Subi nainen
Onko teissä arvon vauvafoorumilaiset alistuvia yksilöitä? Eräs eksäni oli suuntautunut näin, ja minulle se oli silloin hieman uutta, mutta jäi kiinnostamaan. En todellakaan ole itse mikään diktaattori joka nauttii ihmisten alistamisesta tai nöyryyttämisestä, mutta roolileikkinä hauska lisä. Tosin olen jopa puolivakavissani miettinyt miltä tuntuisi elää parisuhteessa jossa on selvät roolit, mies määrää ja nainen alistuu 24/7. En ajattele että se olisi toisen "hyväksikäyttöä" jatkuvasti, koska en itse nauttisi sellaisesta missään määrin josta toinen ei saisi kiksejä, mutta selkeä roolijako jossa ei ole mitään josta toinen ei pitäisi. Vaikea selittää.. Olen huomioiva ja hellä luonteeltani, mutta jos löytyisi henkilö joka asiaan olisi vihkiytynyt ja kiinnostaa niin olisi hauska tavata ja jutella. En tiedä mikä siinä on, mutta kiinnostaa. Ehkä olen alfa ja luonteeni on sellainen, mutta toisaalta taas en ole välinpitämätön tai määräilevä normaalisti.
Kommentit (5)
Joo olen kuullut kyllä sivustosta mutta en ole sen enempää sinne sitten eksynyt. Lähinnä ajattelin kysellä kuinka ns. normiihmisissä löytyy tätä puolta.
irlirlirl kirjoitti:
Joo olen kuullut kyllä sivustosta mutta en ole sen enempää sinne sitten eksynyt. Lähinnä ajattelin kysellä kuinka ns. normiihmisissä löytyy tätä puolta.
Miksi kyseisellä sivustolla pyörivät ovat jotenkin vähemmän normi-ihmisiä kuin täällä?
Minusta kaikki naiset on hieman subeja? Minua itse asiassa ihmetyttää kovasti, kuinka jotkut kumppanit ovat aiemmassa suhteessaan olleet kuulemma määräileviä ja sitten tulviikin alakerta kiimasta, kun joku ensi kertaa ottaa vähän ylimääräisiä luuloja pois.
Minulla on välillä sellaisia kausia, että tekee mieli alistua enemmän, mutta sitten välillä on kausia kun sellainen ei juurikaan kiinnosta.
En ole kiinnostunut satuttamisesta tai nöyryyttämisestä, mutta valta-asetelmilla leikittely kiinnostaa.
Ja tuollainen ”mies määrää 24/7”-parisuhde vaatisi kyllä sen, että se mies olisi sitten todella huolehtivainen.
Valta ja vastuu kulkee käsi kädessä.
Yksi foorumi mistä voi sub-naista etsiä, on BDSM-baari -sivusto, mikäli täällä ei kukaan "ilmoittaudu". Siellä aika moni sub-nainen etsii dominoivaa miestä eri tyyppisiin suhdekuvioihin. Sivustolla on muutenkin paljon luettavaa kyseisen aihepiirin ympäriltä. Onnea etsintään! :-)