Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei varoitettu! Alapääni on kauhea, valtava riekaleinen aukko, synnytyksestä 3,5 kuukautta!

Vierailija
11.10.2019 |

En olisi todellakaan ryhtynyt hommaan jos olisin tiennyt.

Kommentit (417)

Vierailija
221/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinteä synnyttämätön nainen ja yllätin mieheni katselemasta mature explosioned pussy sivustoa. Mistä tämä kertoo?

Miehesi on vinksahtanut kildimies?

Vierailija
222/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kokea, että tuosta ei varoitettu? Eihän alatiesynnytystä juuri muussa valossa nykyään esitetäkään. Itse olin todella yllättynyt, kun keväällä synnytettyäni paikat palautuivat lähes samanlaisiksi, ainoastaan emättimen suuaukko jäi vähän isommaksi, mutta sisältä aivan samanlainen kuin ennenkin. Olin siihen asti kuvitellut, että jokainen, joka väittää paikkojen palautuvaan (edes miltei) ennalleen, puhuu paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen mielipiteenmuokkauskanpanja täällä on meneillään?! :D Kun normaalista synnytyksestä, joista n. 95 % sujuu ihan hyvin, koitetaan vääntää jotain todella järkyttävää. Onko tämän takana vain yksi tai muutama häiriintynyt trolli vai onko osana jotain isompaa liikettä? Hämmentävää, toivottavasti kukaan ei ota näitä juttuja kovin tosissaan. Todella aggressiivista trollausta.

Varmaan jossain terapiassa olisi tilaa...

Tuhansien vuosuen mielipiteenmuokkauskampanjaahan tässä yritetään pikkuhiljaa kyseenalaistaa. Ei näistä ole puhuttu kuin muutama vuosi.

Vierailija
224/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, hyvä provo. Mulla paikka kiristy synnytyksen jälkeen.

Vierailija
225/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Vierailija
226/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapääni on ihan kunnossa, vaikka ekassa, pitkässä synnytyksessä leikattiin väliliha. Tokassa synnytyksessä vähän repesin ja tuli muutama tikki. Ihan normaali seksielämä on silti eikä muutenkaan haittaa elämää.

Vierailija
227/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan ei pidä antaa lupaa leikellä alapäätään synnytyksen aikana. Jos ei perse*tä leikkaamalla mahdu, sitten vaihtoehto sektio.

Huomioikaa potilaan oikeudet ja hoitotahto.

Vierailija
228/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi kokea, että tuosta ei varoitettu? Eihän alatiesynnytystä juuri muussa valossa nykyään esitetäkään. Itse olin todella yllättynyt, kun keväällä synnytettyäni paikat palautuivat lähes samanlaisiksi, ainoastaan emättimen suuaukko jäi vähän isommaksi, mutta sisältä aivan samanlainen kuin ennenkin. Olin siihen asti kuvitellut, että jokainen, joka väittää paikkojen palautuvaan (edes miltei) ennalleen, puhuu paskaa.

Ja se suuaukkokin voi vielä palautua, jos vasta keväällä olet synnyttänyt. Itsellä kaikkinensa koko hommasta palautuminen vei lähes kaksi vuotta, esikoisen jälkeen vähän vähemmän, n. vuoden.

Vierailija
229/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ny vähän mikä vaikutus teidän provoilla on kansantalouteen jos jengi ei uskalla lisääntyä tai vaativat kalliin keisarinleikkauksen.

Sektion ja alatiesynnytyksen hintaero on aivan mitätön. Normaali alatiesynnytys maksaa vähemmän kuin sektio mutta ns normaalin alatiesynnytyksen hinta saavuttaa sektion hinnan jo alapään tikkauksen vuoksi. Suurimmalle osalle synnyttäjistå alapää pitää kursia kasaan ja jos tikkaus tapahtuu leikkaussalissa niin hinta vain nousee ja ylittää jo sektion hinnan.

Ja kansantalous ei ilmeisesti tarvitse uusia vauvoja kun synnytysten hintaa pitää miettiä?

Hei taas åååå, laitatko taas sen husin laskutuslistan josta unohdat sanoa että komplisoitumattoman sektion ylähintaraja on n. 7000€

Joten kukahan se täällä tulastoja vääntelee?

Vierailija
230/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin yksityiselle korjausleikkaukseen ja kannatti. Harmittaa useiden naisten puolesta, kun julkinen sektori ei hoida näitä. Leikkaus onnistui minun osaltani täydellisesti.Tiukkuus palautui (ompelivat kiristystä mitä pystyi sisäpuolelle) ja ulkoapäin on tosi kauniin näköinen(leikkasivat ylimääräisen repaleisuuden pois) Trendi kyllä vaikuttaa olevan aika samanlainen jäljessä mitä tietyissä lehdissä kuvissa.

Vierailija
231/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menin yksityiselle korjausleikkaukseen ja kannatti. Harmittaa useiden naisten puolesta, kun julkinen sektori ei hoida näitä. Leikkaus onnistui minun osaltani täydellisesti.Tiukkuus palautui (ompelivat kiristystä mitä pystyi sisäpuolelle) ja ulkoapäin on tosi kauniin näköinen(leikkasivat ylimääräisen repaleisuuden pois) Trendi kyllä vaikuttaa olevan aika samanlainen jäljessä mitä tietyissä lehdissä kuvissa.

Paljon maksoi? Missä kävit? Kauan tuli saikkua? Oliko laskeumia? Mulla korjaus julkisella torpattiin, koska värkki on ”normaalin rajoissa”.

Vierailija
232/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko keskittyä ihan siihen vauvaan vaan ensimmäiset kuukaudet?

Vierailija
233/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa ja säälittää tuo lapsettomien vouhkaaminen repaleisesta tavarasta. Jotain afrikan apinoitakin joku jo kateuksissaan vetää mukaan.

Mistä sinä kenenkään lapsettomuudet tiedät? Ja mistä pitäisi olla kateellinen, pilalle menneestä tortustako? Jutuissasi ei ole mitään järkeä.

Ei tarvitse kummankaan olla kateellunen mistään. Eiköhän ole jo todettu, että raskaus ja synnytys muuttaa kehoa, aivan kuten ikäkin. Itse en koe suurentuneita häpyhuuliania rumina tai vastenmielisinä ja ottaen huomioon kuinka paljon lapsia tehdään, eivät ilmeisesti miehetkään. Eivät vain rumat tee lapsia. Lapsettomille tuntuu ottavan todella koville se, että jokin paikka on repsahtanut. Totuus kuitenkin on, että vain synnyttänyt nainen (ja mies tietenkin) tietää, miltä seksi tuntuu ennen ja jälkeen synnytyksen. Entä jos oltaisiin tyytyväisiä räplättimiimme ja jos ei OMAANSA ole, niin sitten korjauttaa. Ulkopuolisen kasvottomalla mielipiteellä ei ole merkitystä tässä asiassa.

Miehiä harvemmin kuulee synnyttäneiden naisten emättimiä haukkumassa. Kovasti tuntuu täällä naiset päättävän, mikä miehistä saa näyttää ja tuntuu miehistä hyvältä.

Vierailija
234/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilaan ei pidä antaa lupaa leikellä alapäätään synnytyksen aikana. Jos ei perse*tä leikkaamalla mahdu, sitten vaihtoehto sektio.

Ensinnäkin, siellä mennään lapsen terveys edellä. Lapsen jumiutuessa jostain syystä on nopeampaa leikata välilihaa, kuin tehdä sektio. Vai ottaisitko mielummin hapenpuutteesta kärsineen aivovaurioisen lapsen, kun tikatun arven.

En tiedä myöskään mistä sinä synnytät, mutta itse ainakin ihan emättimen kautta, en peräaukon. Näin ollen sitä ei myöskään ole tarve leikata. Välilihan alue on niin verekästä ja hyvin palautuvaa aluetta, että repeämät paranevat yleensä hyvin. En tiedä, miksi se haava vatsan alueella olisi parempi. Ihan yhtälailla niissä keisarileikkauksissa on komplikaatioita, vaikka valtaosa niistä menee hyvin.

Vierailija
235/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä alavatsan ja emättimen supistusharjoituksia. Joka päivä. 100-200 kertaa (vähintään siis). Tilanteen tsekkaus puolen vuoden päästä. Ja taas puolen vuoden.

Peilistä ei katota joka viikko,  ettei mene motivaatio.

Jos ei ala tehota, sitten gynekologin puheille.

Vierailija
236/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, siellä mennään lapsen terveys edellä. Lapsen jumiutuessa jostain syystä on nopeampaa leikata välilihaa, kuin tehdä sektio. Vai ottaisitko mielummin hapenpuutteesta kärsineen aivovaurioisen lapsen, kun tikatun arven.

En tiedä myöskään mistä sinä synnytät, mutta itse ainakin ihan emättimen kautta, en peräaukon. Näin ollen sitä ei myöskään ole tarve leikata. Välilihan alue on niin verekästä ja hyvin palautuvaa aluetta, että repeämät paranevat yleensä hyvin. En tiedä, miksi se haava vatsan alueella olisi parempi. Ihan yhtälailla niissä keisarileikkauksissa on komplikaatioita, vaikka valtaosa niistä menee hyvin.

Sektioilla olen synnyttänyt. Niin kauan kuin lapsen hankinta, raskaus ja synnytys ovat naisen vastuulla, niin kauan naisen ehdoilla mennään - muutenhan se toiminta loppuu. Vasta syntymässä tullaan ihmiseksi, saadaan henkilötunnus ja ihmisoikeudet.

Vierailija
237/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä alavatsan ja emättimen supistusharjoituksia. Joka päivä. 100-200 kertaa (vähintään siis). Tilanteen tsekkaus puolen vuoden päästä. Ja taas puolen vuoden.

Ei gyneltä mitään apua saa. Tulee vain toteamus, että normaalilta näyttää ja synnytys vaan muuttaa alapäätä vaikka on laskeumat ja et saa p*skottua normaalisti.

Vierailija
238/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sektioilla olen synnyttänyt. Niin kauan kuin lapsen hankinta, raskaus ja synnytys ovat naisen vastuulla, niin kauan naisen ehdoilla mennään - muutenhan se toiminta loppuu. Vasta syntymässä tullaan ihmiseksi, saadaan henkilötunnus ja ihmisoikeudet.

Jos synnytys on omalla vastuullasi, niin silloinhan synnytät kotona? Tottakai kätilöt ja lääkärit tekevät päätöksen lapsen terveyden mukaan siinä hetkessä. Ymmärräthän erottaa hätätilanteen suunnitellusta sektiosta.

Vierailija
239/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei gyneltä mitään apua saa. Tulee vain toteamus, että normaalilta näyttää ja synnytys vaan muuttaa alapäätä vaikka on laskeumat ja et saa p*skottua normaalisti.

No, toi 100/200 X päivässä oli mun oma keksintö vuosien hiljaisen kärsimisen jälkeen. Ja se kyllä auttoi mua.

Vierailija
240/417 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei pidä paikkaansa. Eivät synnyttäjät ole mitenkään etuoikeutetussa asemassa muihin terveydenhuollon asiakkaisiin. Ei jokainen nivelrikkoinenkaan pääse keinonivelleikkaukseen vaan siksi, että haluaa. Kaiken saa tietysti itse maksamalla ja varmaan jokainen, joka haluaa saa keisarileikkauksen omakustanteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan