Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla miehen kanssa, jolla on ihossaan ensimmäisen tyttöystävänsä nimi 25 vuoden takaa?

Vierailija
10.10.2019 |

olisiko sinulle ok?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tatuoidutti nimeni aika näkyvälle paikalle 22-vuotiaana yllätykseksi. Olen tahattoman taikauskoinen, joten se lähinnä kauhistutti. Joskus kun on mennyt huonommin niin on ihan tosissaan harmittanut hänen puolestaan. No onneksi on selvitty kyllä aika hirveistäkin koettelemuksista enkä enää kyllä osaisi kuvitella olevani kenenkään muun kanssa, hän on elämäni rakkaus ja nykytila on onnellinen. Yksin sitten jos kävisi jotain. Miehellä on ollut meistä aina lujempi luotto meihin ja ehkä hän tiesi paremmin kuin minä kun tuon tatuoinnin otti.

Kai voit antaa mahdollisuuden ainakin jos miehen tunteet ovat olleet vahvoja eikä ole tatuoinnilla paikkaillut töppäilyjään, silloin mies olisi t yhmä. Voi olla hyvä mies, kuten minun mieheni, jota nainen ei ole arvostanut.

Vierailija
22/25 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisin että se on äitini nimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho 25 vuoden takaa jo? Onko erostakin niin kauan? No kumma ettei ole poistanut sitä, mutta joillakin on sellainen periaate, ettei tatuointeja poisteta tai peitetä. Saat tehdä oman makusi mukaan. /21

Vierailija
24/25 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista elämänkallu meininkiä. En voisi.

Vierailija
25/25 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo suuremmin vaivaisi jos mies muuten olisi minulle sopiva kumppani. Kukapa meistä ei nuorena ole typeryyksiä tehnyt. Enkä siis tarkoita että se edellinen tyttöystävä on ollut mikään virhe tai typeryys miehen puolelta, vaan se nimen tatuointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän