Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ei varoitettu! Alapääni on kauhea, valtava riekaleinen aukko, synnytyksestä 3,5 kuukautta!

Vierailija
11.10.2019 |

En olisi todellakaan ryhtynyt hommaan jos olisin tiennyt.

Kommentit (417)

Vierailija
381/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää tämä väljyys-juttu. 

Kun laittaa peukalon pään kokoisen Gyno-Daktarinin sisään, niin siellähän se pysyy aivan mainiosta ja minitamponit ovat vielä pienempiä. 

Eikö se kudos vain sopeudu siihen, mitä kulloinkin on sisällä?

Olen kolme nelikiloista lasta synnyttänyt. 

Ei kukaan miehistä ole ainakaan valittanut ja hyvin ovat saaneet. Toisaalta tällaista ei sivistynyt ja hienotunteinen mies otakaan puheeksi.  En minäkään koskaan sanoisi, että miehellä on pieni. 

(Vaikka nykyisellä on)

Voi juma... Olen fistannut semmoisen 30- tai enemmän pilluja, suuaukko on toisilla suurempi toisilla tiukempi, venyy kyllä kaikilla ja palautuu.

Kyllä sinne emättimeen mahtuu aukon jälkeen kaikilla vaikka kaksi nyrkkiä rinnakkain.

Tässä keskustelussa on mielestäni kyse emättimen aukosta ei emättimestä/synnytyskanavasta.

👍

Vierailija
382/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista että et ole tiennyt? Lasten saaminen tuhoaa vatsan, tissit, perseen ja pillun. Sitten ne rääkyvät räkänokat tarvitsevat kaiken irtoavan huomion, jatkuvasti saa pelätä etteivät satuta tai tapa itseään, vievät kaikki rahat mitä omistat ja teini-iässä vielä vittuillee päälle. Eiköhän tuo pillun tuhoutuminen ole yksi pienimmistä murheista siis kuitenkin. Tsemppiä.

Ja perinnönjaossa tyhjentävät pesän ja mustamaalaavat vanhemmuutesi.

Harkitse vielä kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan ryhtynyt hommaan, koska tiesin. Oikeasti naiset, verratkaa vauvan + jälkeisten kokoa m****n kokoon, ja päätelkää itse. Suomessa naisia ei arvosteta kuin siitostammoina, ja siksi keisarileikkaukseen ei uhrata varoja.

Ilmeisesti sulla on jokin harvinainen kudostyyppi, jos muna venyttää vehkeesi pilalle eikä se palaudu. Se on varsin erinomaisesti joustavaa ja palautuvaa naisilla yleensä.

Jos satut ottamaan pääsi pois p*llustasi, niin panepa merkille, miten monessa perheessä on useita lapsia, eli edelleenkin seksi maistuu eikä kohtu roiku polvien välissä. Normaalipainoinen palautuu synnytyksestä täysin kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
384/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tyhmä myytti edelleen elää? Meneekö miehillä muna ikuisesti veltoksi ekan erektion jälkeen eikä enää toivu? Samaa kudosta on naisen vaginassa. One size fits all, sormikin sen täyttää.

Vain synnyttämätön tai mies voi toisin väittää. Tai 140-kiloinen ap, joka ei ikinä ole jumpannut lantionpohjaansa.

Vierailija
385/417 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aukko palautui ainakin ihan normaalisti 3 kuukaudessa, ei se mitään enemmän auki ole.

Häpyhuulet vaan ovat paljon tummemmat toinen melkein musta.

Ei haittaa mutta kaikenlaista ne hormonit tekee.

N. 31 v

Vierailija
386/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, lähinnä normaali 162/56 Minulla on aivan sama tilanne kuin Ap:llä ja synnytyksestä 5 kuukautta.

Vierailija
387/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihava, lähinnä normaali 162/56 Minulla on aivan sama tilanne kuin Ap:llä ja synnytyksestä 5 kuukautta.

Sama juttu vuosi :(

Vierailija
388/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seksi ainakin on parempaa synnytyksen jälkeen.

Ja sitä paitsi, se kuuluu naiseuteen kaikki tyynni.

Vierailija
389/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se radikaalisti muuttunut ulkonäkö johdu siitä että värkki joutuu nopeassa tahdissa venymään ennennäkemättömiin mittoihin eikä varsinaisesta synnytyksestä.

Uusin e f u k t-video on sellainen jossa nainen ratsastaa vauvan kokoista dildoa eikä se alapää sen jälkeen näytä mitenkään riekaleiselta tai muuten ap:n kuvailemalta.

Vierailija
390/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla joustaa toisilla repeää.

Minä kuulun jälkimmäisiin :(

N 28

Vierailija
391/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassahan siitä kerrotaan. Olisiko vielä pitänyt olla joku henkilökohtainen varottaja?

Vierailija
392/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka paikassahan siitä kerrotaan. Olisiko vielä pitänyt olla joku henkilökohtainen varottaja?

No ei kyläl kerrota. Ja niitä kertomisen kertoja kohtaan on aina niitä tusinoittain, jotka väittävät, että mitään vaurioita ei takuuvarmasti tule.

Synnytyksistä puhuttaessa ei uskota sanontaa valhe-emävalhe-tilasto.

Vierailija
393/417 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä, että melonin kokoisen otuksen puskeminen pullonsuun kokoisesta reijästä saattaa tehdä vahinkoa?

Tosi on👍

Vierailija
394/417 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aukko palautui ainakin ihan normaalisti 3 kuukaudessa, ei se mitään enemmän auki ole.

Häpyhuulet vaan ovat paljon tummemmat toinen melkein musta.

Ei haittaa mutta kaikenlaista ne hormonit tekee.

N. 31 v

Väri huulissa muuttui.

Ihan yhtä joustava on kuin ennenkin.

Vierailija
395/417 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin Ap :llä ja mies jätti.

Vierailija
396/417 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, ennen mahtui käsi ja tuntui hyvältä.

Nyt menee kaksi ja tuntuu kaksi kertaa paremmalta :)

Vierailija
397/417 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osana syntyvyyden laskun syitä täällä onkin tullut kivasti esille repeämien rinnalla toinenkin syy nimittäin vieraissa juoksevat miehet. Toki osa kotirouvistakin käy muualla, mutta kuitenkin. Lapsiperheen arki ei kuulosta kovin houkuttelevalta :P

Vierailija
398/417 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tyhmä myytti edelleen elää? Meneekö miehillä muna ikuisesti veltoksi ekan erektion jälkeen eikä enää toivu? Samaa kudosta on naisen vaginassa. One size fits all, sormikin sen täyttää.

Vain synnyttämätön tai mies voi toisin väittää. Tai 140-kiloinen ap, joka ei ikinä ole jumpannut lantionpohjaansa.

Sillä että olet 140-kiloinen voi olla asian kanssa jotain tekemistä. Lihavilla nimittäin on sitä läskiä myös emättimen seinämissä, minkä takia on tiukempia kuin hoikat. 

Sinänsä muutenkin on toki totta, että normaalitilassa kaikkien emätin on seinämät toisiaan vasten eikä ammota jonain tyhjänä putkena auki. Tiukkuudessa ei olekaan niinkään kyse siitä etteikö olisi näin vaan kuinka iso on vastus venytettäessä. Vähemmän tiukoilla ei ole vastusta nimeksikään kun peniksen kokoinen juttu laitetaan sisään, tiukoilla seinämät vastustaa venymistä ja siksi tuntuu kireältä. Ja kyllä se voi muuttua raskaana ollessa / synnyttäessä tuo asia (toki koska emätin on lihasputki, sillä jumpalla asiaa voi parantaa). Nämä "valtava riekaleinen aukko" jutut taas ei yleensä liity varsinaisesti emättimen vaan emättimen ulkoaukon kudosten muutoksiin. Häpyhuulet, väliliha jne voivat kyllä jäädä sillä tavalla muuttuneeksi että emätin näyttää jotenkin höröttävältä ja sieltä näkyy suoraan esim. emättimen poimuista sisäseinää ilman mitään tähystyksiäkin, kun ennen synnytystä jos vaan makasi jalat levällään niin emättimen aukko näytti tosi pieneltä eikä sinne nähnyt syvemmälle sisään.

Vierailija
399/417 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa kuvaa, niin katsellaan.

Vierailija
400/417 |
13.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh kirjoitti:

OMG.. onneksi itse sain synnyttää sektiolla.

Siis lapsesi kyllä syntyi, mutta sinä et synnyttänyt!