Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla itseäsi korkeatasoisempi puoliso? Miten päädyitte yhteen?

Vierailija
08.10.2019 |

Millä asialla mitattuna sinulla on itseäsi korkeasoisempi puoliso? Ura, älykkyys, ulkonäkö, status? Minkä ominaisuutesi vuoksi luulet hänen jättäneen sen huomiotta? Uskotteko, että puolisonne ajattelee olevansa korkeatasoisempi kuin sinä?

Esim itselläni on itseäni paljon komeampi aviomies, jolla pitkä historia kauniita naisia. Itse en ole kummoisenkaan näköinen, perus ohuttukainen, ei erityisen urheilullinen peruna. Kompensaationa, olen sosiaalisesti pidetty ja ilmeisesti hauska. En ole myöskään ylipainoinen. Tyylini on ihan ok, mutta ei kovin naisellinen. Nykyään myös tienaan miestäni enemmän, mutta seurustelemaan alkaessamme olimme samatuloisia.

En ole ikinä huomannut mistään että hän näkisi asetelman tällaisena. Toki en voi olla varma, ajatteleekö hän niin mielessään, mutta minulle hän ei ole koskaan antanut ymmärtää niin.

Kertokaa te muut rumemmat, köyhemmät, tyhmemmät, kouluttamattomammat, juntimmat tms. puolisot!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paha,

Olen selkeästi korkeammin koulutettu kuin mieheni ja hallitsen paljon asioita, joista hän ei tajua yhtään mitään (tietokoneet, puhelimet, nettiyhteydet, raha-asioiden hoitaminen jne)

Palkkani on alle puolet mieheni plkasta. Työtään hän tekee eri alan ammattikorkeakoulututkinnolla vuodelta -80 ts koulutautumaton on.

Olen meistä se kunnostaan huolehtiva, soprttinen ja terveelliset elämäntvat omaava. Mies on pullea ja laiska.

Minulla on sairauksia, mies on terve.

Vierailija
2/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paha,

Olen selkeästi korkeammin koulutettu kuin mieheni ja hallitsen paljon asioita, joista hän ei tajua yhtään mitään (tietokoneet, puhelimet, nettiyhteydet, raha-asioiden hoitaminen jne)

Palkkani on alle puolet mieheni plkasta. Työtään hän tekee eri alan ammattikorkeakoulututkinnolla vuodelta -80 ts koulutautumaton on.

Olen meistä se kunnostaan huolehtiva, soprttinen ja terveelliset elämäntvat omaava. Mies on pullea ja laiska.

Hmm, kun luojan suomista ulkonäköasioista ei ole tietoa, sanoisin että osanne menevät aika tasan. Poikkeuksellisen hyvät ulkoiset ominaisuudet tai seksuaalinen vetovoima voisi heittää jompaan kumpaan suuntaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mieheni on minua fiksumpi, paremmin koulutettu, ja hän tienaa vuositasolla 5-6 kertaa minun vuositulojeni verran.

Tuskin hän ajattelee olevansa korkeatasoisempi, kuin minä. Eletään tasaista arkea. Käyn töissä, tienaamassa ”omia rahoja”, mieheni maksaa elämisemme. Minulla on myös omia sijoituksia, en jäisi tyhjän päälle, jos eroaisimmekin.

Vierailija
4/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei nuo "tasot" ole mitään oikeita. Olemme molemmat suosiossa toisen sukupuolen silmissä. Ei mitään huippukauniita mutta molemmat osaa tuoda hyvät puolensa esille niin ulkoisesti kuin luonteen osalta. Statuksesta niin en tiedä, tavallisia ihmisiä olemme. Hän vuositasolla tienaa enemmän mutta minä olen se joka pitää talouden kasassa ja vakaana eli mahdollistan hänen työnsä samalla kun hän sillä nostaa myös minun elintasoa.

Älykkyys myös vaikea. Näen mieheni innovatiivisena, hän osaa myös toteuttaa. Hänestä minä olen "vanhasielu" jolla sivistystä ja näkökulmia asioihin joita hän ei edes tajua ajatella.

Kai me olemme samalla tasolla mutta ne tasot on eri taloissa.

Vierailija
5/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paha,

Ammattikorkeakoulu tuli vasta myöhemmin...

Vierailija
6/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mieheni on minua fiksumpi, paremmin koulutettu, ja hän tienaa vuositasolla 5-6 kertaa minun vuositulojeni verran.

Tuskin hän ajattelee olevansa korkeatasoisempi, kuin minä. Eletään tasaista arkea. Käyn töissä, tienaamassa ”omia rahoja”, mieheni maksaa elämisemme. Minulla on myös omia sijoituksia, en jäisi tyhjän päälle, jos eroaisimmekin.

Olet kuin venäläinen nainen. Heilläkin on omat rahat ja mies maksaa kestityksen. Ainoa ero on se, että jos miehesi vaihtaisi venäläiseen naiseen niin hän voisi saada mallin näköisen naisen joka siivoaa ja laittaa hyvää ruokaa. Sun puudeli mies varmaan tekee kotityötkin kun sinä piereskelet sohvalla?

Vierailija
7/7 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti ollaan varmaan aika samaa tasoa molempien mielestä.

Mieheni on korkeasti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, toisin kuin minä. Älykkydestä en tiedä, mutta mies on sanonut minun olevan älykkäin tapaamansa nainen. Joillain osa-alueilla saatan ollakin älykkäämpi, mutta useammin hän.

Minä olen varmaan parempi kodin kaunistamisessa, lastenhoidossa ja suunnittelussa. Hän on parempi sitten parempi suunnitelmien toteuttaja.

Kaikkinensa taidamme olla aika tasavertaisesti toisiamme täydentävä pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän