Miksi ei varoitettu! Alapääni on kauhea, valtava riekaleinen aukko, synnytyksestä 3,5 kuukautta!
En olisi todellakaan ryhtynyt hommaan jos olisin tiennyt.
Kommentit (417)
Minä voin tulla tarkistamaan missä kunnossa pimppi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisten viestialoitusten takia MIEHET saavat TEKOSYYN pettää synnyttäneitä naisiaan, kun alkavat kuvitella että se on varmasti juuri tuollainen iso riekaleinen löysä aukko, joten "pitää vähän lähteä hakemaan tiukkatavaraista siistialahuulista vapaaehtoislapsetonta naista petipuuhiin".
No, ei kukaan velanainen koskee johonkin isukkiin edes fwb suhteeseen, ne on niin kuin alinta kastia miehissä, joten turha pelätä sitä.
Ja miehet puhuu omilla foorumeillaan jo vaimojensa messuhalleista, voitte mennä rauhassa katsomaan, ei ne tarvitse mitään tekosyitä.
Tämänpä takia juuri naiset ovat idi.ootteja, jos menevät siihen mukaan. Kyllä pitää olla hävettävän nolla nainen, joka alkaa seksin toivossa parannella itseään vttu ”sieltä”, synnyttää sektiolla ja häpeillä luontoaan, koska joku mies on noin s**tanan tyhmä.
t.kristallikissaAika monet naiset saa itse nautintoa seksistä, orgasmeja, ne haluaa sen takia ehjän alapään.
Ei miesten takia, vaan oman nautinnon takia.
En ainakaan itse näe niitä idiootteina tai nollina, enkä pidä naisen luontona jotain revittyä reikää.
Ei sen ulkonäkö ehjyyteen vaikuta, jos täysin turhaa nillitystä. Rumahan se on aina, ”ehjänäkin”.
t.kristallikissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sanonut, ettei huomaa minkäänlaista eroa alapäässä synnytyksen jälkeen ja ennen synnytystä. Ei ensimmäisen, eikä toisen lapsen kohdalla. Ei ulkonäön, eikä tuntuman kohdalla.
Itsekään en huomaa, vaikka palautumiseen meni oma aikansa.
Myöskään ystävilläni ei ole ollut ongelmia, olemme ihan avoimesti keskustelleet.
😂Totta KAI se mies sanoo ettei huomaa eroa, jos sillä on edes muutama toimiva aivosoluja päässä ja kiinnostusta jatkaa parisuhdetta kanssasi. Vain totaalisen ajattelematon ja pölvästi mies sanoisi suoraan, miten asiat ovat. Sama pätee niihin ystäviesi miehiin. Miten sokea voi nainen olla?
Mitähän haittaa tästä on, jos mies siitä kärsii? Ei mitään. Turha keskustelu siis.
t.kristallikissa
Enkä muutenkaan usko, että miehet ovat tuollaisia valehtelijoita, ikävää, että lainaamallani kirjoittajalla on toiset kokemukset. Ehkä vetää kaltaisiaan puoleensa.
Kenen se olisi pitänyt kertoa. Katsoitko ennen synnytystä miltä näytti. Kaikilla se on vähän saman tyylinen römpsä.
Kätilö pistää muutaman tikin lisää, jos vaan osaa pyytää. Suu auki siellä synnärillä. Paskat asiakkaat saa paskaa palveluaa.
Yh kirjoitti:
OMG.. onneksi itse sain synnyttää sektiolla.
OMG paskaa ei kukaan kaipaa normikeskusteluihin. Sitä tulee "sontaluukusta" jo ihan tarpeeksi!
Katso tutkimus sektio äideistä, synnytyspelon takana voi .......
”Mies sanoo, että seksi on parempaa” kommentit ovat huvittavia. Silti miehet juoksevat vieraissa lapsen synnyttyä. Juuri luotani lähti toisen naisen mies aamulenkiltä takaisin lapsiperhearkeen. Tässä syy miksi omia lapsia en halua. Miehet hakevat seksiseuran sen jälkeen muualta kun lapsi on maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
”Mies sanoo, että seksi on parempaa” kommentit ovat huvittavia. Silti miehet juoksevat vieraissa lapsen synnyttyä. Juuri luotani lähti toisen naisen mies aamulenkiltä takaisin lapsiperhearkeen. Tässä syy miksi omia lapsia en halua. Miehet hakevat seksiseuran sen jälkeen muualta kun lapsi on maailmassa.
Saitko maksun vai annatko tosiaan ilmaiseksi käyttää patjana? Sinustahan ei siis ole vaimoksi tai kumppaniksi, äidistä puhumattakaan. Olet vain kassientyhjennysreikä. Ota nyt hyvä ihminen edes kunnon maksu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko maksun vai annatko tosiaan ilmaiseksi käyttää patjana? Sinustahan ei siis ole vaimoksi tai kumppaniksi, äidistä puhumattakaan. Olet vain kassientyhjennysreikä. Ota nyt hyvä ihminen edes kunnon maksu!
En halua reppanalta maksua periä, kun lapsiperhearki kuulostaa jo tarpeeksi kalliilta. Olikos sinun miehesi aamulenkillä kun noin meni tunteisiin, että alat maksullikseksi kutsumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ilmainen jakorasiatuhero pauhaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että nimität minua jakorasiaksi tietämättä, että tämä mies on 10 kuukauden sisällä ainoa ihminen, jonka kanssa olen seksiä harrastanut. Mutta eihän vika ole miehessä vaan minussa kun kehtasinkin häneen sortua. Ja tiedoksi, kun tämän seksisuhteen aloitimme unohti hän mainita olevansa varattu perheen isä. Mutta sekin on tietenkin minun vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehessä ei varmasti ole vikaa, kun käy naimassa aamulenkillä toista tuheroa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehessä ei varmasti ole vikaa, kun käy naimassa aamulenkillä toista tuheroa :D
Tässä on kyse sekä toisen tuheron että miehen persoonallisuushäiriöstä - eli yläpääongelmasta. Vaimon alapäällä ei todellakaan ole näiden sairaiden ihmisten kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on kyse sekä toisen tuheron että miehen persoonallisuushäiriöstä - eli yläpääongelmasta. Vaimon alapäällä ei todellakaan ole näiden sairaiden ihmisten kanssa mitään tekemistä.
Tai mitä jos ongelma onkin siinä ettei vaimolta heru lämpöä ja mies on löytänyt hyvän seksikumppanin ja voi näin jatkaa onnellista perheleikkiä kotona kun halut on tyydytetty muualla. Kyllä miehetkin kaipaa kosketusta ja sitä valitettavasti haetaan sitten muualta jos oma puoliso ei sitä anna.
Jos alapääsi jää tuollaiseksi niin olet oikeutettu korjaukseen koska tilanne ei kuulosta normaalille.
Minun mieheni ei ole huomannut eroa enkä itse ole huomannut eroa alatiesynnytysten jälkeen. Pari kuukautta olin aika kipeä niiden jälkeen. Seksielämä on pysynyt samanlaisena ennen ja jälkeen lapsien. Synnytykset olivat rajuja ja ehkä siksi olen itse vapautunut tietyistä estoista ja sänkyleikit ovat menneet aika villeiksi välillä.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä ja rehellinen kommentti👍
En usko, että seksiä on muuallakin kuin kotona siksi että on lapsi, synnyttänyt tai mitään sellaista.
Vaan ihan siksi, että se on luonnollista ja ihanaa.
Minun mielipuuhaani ovat uudet seksikumppanit tytöt 25v tai alle n. 2-4/viikossa. Iän tarkastan id-kortista, kahta kertaa en saman tytön kanssa halua olla, vie jotenkin fiiliksen.
Tänään olin yhdynnässä syyskuussa 20 v täyttäneen tytön kanssa vaimon ollessa työssä ja oli upeaa.
Vaimon herättyä päiväunilta meillä on taas upeaa seksiä kotona.
Näin se on mennyt jo monta vuotta ja olemme onnellisia.
M 55 Chonburi TH 14:37
Tuo on kyllä ikävä juttu. Eräälle pariskunnalle kävi niin että mies ei enää voinut puhua vapaasti naisen kanssa kasvotusten kun naisen alapää oli muuttunut megafonin muotoiseksi ja vahvisti kaiken puheen ja naapurit kuulivat kaiken.
Mitähän haittaa tästä on, jos mies siitä kärsii? Ei mitään. Turha keskustelu siis.
t.kristallikissa