Enpä olisi uskonut että kyselen täältä miehen käyttäytymisestä
15-vuotiaan tyyliin että mitäköhän mies tarkoittaa=) Kysyn kuitenkin.
Yhdistystoiminnassa olen tekemisissä mielenkiintoisen miehen kanssa. Juttelen ja käyttäydyn kuten muidenkin kanssa, ei mitään flirttailua tms. Hän on hauska, aavistuksen hiljainen eli ei mikään suupaltti maailmanmies alfauros.
Parina viime kertana erotessa mies on halannut minua, olen ollut melko hämmästynyt koska en ole nähnyt näissä piireissä juuri halattavan. Viime kerralla halasi ja antoi suukon poskelle. Tapaamisen jälkee laittoi pari ihan viatonta viestiä.
Ihan vähän olen ymmälläni, että pitäiskö mun nyt ymmärtää jotain. Pelkään että ymmärrän väärin. En todellakaan voi mennä kysymäänkään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mikä on se yhdistys jossa tapaatte? Minkä ikäisiä olette ?
Kyseessä ei ole sinun miehesi, älä huoli
Aiotko ap kysyä ens kerralla miestä kahville tai pullalle? :) Kerro sit miten meni, jäin jo koukkuun!!!
Vierailija kirjoitti:
Sinun on nyt tärkeintä olla mahdollisimman passiivinen ja välttää kontaktia mieheen.
Mikäli mies jättää sinut rauhaan, hän oli sietämätön nössö ja joutaakin mennä.
Jos mies jatkaa lähestymistä, hän on monia naisia pyörittävä sika ja joutaakin mennä.
Näillä mennään.
Missään nimessä kumpaakaan sorttia ei tule rohkaista mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko ap kysyä ens kerralla miestä kahville tai pullalle? :) Kerro sit miten meni, jäin jo koukkuun!!!
Riippuu ihan siitä onnistuuko se luontevasti, tuleeko sellaista tilannetta.
Minusta joilkain miehillökin onntaoana nykyään halata käytelynnsijaan. Jotkut lähes ventovieraat tervehtivät myös noilla poskipusuilla, mikämon hämmentövää. Jouduin juuri sellaisen kohteeksi viikko sitten työympyröissä. Kokevat varmaan olevansa herrasmiehiä. Eli se ei ole mielestäni kiinnostuksen osoitus, eivätkä pelimiehet todellakaan harrasta sellaista. Ne viestit ehkä sitten ovat kuitenkin ap:n tapauksessa, ne kuulostavat vähän muuten tarpeettomilta.
Minusta juurikin nuo viestit kielivät kiinnostuksesta. Halaukset ja poskipusut ovat hyvinkin arkisia tervehdyksiä omassa tuttavapiirissäni.
Anna joku hienovarainen vihje ja katso tarttuakseen syöttiin. Tai sitten vain odotat mieheltä selkeämpää aloitetta.
Pidän peukkuja :).
Onpa tullut paljon viestejä, jouduin jättämään vastailun kesken ja joku muu on jatkanut.
Ongelmahan tässä on että minä olen parisuhteessa. Ja tämä mieskin uskoakseni tietää sen.
Mun moraalikäsityksen mukaan varattujen kanssa ei aleta mihinkään ystävällistä jutustelua enempään.
ihan ap.
No pidätkö siis itse tästä miehestä niin paljon että haluaisit jotain enemmän kuin kaveruutta? Jos niin, niin pyydä se vaikka leffaan tai lenkkiseuraksi.
Jos se sua halaa ja pussaa poskelle, niin oliskohan kiinnostunut? Haluaisko olla sun kanssa? Mitä luulet?
Ei välttämättä ole kiinnostunut "siinä tarkoituksessa" jos molemmat ovat yhdistystoiminnassa mukana. Tai sitten on, mutta en ap. tekisi vielä pitkälle meneviä johtopäätöksiä, jos on saanut halauksen ja poskisuudelman. Ja riippuu myös ap. asemasta yhdistyksessä.
Eikös halaukset ja poskisuunelmat ole melko yleisiä, jos ollaan oltu yhdessä vuosia järjestöissä ja luottamustehtävissä ja ajatukset ja tavoitteet ovat saman henkisiä tai henkilö on vaikka pj.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo tokikin kiinnostunut. Katsele josko mies saisi aikaan ihan oikean aloitteenkin. Jos olet kiinnostunut miehestä niin voit kyllä sopivasti rohkaista miestä tarjoamalla tilanteita joissa hänen olisi helppo ehdottaa tapaamista tuon yhdistystoiminnan ulkopuolella.
No johan se mies on kiinnostuksensa ilmaissut. Miksi AP ei voisi ehdottaa tapaamista? Riippuuko tämä osallisten sukupuolista, vai onko niin että se, joka ensin on osoittanut kiinnostusta on jotenkin velvollinen omaksumaan aktiivisemman roolin?
En ole ollenkaan varma tilanteesta. Koska jos olen ymmärtänyt väärin ja olen aktiivinen, kanssakäyminen tulee olemaan tosi hankalaa sen jälkeen. Ainakin minulle. Ehkä myös hänelle.
AP
Juuri näin. Ja sinun pitää huomioida asemasi järjestössä.
Itse saan usein halauksia ja poskisuunelmia luottamustehtävissä, myös naimisissa olevilta miehiltä, mutta ne ei ole johtanut mihinkään, eikä pienintäkään flirttiä, vaikka ollaan oltu jopa 7v yhteistyössä. Ja tunnen usein heidän vaimonsa.
Minusta halaukset ja poskisuunelmat kuuluvat tuossa asemassa vain hyviin käytöstapoihin ja osoittaa arvostusta ja ystävyyttä.
Tilanne tietysti saattaisi olla toinen, jos se tapahtuisi vapaa-ajalla ja pyytäisi jatkoille.
Nykyään kyllä halataan paljon, ainakin minun työpiireissä. Tosin eri ihmisten halauksiin suhtaudun eri tavalla. Esim. Jokunen aika sitten meillä oli isot firman tapaamiset, joissa toimittiin pienissä tiimeissä. Oli aivan luonnollista, että entuudestaan lähes tuntematon mies halasi minua tapahtuman päätteeksi eikä tullut pieneen mieleenkään, että siinä olisi ollut "jotain". MUTTA jos toinen tiimissäni ollut mies (jonka tapasin ensimmäistä kertaa) olisi minua halannut, en varmaan mitään muuta tekisikään kuin analysoisi, että mitä se tarkoitti! Koska häntä minä olin vähän tapaamisessa silmäillyt. Eli voisiko olla niin, että jos ei itseä kiinnosta, niin ei näe "merkkejä" ja jos taas on "jotain", niin sitten niitä merkkejäkin näkee?
Sinun on nyt tärkeintä olla mahdollisimman passiivinen ja välttää kontaktia mieheen.
Mikäli mies jättää sinut rauhaan, hän oli sietämätön nössö ja joutaakin mennä.
Jos mies jatkaa lähestymistä, hän on monia naisia pyörittävä sika ja joutaakin mennä.
Näillä mennään.