Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä työpaikamme eräs nainen käveli vastaan rappusissa ja hymyili minulle ohittaessa. Eli mitä hän viestittää mulle?

Vierailija
08.10.2019 |

Olen mies ja yksi ikäiseni nainen tuli vastaan työpaikan portaikossa.. Ja kohdallani hän hymyili minulle mutta ei sanonut mitään vaan jatkoi matkaansa. Minä katsoin vakavana takaisin enkä myöskään sanonut mitään.. Eli onko nainen kiinnostunut minusta? Miksi muuten hän haluaisi hymyillä minulle?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa-a. 

Vierailija
2/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hymyilyt takaisin? Sinä ainakin viestitit että et ole pätkääkään kiinnostunut.. Silti täällä kyselet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli ystävällinen ja sinä et viitsinyt edes hymyillä takaisin.

Vierailija
4/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli varmaan eräänlainen tervehdys. Olisit hymyillyt takaisin.

Vierailija
5/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan himoitsee sinua hulluna. Miksi muuten nyt kukaan hymyilisi? Ei ainakaan kohteliaana mutta jokapäiväisenä tervehdyksenä. Se olisi ennenkuulumatonta, jokaiseen hymyyn ja katseeseen sisältyy syvä ja mahtava merkitys. 

Vierailija
6/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on korviaan myöten rakastunut sinuun ja haluaa kanssasi naimisiin ja ainakin 5 lasta

Vierailija
7/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli sepalus auki.

Vierailija
8/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä vihjaus anaaliseksistä inva-wc:ssä

Vierailija
9/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuossa se retardi taas tulee. Hymyilen sille nätisti, niin pääsen äkkiä tilanteesta pois."

Vierailija
10/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu sulta kyr... sää. Makkarat tulille siis.

Vierailija
11/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa heti tehdä 8 lasta sinulle, ottaa 300 000€ asuntolainan kanssasi ja mennä naimisiin jo viime viikolla.

Vierailija
12/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiennyt, että pitäiskö moikata, joten valitsi vain hymyillä. Luultavasti koko tilanne oli naiselle hieman ahdistava, kun et itse tervehtinyt mitenkään takaisin.

Vierailija
13/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli hyvä mieli.

Vierailija
14/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään kertaluontoisesta hymyilemisestä en vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti perus ystävällisyyttä.

Vierailija
15/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on normaalit käytöstavat.

Vierailija
16/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiennyt, että pitäiskö moikata, joten valitsi vain hymyillä. Luultavasti koko tilanne oli naiselle hieman ahdistava, kun et itse tervehtinyt mitenkään takaisin.

Tämä. Pieni hymy on siinä moikkaamisen ja moikkaamatta jättämisen välillä.

Vierailija
17/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään kertaluontoisesta hymyilemisestä en vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti perus ystävällisyyttä.

Saattoi myös olla perus suomalainen, ne on sellaisia kelmejä, ettei yhtään tiedä, mitä niitten virnuilu tarkoittaa. Voi olla, että päiväsi ovat vähissä, ellei ihan luettu, tai jopa laskettu. Mene ja tiedä. Elä ja koe. Tartu hetkeen - Carpe Diem, kuten me parempi, ei perus suomalainen, väki tapaamme sanoa.

Hankalampi homma on tuo.

Vierailija
18/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/46 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minulle hymyillään samalla tavalla joka päivä ilman sen syvempää merkitystä t. Siivooja

Vierailija
20/46 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus häirinnästä, siitäpä oppii ettei vääntele naamaansa miesten nähden. Ja vaadi teidän työpaikan naisille peittävät kasvosuojukset.