Viikon päästä saan tietää sairastanko syöpää
Elämä tuntuu polkevan nyt ihan paikoillaan kunnes saan vastauksia. Eipä mulla muuta, en voi tästä kenellekään puhua ja halusin vain avautua :)
Hauskaa keskiviikkoiltaa sinulle!
Kommentit (22)
Samoin. Koepalat otetaan ylihuomenna. Käytännössä diagnoosi on kuitenkin jo varma. Kunpa tietäisi onko jäljellä viikkoja vai vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta selviää, ap. Koita oottaa rauhassa. Tsemii.
Kiitos oikein paljon ❤️
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Koepalat otetaan ylihuomenna. Käytännössä diagnoosi on kuitenkin jo varma. Kunpa tietäisi onko jäljellä viikkoja vai vuosia.
Oikein paljon voimia sinulle!
Ap
Mulla oli sama tilanne vuonna 2011, syöpää oli/on, vielä täällä.
Toivon koko sydämestäni parasta sinulle ♡
T. Sanna Tampereelta
Voi ei miten ikävä tilanne. Yritä saada jotain muuta ajateltavaa edes vähäksi aikaa. Katso vaikka jotain hyvää elokuvaa.
Olin itse samassa tilanteessa 2017. Viisi (5) kuukautta tutkimuksia oletuksella, että on mahdollisesti laajalle levinnyt syöpä. Ikäviä kuukausia, täynnä synkkiä ajatuksia. Lopputulos; ei olekaan.
Kiitos paljon! Lähetän lämpimiä ajatuksia kohtalotovereille.
T: 2
Tuo on ehkä se pahin hetki. Sitten kun tulokset tulleet ja mahdollinen hoito aloitetaan, on jo henkisesti helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon koko sydämestäni parasta sinulle ♡
T. Sanna Tampereelta
Kiitos Sanna. Arvostan :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin itse samassa tilanteessa 2017. Viisi (5) kuukautta tutkimuksia oletuksella, että on mahdollisesti laajalle levinnyt syöpä. Ikäviä kuukausia, täynnä synkkiä ajatuksia. Lopputulos; ei olekaan.
Onneksi lopputulos oli kuitenkin tuo. Vaikka rankkaahan tämä epätietoisuus on.
Ap
Joo, ja ihminen ei kuole kuin kaksi kertaa :) Ekan kerran kun fyysisesti kuolema korjaa ja tokan kerran kun hänen nimi lausutaan viimeisen kerran. Ole huoleti.
Tsemppiä ❤️ Netistä varmaankin löytyisi joku numero, jonne voisi soittaa ja jutella.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ❤️ Netistä varmaankin löytyisi joku numero, jonne voisi soittaa ja jutella.
Kiitos vinkistä! ❤️ Ei edes itselle tullut mieleen.
Ap
Joo ja mua ei vois vähempääkään kiinnostaa fakenews.
Huh! Toivotaan parasta, jännitetään sun kanssa. Tuletkohan viikon päästä kertomaan miten kävi? Voimia <3
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mua ei vois vähempääkään kiinnostaa fakenews.
Olen iloinen että sairastuminen tuntuu sinusta niin uskomattomalta ja kaukaiselta asialta, ettei niin ihan oikeasti voisi käydä. Nauti terveydestäsi ❤️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voimia ihan kauheasti! ❤❤❤
Kiitos todella paljon! Ja kiitos kaikille muillekin tsemppaajille ❤️ nyt tuntuu siltä, etten ole aivan yksin tämän asian kanssa.
Kaikesta selviää, ap. Koita oottaa rauhassa. Tsemii.