Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua opinnot ei suju ja haluan vaan itkeä ja juoda viiniä ja oksentaa

Vierailija
08.10.2019 |

Koulutöitä siis pitäisi tehdä, mutta ei onnistu. Työ liittyy näyttöön. Oon googlaillu, kattonu youtubesta videoita, ladannu ohjelman uudestaankin yms. En vaan tiedä tai tajua. Ja pitäis saada tehtyä. Pelkään että jään luokalle ja en valmistu koskaan. Kohta 20 000 opintolainaa. En jaksa, en kestä, en tiiä mitä teen.
Apua, jotain, aivan sama. Kertokaa vaikka kissoistanne. Mulla ei oo kavereita. Mutta juon viiniä. Kiitos hei ja menen makaamaan lattialle ja pyydän pitsakuskia toivottamaan mulle lisätoiveissa stemppia. Olen epätoivoinen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me lähdetään heti piakkoin tulemaan sinne päin apuun. Montako voit majoittaa, eihän sulla ole lemmikkejä? Oon allerginen. Tarviiko joku kyytiä Forssan suunnalta? Voin lähteä ajelemaan viiden maissa, kun ukko on tullut töistä. 

Vierailija
2/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy neuvoa opettajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Jos jkl voidaan juoda viiniä yhdessä. Mullakaan ei suju.

Vierailija
4/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? Mikä aihe?

Vierailija
5/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me lähdetään heti piakkoin tulemaan sinne päin apuun. Montako voit majoittaa, eihän sulla ole lemmikkejä? Oon allerginen. Tarviiko joku kyytiä Forssan suunnalta? Voin lähteä ajelemaan viiden maissa, kun ukko on tullut töistä. 

On mulla parisänky, niin voidaan varmasti nukkua kaikki lusikassa. Lemmikkejä ei ole, mutta rappukäytävässä haisee pistävä kissankusi naapurin eläintarhan takia

Ap

Vierailija
6/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut? Jos jkl voidaan juoda viiniä yhdessä. Mullakaan ei suju.

Kuopiossa. Harmi, kivempi se on rypä paskassa yhdessä, kuin yksin

Ap

Vierailija
7/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei suju myöskään. Opintolainaa 10 000, lisää tulossa. Valmistuminen häämöttää jossain kaukana ja alalta vaikeaa löytää töitä, ei edes tunnu omalta alalta enää, kunhan saisi joskus jotkut paperit ulos.

Vierailija
8/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo sitä viiniä. Tekee hyvää suunnilleen yhtä kauan kuin pissa lämmittää housussa. Sitten v tuttaa kahta vertaa enemmän.

Keneltä voisit pyytää apua opiskeluun? Kyllä sä siitä selviät, tyhmemmätkin on selvinneet!

Vierailija
9/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala? Mikä aihe?

Tekninen suunnittelu ja ovi ja- ikkunakoodit revit:issä sekä arc:issa

Ap

Vierailija
10/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei suju myöskään. Opintolainaa 10 000, lisää tulossa. Valmistuminen häämöttää jossain kaukana ja alalta vaikeaa löytää töitä, ei edes tunnu omalta alalta enää, kunhan saisi joskus jotkut paperit ulos.

Aaaaa ihanaa että en ole yksin, mutta ei kiva sulle tietenkään. Onneks oon tuudittautunu ajatukseen, että opintolaina on valtion takaama. Mutta oikeestaan ihan sama mitkä paperit, kuhan jotkut. Tsemppiä meille kaikille!

Ap

Vierailija
11/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala? Mikä aihe?

Ap

Nyt on paha, en ymmärrä tuosta mitään.

Eri

Vierailija
12/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä juo sitä viiniä. Tekee hyvää suunnilleen yhtä kauan kuin pissa lämmittää housussa. Sitten v tuttaa kahta vertaa enemmän.

Keneltä voisit pyytää apua opiskeluun? Kyllä sä siitä selviät, tyhmemmätkin on selvinneet!

Totta. Mutta tuudittaudun tällä hetkellä ajatukseen, että oon vasta 20.v ja saan olla tyhmä. Ja voin onneks aina soittaa äitille ja itkeä ja se voi palautella mua maanpinnalle. 

En oikeen tiedä keneltä. Opettajalta en oikein voi kun se vaikuttaa numeroon ja pitäis itsenäisesti tehdä. Ja toivon todella, kiitos<3

Ap

Vierailija
13/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala? Mikä aihe?

Ap

Nyt on paha, en ymmärrä tuosta mitään.

Eri

Älä huoli, en minäkään.

Ap

Vierailija
14/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentaa siksi koska olet juonut tai tulet juomaan niin paljon viiniä vai ihan muuten vaan?

Vierailija
15/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko hieman vanhempi mies opettamaan? Voidaan vaihtaa numeroita?

Vierailija
16/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin mielelläni itkemään kanssasi, mutta ei taida onnistua.

Onko sinulla valkoisen paperin kammo , etkä saa työtä alkuun?

Kirjoita työn runko jos ei sinulla ole.

Mietit kylmästi työsi aihetta, ihan kuin se olisi jonkun muun työ.

Puhut ääneen tuolle vieraalle työn tekijälle ja panet hänet kirjoittamaan lauseita.

Jos sulla on lähdeteoksia, ja löydät sieltä hyvän kohdan, joka sopii aiheeseesi, tee suora lainaus (lainausmerkit ja lähdeviite perään). Sitten voit referoida, selittää omin sanoin kyseisen lainauksen (edelleen lähdeviittaus, koska ei ole oma keksintösi). Sitten voit lisätä esimerkin, jossa sovellat lähteen antamaa tietoa. Kaikki sujuu hyvin, kun muistat koko ajan merkitä lähteet. Usein näissä töissä on lähteestä saatua asiaa pitkä pätkä, jota pystyy omalla havainnolla soveltamaan parin lauseen verran.

Ja kun sinulla on työn runko, kuten kuvitteellinen sisällysluettelo (kirjoitettuna, mutta kuvitteellinen siksi, että se muuttuu koko ajan kun kirjoitat), kirjoitat vain kohta kerrallaan sisällysluettelostasi saadun otsikon mukaan.

Kuulostaako sekavalta? - ei se mitään, samassa ojassa maataan :)

Hurjasti tsemppiä!!!

Vierailija
17/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisko hieman vanhempi mies opettamaan? Voidaan vaihtaa numeroita?

Ei kiitos mitään setämiestä tai hopeakettua. Tai ainakin viesti oli siihen malliin kirjotettu että "lääh puuh tyllerö kyllä marttisetä vähän opettaa ;---)))" 

Mieluummin hieman kokeneempi nainen olisi kiva. Niiltä oppii paremmin plus ne on paljon mielenkiintosempia. Olisimpa jo 40 vuotias

Ap

Vierailija
18/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisin mielelläni itkemään kanssasi, mutta ei taida onnistua.

Onko sinulla valkoisen paperin kammo , etkä saa työtä alkuun?

Kirjoita työn runko jos ei sinulla ole.

Mietit kylmästi työsi aihetta, ihan kuin se olisi jonkun muun työ.

Puhut ääneen tuolle vieraalle työn tekijälle ja panet hänet kirjoittamaan lauseita.

Jos sulla on lähdeteoksia, ja löydät sieltä hyvän kohdan, joka sopii aiheeseesi, tee suora lainaus (lainausmerkit ja lähdeviite perään). Sitten voit referoida, selittää omin sanoin kyseisen lainauksen (edelleen lähdeviittaus, koska ei ole oma keksintösi). Sitten voit lisätä esimerkin, jossa sovellat lähteen antamaa tietoa. Kaikki sujuu hyvin, kun muistat koko ajan merkitä lähteet. Usein näissä töissä on lähteestä saatua asiaa pitkä pätkä, jota pystyy omalla havainnolla soveltamaan parin lauseen verran.

Ja kun sinulla on työn runko, kuten kuvitteellinen sisällysluettelo (kirjoitettuna, mutta kuvitteellinen siksi, että se muuttuu koko ajan kun kirjoitat), kirjoitat vain kohta kerrallaan sisällysluettelostasi saadun otsikon mukaan.

Kuulostaako sekavalta? - ei se mitään, samassa ojassa maataan :)

Hurjasti tsemppiä!!!

Mun työ on käytännössä talon piirtämistä, joten tää ei oikein tähän työhön sovi, mutta sopii älyttömän hyvin mun kursseihin, joten laitan tän ehottomasti ylös ja pidän muistissa! Kiitos eritäin paljon! <3

Ap

Vierailija
19/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko mut Porvoosta kyytiin, kun kuitenkin ajat ohi tästä?

Mä en sitten juo valkkaria, että onko punkkua tarjolla?

Vierailija
20/37 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet "kokeneemmat" naiset jotenkin parempina ja mielenkiintosimpina? Eikö tuo ole jo syrjimistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi