Apua. Oloni on ollut vähän sekava ja ahdistunut tänään ja olen haistanut hajuja
Olen haistanut todentuntuisesti hajuja, joita ei kumminkaan todennäköisesti ole. Äsken oli nenässä voimakas bensan ja liikennepakokaasun haju. Olen sisällä ikkunat kiinni eikä tänne tuollaiset hajut ole ennen tunkeutuneet.
Päivällä haistoin voimakkaasti kannabiksen hajun, en polta! mutta voi olla että naapurissa poltetaan. En tiedä miksi se meille yhtäkkiä tunkisi.
Joku muukin outo vahva tuoksu oli aiemmin, mutta en enää muista mikä se oli. Mistähän johtuu. Ehkä hajut olivat todellisia kuitenkin.
Kommentit (21)
Mulla on yleensä ennen migreenikohtausta herkistynyt hajuaisti.
Olen vain pari kertaa elämässäni kärsinyt pahasta päänsärystä. En sairasta siis migreeniä. Tällä hetkellä ainakaan päätä ei särje yhtään. Kaikki migreenin "esitilat" ei tosin varmaankaan päädy kohtaukseen asti? Ap
Migreenipäänsärky voi tulla vasta tuntien päästä.
Migreenin alku,särky voi tulla päivien päästä
Onko mielenterveytesi kunnossa? Voi enteillä myös psykoosia.
Mulla on homealtistuksen seurauksena mm. yliherkkä hajuaisti. Raskaana ollessa se oli vieläkin herkempi, ihan tuskaisen kamalaa oli kun kaikki haisi.
Vierailija kirjoitti:
Migreeni? Epilepsia?
Epilepsia voisi olla. Isälläni oli ja olen itsellä joskus huomannut yöllä kohtausoireita, kuitenkin hyvin harvoin -Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko mielenterveytesi kunnossa? Voi enteillä myös psykoosia.
En oikein tiedä. Vähän ainakin masennusta on. Kerran olen ollut psykoosin partaalla, mutta tulin kuntoon kun nukuin ja tästä on vuosia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on homealtistuksen seurauksena mm. yliherkkä hajuaisti. Raskaana ollessa se oli vieläkin herkempi, ihan tuskaisen kamalaa oli kun kaikki haisi.
Voi ei. Toivottavasti ei olisi hometta! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Migreeni? Epilepsia?
Epilepsia voisi olla. Isälläni oli ja olen itsellä joskus huomannut yöllä kohtausoireita, kuitenkin hyvin harvoin -Ap
Lääkäriin.
olet taas päissään autotallissa piereskelemässä.
just viimeviikolla oli sama homma sun kans.
Aivokasvaimeen voi myös liittyä epätyypilliset haju-aistimukset. Tyypillisimmillään palaneen kumin haju.
ps. epilepsia ei ole periytyvä tauti.
Joihinkin häiriötiloihin mielenterveyden puolella voi kuulua harha-aistimuksia. Jos kuitenkin varmuuden vuoksi kävisit lääkärissä siinä tapauksessa että huomennakin jatkuu sama.
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin häiriötiloihin mielenterveyden puolella voi kuulua harha-aistimuksia. Jos kuitenkin varmuuden vuoksi kävisit lääkärissä siinä tapauksessa että huomennakin jatkuu sama.
Hajut poistuivat eikä edes oikeastaan ahdista enää. En taida mennä lääkäriin saamaan hullun leimaa tämän takia. Jos se toistuu niin sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aivokasvaimeen voi myös liittyä epätyypilliset haju-aistimukset. Tyypillisimmillään palaneen kumin haju.
ps. epilepsia ei ole periytyvä tauti.
Jotkut epilepsian tyypit voi periytyä...
Itsellä kohtaukset hajutuntemuksia. Eli kannattanee lääkäriin suunnata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajut poistuivat eikä edes oikeastaan ahdista enää. En taida mennä lääkäriin saamaan hullun leimaa tämän takia. Jos se toistuu niin sitten. Ap
Ei omasta terveydestä huolehtiminen hullua tee.
Migreeni?