Enpä olisi uskonut että kyselen täältä miehen käyttäytymisestä
15-vuotiaan tyyliin että mitäköhän mies tarkoittaa=) Kysyn kuitenkin.
Yhdistystoiminnassa olen tekemisissä mielenkiintoisen miehen kanssa. Juttelen ja käyttäydyn kuten muidenkin kanssa, ei mitään flirttailua tms. Hän on hauska, aavistuksen hiljainen eli ei mikään suupaltti maailmanmies alfauros.
Parina viime kertana erotessa mies on halannut minua, olen ollut melko hämmästynyt koska en ole nähnyt näissä piireissä juuri halattavan. Viime kerralla halasi ja antoi suukon poskelle. Tapaamisen jälkee laittoi pari ihan viatonta viestiä.
Ihan vähän olen ymmälläni, että pitäiskö mun nyt ymmärtää jotain. Pelkään että ymmärrän väärin. En todellakaan voi mennä kysymäänkään.
Kommentit (33)
Kuulostaa kiinnostuneelta, jos vielä viestiäkin laittoi. Siitä vain rohkeasti etenemään!
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo tokikin kiinnostunut. Katsele josko mies saisi aikaan ihan oikean aloitteenkin. Jos olet kiinnostunut miehestä niin voit kyllä sopivasti rohkaista miestä tarjoamalla tilanteita joissa hänen olisi helppo ehdottaa tapaamista tuon yhdistystoiminnan ulkopuolella.
No johan se mies on kiinnostuksensa ilmaissut. Miksi AP ei voisi ehdottaa tapaamista? Riippuuko tämä osallisten sukupuolista, vai onko niin että se, joka ensin on osoittanut kiinnostusta on jotenkin velvollinen omaksumaan aktiivisemman roolin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo tokikin kiinnostunut. Katsele josko mies saisi aikaan ihan oikean aloitteenkin. Jos olet kiinnostunut miehestä niin voit kyllä sopivasti rohkaista miestä tarjoamalla tilanteita joissa hänen olisi helppo ehdottaa tapaamista tuon yhdistystoiminnan ulkopuolella.
No johan se mies on kiinnostuksensa ilmaissut. Miksi AP ei voisi ehdottaa tapaamista? Riippuuko tämä osallisten sukupuolista, vai onko niin että se, joka ensin on osoittanut kiinnostusta on jotenkin velvollinen omaksumaan aktiivisemman roolin?
Ehdottomasti olisi parasta joa ap olisi nyt itse aktiivinen. Mutta kun päätyi ensimmäiseksi kysymään täältä asiasta niin en olettanut hänen olevan niin aktiivinen ihminen että se olisi luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan varma tilanteesta. Koska jos olen ymmärtänyt väärin ja olen aktiivinen, kanssakäyminen tulee olemaan tosi hankalaa sen jälkeen. Ainakin minulle. Ehkä myös hänelle.
AP
Älä ole aktiivinen vaan odota tekeekö mies aloitteen.
Onko hän vapaa? Kuulostaa sinusta kiinnostuneelta, mutta varatulta. Jos tekisit aloitteen niin mies käyttäisi sitä hyväkseen.
Ja lopuksi vielä, mitä itse haluat? Oletko kiinnostunut miehestä vai imarreltu huomiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollenkaan varma tilanteesta. Koska jos olen ymmärtänyt väärin ja olen aktiivinen, kanssakäyminen tulee olemaan tosi hankalaa sen jälkeen. Ainakin minulle. Ehkä myös hänelle.
AP
Lisäksi olen hiljakkoin eronnut todella pitkästä liitosta, ei mitään käryä miten suhdemarkkinoilla nykyään toimitaan. Mulle olis luonteenomaista kysyä ihan suoraan mutta enhän mä voi mennä sellaista töksäyttämään.
ap
googlaa se. onko facessa perhekuvia?
Vierailija kirjoitti:
Älä ole aktiivinen vaan odota tekeekö mies aloitteen.
Onko hän vapaa? Kuulostaa sinusta kiinnostuneelta, mutta varatulta. Jos tekisit aloitteen niin mies käyttäisi sitä hyväkseen.
Ja lopuksi vielä, mitä itse haluat? Oletko kiinnostunut miehestä vai imarreltu huomiosta?
Hän on vapaa, tietääkseni. Ja olen kiinnostunut, toki myös imarreltu.
Jos mies tuolleen lämmittelee mutta ei tee kunnon aloitetta (eli pyydä kahville, syömään jne) niin ei kyllä ole puhtaat jauhot pussissa!
Jos se sua halaa ja pussaa poskelle, niin oliskohan kiinnostunut? Haluaisko olla sun kanssa? Mitä luulet?
Sano ens tapaamisen loputtua, et sun tekis mieli pullaa/kahvia/teetä/kaljaa ja kysäse ohimennen, josko hän haluisi liittyä seuraan. "Siellä ja siellä on tosi hyvät pasteijat." Jos teet sen ikäänkuin ohimennen ja kepeästi, niin siihen on helppo vastata.
Kerropa mikä on se yhdistys jossa tapaatte? Minkä ikäisiä olette ?
Vierailija kirjoitti:
Sano ens tapaamisen loputtua, et sun tekis mieli pullaa/kahvia/teetä/kaljaa ja kysäse ohimennen, josko hän haluisi liittyä seuraan. "Siellä ja siellä on tosi hyvät pasteijat." Jos teet sen ikäänkuin ohimennen ja kepeästi, niin siihen on helppo vastata.
Tää on hyvä idea! Tollanen ohimennen heitetty kutsu!
Jos se sua halaa ja pussaa poskelle, niin oliskohan kiinnostunut? Haluaisko olla sun kanssa? Mitä luulet?
Kuten kirjoitin, olen eronnut 20v kestäneestä liitosta.
En minätiedä mitä halaaminen ja poskelle pussailu tarkoittaa nykyään =) Oikeesti, anteeksi. Onhan tää aika noloa.
ap
Jos olisin ap, näyttäisin kyllä nyt itsekin vihreää valoa miehelle.
Jostain se uusi suhde pitää aloittaa, tässähän on hieno mahdollisuus, kun molemmat ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mikä on se yhdistys jossa tapaatte? Minkä ikäisiä olette ?
No enpä kerro. Ei se ole oleellista. Ikäkään ei ole kovin oleellinen, oikeesti aikuisia kuitenkin.
No sano seuraavan kokouksen tai whatever jälkeen, että nyt maistuisi kahvi/kalja/paukku mikä luontevimmin tulee mieleen. Sen jälkeen mies varmaan sanoo joo, hänelle myös ja pääsette kahdestaan jonnekin muualle. Kyllä se siitä.
Pelimiehen liikkeiltä vaikuttaa. Mutta jos olet kiinnostunut, niin ole toki. Mies selvästi on.