksi
Ikeaan lihapullille.
Imuroin, pyykkäsin, järjestelin. Tein vohveleita joihin vispasin kermaa kaveriksi. Kävin kävelyllä ja nukuin päikkärit. Tein pitsan, joka on nyt uunissa. Illalla käyn vielä kävelyllä ja maksan parit laskut.
Olen ollut kotona, käynyt aamupäivällä yliopistolla tekemässä tentin ja paluumatkalla hain yhden saapuneen paketin. Nyt olen tässä suunnittellut yhden koulutehtävän tekemistä ja etsinyt lähteitä, mutta pääpaino on vielä ollut työpaikkojen ja vauvapalstan selailussa. Aion kuitenkin tehdä ja palauttaa tuon tehtävän tänään. Keittiötä pitäisi vähän siivota vielä tänään. Ei kai tässä sen kummempia.
Kylläpä on loisia palsta pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Nain naapuria ulkona. Ei kummempaa.
Oletteko asunnottomia pultsareita? Ymmärrän.
Istunut perseelläni töissä viimeiset kahdeksan tuntia. Kohta lähtee!