Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies piirittää, flirttailee, viestittelee ja "antaa ymmärtää", mutta ei sano suoraan?

Vierailija
08.10.2019 |

Miehet, kertokaa. Miksi toimitte näin naisen kanssa? Ettekö muka tarkoita oikeasti mitään vai eikö teillä vain ole rohkeutta tehdä aloitetta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä olin tuollainen kun olin epävarma itsestäni, mutta ei näin aikuisena tarvitse olla. Sanon suoraan mitä haluan ja jos naista ei kiinnosta niin ei voi mitään. Jos nainen muuttaa mieltään myöhemmin ja ottaa uudestaan yhteyttä niin alan pelaamaan ja käyttämään naisen kehoa. Mä tarjoan mun kättä vain kerran.

Kuvottavaa.

Olen samaa mieltä. Yhtä kuvottavaa kuin se, että naiset pyörittävät montaa miestä mistä valitaan se ''paras'' ja paneskellaan kaikkien kanssa. Jos nainen ottaa myöhemmin yhteyttä niin tiedän siitä, että nainen tekee tätä.

Ei ole käynyt sulla mielessä, että nainen voi ottaa myöhemmin yhteyttä, koska on huomannut että hänellä sittenkin on tunteita sinua kohtaan? Että ei paneskele ympäriinsä, vaan ei vain vielä tunne sinua riittävästi? Ainoa vaihtoehto on mielestäsi tuo oma kuvitelmasi? Kertoo sinusta paljon.

Itselleni on käynyt niin, että varsin uusi tuttavuus lähestyi ihan puskista, enkä ollut ehtinyt vielä tarpeeksi häneen tutustua näyttääkseni vihreää valoa. Kun sitten paremmin tutustuttiin, huomasin että huipputyyppihän se oli. Ja on edelleen, aviomieheni nykyään.

Mutta nainenhan on tietenkin tehnyt virhearvion, jos kuvittelee sinua hyväksi tyypiksi, joten hyvä ettei haksahtanut sinuun jo alunperin.

Ei tuo tietenkään ole ainut vaihtoehto. Mutta usein noi yhteydenotot tulee niin, ettei olla oltu missään tekemisissä kyseisen henkilön kanssa tai edes nähty häntä siinä välillä. Ihmettelisin miten ajatukset olisivat sinä aikana voineet muuttua. Suhtautuisin pienellä varauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi