Töissä työpaikamme eräs nainen käveli vastaan rappusissa ja hymyili minulle ohittaessa. Eli mitä hän viestittää mulle?
Olen mies ja yksi ikäiseni nainen tuli vastaan työpaikan portaikossa.. Ja kohdallani hän hymyili minulle mutta ei sanonut mitään vaan jatkoi matkaansa. Minä katsoin vakavana takaisin enkä myöskään sanonut mitään.. Eli onko nainen kiinnostunut minusta? Miksi muuten hän haluaisi hymyillä minulle?
Kommentit (46)
Miksi et hymyilyt takaisin? Sinä ainakin viestitit että et ole pätkääkään kiinnostunut.. Silti täällä kyselet!
Varmaan himoitsee sinua hulluna. Miksi muuten nyt kukaan hymyilisi? Ei ainakaan kohteliaana mutta jokapäiväisenä tervehdyksenä. Se olisi ennenkuulumatonta, jokaiseen hymyyn ja katseeseen sisältyy syvä ja mahtava merkitys.
Hän on korviaan myöten rakastunut sinuun ja haluaa kanssasi naimisiin ja ainakin 5 lasta
"Tuossa se retardi taas tulee. Hymyilen sille nätisti, niin pääsen äkkiä tilanteesta pois."
Hän haluaa heti tehdä 8 lasta sinulle, ottaa 300 000€ asuntolainan kanssasi ja mennä naimisiin jo viime viikolla.
Ei tiennyt, että pitäiskö moikata, joten valitsi vain hymyillä. Luultavasti koko tilanne oli naiselle hieman ahdistava, kun et itse tervehtinyt mitenkään takaisin.
Mistään kertaluontoisesta hymyilemisestä en vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti perus ystävällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tiennyt, että pitäiskö moikata, joten valitsi vain hymyillä. Luultavasti koko tilanne oli naiselle hieman ahdistava, kun et itse tervehtinyt mitenkään takaisin.
Tämä. Pieni hymy on siinä moikkaamisen ja moikkaamatta jättämisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mistään kertaluontoisesta hymyilemisestä en vetäisi kovin suuria johtopäätöksiä. Todennäköisesti perus ystävällisyyttä.
Saattoi myös olla perus suomalainen, ne on sellaisia kelmejä, ettei yhtään tiedä, mitä niitten virnuilu tarkoittaa. Voi olla, että päiväsi ovat vähissä, ellei ihan luettu, tai jopa laskettu. Mene ja tiedä. Elä ja koe. Tartu hetkeen - Carpe Diem, kuten me parempi, ei perus suomalainen, väki tapaamme sanoa.
Hankalampi homma on tuo.
Hah. Minulle hymyillään samalla tavalla joka päivä ilman sen syvempää merkitystä t. Siivooja
Tee rikosilmoitus häirinnästä, siitäpä oppii ettei vääntele naamaansa miesten nähden. Ja vaadi teidän työpaikan naisille peittävät kasvosuojukset.
Tjaa-a.