Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille: minne näistä haluaisit lomalla?

Vierailija
08.10.2019 |

Missä haluaisit viettää lomaviikkosi? Oletetaan ettei tarvitse miettiä rahapuolta (sanotaan vaikka että voitat arvonnassa matkan. Saat valita lähdetkö yksin vai otatko mukaan kavereita/kumppanin.

Naisille: minne näistä haluaisit lomalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantalomalle etelään

Vierailija
2/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta listasta puuttui Lapin All-inclusive unelma, jossa majoittuminen hiihtomökkiin tai 5 tähden hotelliin. Koira/pororekiajelua, kodassa nautiskelua sekä seisova pöytä, hiihtämistä TAI laskettelua, kylpytynnyrissä lillumista tähtitaivaan alla ja glögin juomista pakkassäässä. Tuo olisi oma unelmani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on ”travellaus”? Lasku tärvellyistä silmistäni lähtee laskutusosastoltamme jo tänään.

Lähden syyslomalla kahteen Euroopan kaupunkiin, osin työn, osin nautinnon takia. Valitsin rantaloman, tekisi mieli vain uida isoissa aalloissa.

Vierailija
4/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua valita vain yhtä.

Vierailija
5/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä eniten jhaluaisin Geirangirille, joka on valittu usein maailman kauneimmqksi vuonoksi.

Mutta sen reissun tahtoisin tehdä kesällä.

Esim.syyslomalla nyt eniten haluan mökillemme, ihanaan luonnonrauhaan.

Vierailija
6/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppureissu Etelä-Eurooppaan, lento maan pääkaupunkiin ja siihen tutustumista muutama päivä (ei shoppailua, ei kallista hotellia, ei fine dopingia vaan apartment hyvältä paikalta, street foodia, itse kokkaamista). Sitten junalla rannikolle toiseen kohteeseen. Historiaa, ihan tavalliseen paikalliseen elämään tutustumista, kirpputoreja ja ruokatoreja, runsaasti kävelyä ja kahvilla/oluella istumista.

Vierailija
7/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty valitsemaan vaan yhtä. En pidä rantalomista, sen hylkään heti. Kaupunkiloma kelpaa hyvin, samoin museot ja historialliset nähtävyydet. Kotimaan lomailussa tai Viron kylpylöissä ei ole mitään vikaa, mutta jos rahaa (tai aikaa!) ei tarvitse miettiä niin joku Euroopan kierros olisi enemmän mun mieleen. Olen ollut joskus reppureissulla ympäri maailmaa ja pidän edelleen omatoimimatkailusta. En halua pakettimatkoja, haluan itse suunnitella ja toteuttaa. Pidän myös vaeltamisesta ja vuorikiipeilystä ja viihdyn Lapissa. Norja ❤️!

Vierailija
8/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin interrailin, koska tällä hetkellä unelmani on toteuttaa trans-siperian junamatka. Myös Japania tahtoisin päästä kiertämään junalla.

Vierailija
9/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään matkustaa Suomessa kesäaikaan. Kesä-Suomi on ihana paikka. Talvi menee miettiessä minne kesällä matkustaa.

Vierailija
10/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin interreilata huvipuistosta toiseen 😄

Vierailija
11/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaupunkiloma. Rantalomat on jo nhty. En jaksa enää maata rannoilla ja tuskitella helteessä. Ne on nähty ja koettu. Kaupunkilomilla on enemmän virikkeitä ja nähtävää.

Saattaa olla myös ikäkysymys. Nuoret viihtyvät rannoilla ja biletyslomilla, me vanhemmat heittäydymme kaupunkiloman vilskeeseen.

Vierailija
12/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa Pohjois-Norjaan kalastelemaan ja nauttimaan luonnosta.

Vierailija
13/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuodenajasta paljon. Nyt syyslomalla paras kohde on tietenkin etelämpänä, mutta kesällä pohjoinen.

Olen tehnyt noista vaihtoehdoista melkein kaikkea ja tiedän, että shoppailu, kaupungit ja ihmisten tekemät aika tuoreet rakennelmat eivät ole minun juttuni. Sama juttu on rantalomissa, ei kiitos. Viron kylpylöissä kyllästyisin päivässä ja junalla olen reissannut nuorena ihan yllin kyllin Euroopassa. Suomessa olemme matkailleet eri tavoin vuosia. Olemme purjehtineet, veneilleet Saimaalla matkaveneellä, mökkeilleet joka puolella, kiertäneet kansallispuistoja, hiihtäneet jne. Se on aina hyvä vaihtoehto.

Norjassa ja myös Suomen lapissa viihdyn aina uudestaan ja uudestaan, olemmehan lappiin lähdössä taas jouluna. Sinne siis lähtisin, mutta tekisin vain päivävaelluksia. N45

Vierailija
14/14 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamma 45v. kirjoitti:

Ehdottomasti kaupunkiloma. Rantalomat on jo nhty. En jaksa enää maata rannoilla ja tuskitella helteessä. Ne on nähty ja koettu. Kaupunkilomilla on enemmän virikkeitä ja nähtävää.

Saattaa olla myös ikäkysymys. Nuoret viihtyvät rannoilla ja biletyslomilla, me vanhemmat heittäydymme kaupunkiloman vilskeeseen.

Olen asunut keski-Euroopassa ja Amerikan puolella vuosia ja olen kiertänyt aivan liikaa kaupunkeja ajan kanssa. Olen myös työmatkoilla nähnyt kaupunkeja tarpeeksi. Minulla menee iloisesti jotkut kaupungit jo sekaisin keskenään, niin samantapaisia ne ovat, joten en niin sanoisi tätä ikäkysymykseksi. Rantalomalle en enää kyllä lähtisi kuin ehkä sitten vanhana kampurajalkana. N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi