Miksi ei varoitettu! Alapääni on kauhea, valtava riekaleinen aukko, synnytyksestä 3,5 kuukautta!
En olisi todellakaan ryhtynyt hommaan jos olisin tiennyt.
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
”Mies sanoo, että seksi on parempaa” kommentit ovat huvittavia. Silti miehet juoksevat vieraissa lapsen synnyttyä. Juuri luotani lähti toisen naisen mies aamulenkiltä takaisin lapsiperhearkeen. Tässä syy miksi omia lapsia en halua. Miehet hakevat seksiseuran sen jälkeen muualta kun lapsi on maailmassa.
Ite en halua suhteeseen niin oon huomannu, että parasta seksiä saa perheellisiltä miehiltä. Ja ne ei halua jäädä kiinni niin ei tarvi pelätä, että kaikki saa tietää naintiharrastuksesta. Plus ei pelkoa tunteista tai suhteeseen joutumisesta. Tosi moni on muutes sanonu että ihana panna naisen kans joka pitää huolta ittestään.
Mua ihmetyttää tämä väljyys-juttu.
Kun laittaa peukalon pään kokoisen Gyno-Daktarinin sisään, niin siellähän se pysyy aivan mainiosta ja minitamponit ovat vielä pienempiä.
Eikö se kudos vain sopeudu siihen, mitä kulloinkin on sisällä?
Olen kolme nelikiloista lasta synnyttänyt.
Ei kukaan miehistä ole ainakaan valittanut ja hyvin ovat saaneet. Toisaalta tällaista ei sivistynyt ja hienotunteinen mies otakaan puheeksi. En minäkään koskaan sanoisi, että miehellä on pieni.
(Vaikka nykyisellä on)
Vierailija kirjoitti:
Kun laittaa peukalon pään kokoisen Gyno-Daktarinin sisään, niin siellähän se pysyy aivan mainiosta ja minitamponit ovat vielä pienempiä.
Ei kukaan miehistä ole ainakaan valittanut ja hyvin ovat saaneet. Toisaalta tällaista ei sivistynyt ja hienotunteinen mies otakaan puheeksi. En minäkään koskaan sanoisi, että miehellä on pieni.
(Vaikka nykyisellä on)
Siinähän se totuus tuli ilmi. Väljässä isokin tuntuu pieneltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on mullakin, mutta ei se ole sisältöön vaikuttanut. Toimii ilmeisen hyvin.
Ja suosittelen ap kurkkaamaan tilannetta vaikka vuoden päästä uudelleen.
t: neljän äiti
Eiköhän jokainen normaali nainen ole tutustunut vittuunsa jo lapsena ja sen jälkeen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sektio nostaa äidin kuolemanriskin nelinkertaiseksi.
Ai suunniteltu sektio? Jokainen sektion valinnut on kyllä itse ottanut selvää riskeistä. Mikä sinua kuolemassa pelottaa? Minua pelottaa enemmän oma vammautuminen kuin oma kuolema. Jos menettäisin synnytyksen takia pidätyskykyni, kuolisin varmasti.
Kaikki kuolemme joskus mutta kaikki eivät joudu elämään vammaisina.
Ei tietenkään suunniteltu sektio nosta riskiä noin paljoa, varsinkaan jos se tehdään esim. toiveen, pelon tai perätilan takia.
Kaikki sektiot yhteensä nostavat kuoleman riskiä, mutta tähän on laskettu hätäsektiot (sisältäen epäonnistuneet alatiet, jotka ovat muuttuneet henkeä uhkaaviksi), kiireelliset sektiot sekä äidin muutenkin heikon terveyden vuoksi tehtävät suunnitellut sektiot. Tilanteissa, joissa äidillä tai lapsella on vaarallisia komplikaatioita on tietenkin myös riskit korkeammalla. Tämä ei tee perusterveen äidin hyvin menneen raskauden jälkeen sektiosta vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
(Vaikka nykyisellä on)
Voi juma... Olen fistannut semmoisen 30- tai enemmän pilluja, suuaukko on toisilla suurempi toisilla tiukempi, venyy kyllä kaikilla ja palautuu.
Kyllä sinne emättimeen mahtuu aukon jälkeen kaikilla vaikka kaksi nyrkkiä rinnakkain.
Tässä keskustelussa on mielestäni kyse emättimen aukosta ei emättimestä/synnytyskanavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Mies sanoo, että seksi on parempaa” kommentit ovat huvittavia. Silti miehet juoksevat vieraissa lapsen synnyttyä. Juuri luotani lähti toisen naisen mies aamulenkiltä takaisin lapsiperhearkeen. Tässä syy miksi omia lapsia en halua. Miehet hakevat seksiseuran sen jälkeen muualta kun lapsi on maailmassa.
Ite en halua suhteeseen niin oon huomannu, että parasta seksiä saa perheellisiltä miehiltä. Ja ne ei halua jäädä kiinni niin ei tarvi pelätä, että kaikki saa tietää naintiharrastuksesta. Plus ei pelkoa tunteista tai suhteeseen joutumisesta. Tosi moni on muutes sanonu että ihana panna naisen kans joka pitää huolta ittestään.
Totta puhut👍.
Lisäksi olen huomannut, että seksi on todella hyvää oman puolison kanssa kun on juuri huuhtonut kalunsa edellisen jäljiltä.
Kiihottaa ne päivät kun useampi nainen on imenyt kaluani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se on mullakin, mutta ei se ole sisältöön vaikuttanut. Toimii ilmeisen hyvin.
Ja suosittelen ap kurkkaamaan tilannetta vaikka vuoden päästä uudelleen.
t: neljän äiti
Eiköhän jokainen normaali nainen ole tutustunut vittuunsa jo lapsena ja sen jälkeen joka päivä.
Jokainen normaali nainen olisi myös tajunnut viestin pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kannattais niittenkin miesten tehdä osansa omassa kodissa niin vaimokin ehtisi ja jaksaisi pitää itsestään huolta.
Tajuatko että luonasi käy loiset panemassa? Ja kai ne sinua kehuu jotta jatkossakin saavat!
oliko täällä linkkiä siihen kuvaan aloittavan haarovälistä?
Minulla oli iso reva jo ennen esikoista, mitään muutoksia ei omaan tuntumaan ole tullut kolmannenkaan jälkeen samoin tuo on miehille kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan ryhtynyt hommaan, koska tiesin. Oikeasti naiset, verratkaa vauvan + jälkeisten kokoa m****n kokoon, ja päätelkää itse. Suomessa naisia ei arvosteta kuin siitostammoina, ja siksi keisarileikkaukseen ei uhrata varoja.
Tuskin olet edes nähnyt vastasyntynyttä, ne ovat (yleensä) aika paljon pienempiä kuin taaperot. Ja keisarileikkauksen saa jokainen, jolla ei ole liian suuret riskit ja joka itse sen haluaa. Miten tällainen ketju edes saa olla täällä vs. kaikki Torppa, Tuksu, okv, oä - ketjut katoilee? Itse olen synnyttänyt kolmesti ja alapääni turpoaa kiihottuneena enemmän kuin ennen lapsia, näin vertailun vuoksi totuuttakin tähän provoon. Ei haittaa yhtään, mutta useamman raskauden jälkeen istukka olisi voinut irrota jos kohtua olisi paljon leikelty. Eikä se sektioarpikaan aina helposti parannu tai ole soma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vaikka nykyisellä on)
Voi juma... Olen fistannut semmoisen 30- tai enemmän pilluja, suuaukko on toisilla suurempi toisilla tiukempi, venyy kyllä kaikilla ja palautuu.
Kyllä sinne emättimeen mahtuu aukon jälkeen kaikilla vaikka kaksi nyrkkiä rinnakkain.Tässä keskustelussa on mielestäni kyse emättimen aukosta ei emättimestä/synnytyskanavasta.
No kyllä se aukkokin palautuu paljon penistä pienemmäksi. Ehkei täydellisesti entisekseen, toisilla, toisilla ei. Vähän kuin peräaukkokin palautuu kakan jälkeen, harvoin jää vuotamaan (paitsi _kaikilla_ palstatrolleilla synnytyksen jälkeen). t. kolme synnyttänyt
Nostetaan tämäkin suomilehmien mietittäväksi.
Kuuden kuukauden päästä näytti jo paremmalta, kärsivällisyyttä.
Nyt on mennyt vuosi ja sisälle näkee.
Ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vaikka nykyisellä on)
Kyllä sinne emättimeen mahtuu aukon jälkeen kaikilla vaikka kaksi nyrkkiä rinnakkain.Tässä keskustelussa on mielestäni kyse emättimen aukosta ei emättimestä/synnytyskanavasta.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Vaikka nykyisellä on)
Totta kyllä sinne aukon jälkeen mahtuu.
Moni nainen on niin sairas yläpäästään, että ei tunne omaa alapäätään.
Mikä ei puoleen vuoteen parane sellaiseksi jää.
Näin se on ja on aina ollut.
Sitä se on kun mies juoksee lenkeillä, on ylitöissä yms ja naisen vastuulla koko koti ja lapset.