Monesko vaimon murha tänä vuonna?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e460958b-3d15-4bdf-914d-03ca75fb287e
Mikä siinä on niin kamalaa että vaimo ottaa eron? Tämän palstan perusteella sen pitäisi olla iloinen asia, mies menee omia teitään jne. Mutta ei.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miehet kun ottaa nämä rakkausjutut tosissaan, toisin kuin naiset joille se on vain peliä.
Outo käsitys sinulla rakkaudesta. Normaalisti toivotaan, että rakas elää hyvää elämää vaikka toisen kanssa jos ei itse ole sopiva kumppani. Näin myös minä olen toivonut rakastamilleni ihmisille.
Naiset ovat sosiaalisissa suhteissa ja verbaalisesti keskimäärin miehiään lahjakkaampia, jolloin mies jää näissä alakynteen eikä pääse ilmaisemaan itseään, ehkä kokee kaunaakin.
Väitetään, että Suomessa ei ole omaa kunniattomuusväkivaltaa... Kannattaisi myöntää, että on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sosiaalisissa suhteissa ja verbaalisesti keskimäärin miehiään lahjakkaampia, jolloin mies jää näissä alakynteen eikä pääse ilmaisemaan itseään, ehkä kokee kaunaakin.
Naisen verbaliikka on 100% lööperiä ja joutavaa asioiden pohdiskelua joka kantilta ja siltikään eivät tiedä mitä haluavat. Ihan oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kun ottaa nämä rakkausjutut tosissaan, toisin kuin naiset joille se on vain peliä.
Outo käsitys sinulla rakkaudesta. Normaalisti toivotaan, että rakas elää hyvää elämää vaikka toisen kanssa jos ei itse ole sopiva kumppani. Näin myös minä olen toivonut rakastamilleni ihmisille.
Mitenkään hyväksymättä tekoa löytyy ymmärrystä kuitenkin sen verran että mieli voi järkkyä hylätyksi tullessa
Vierailija kirjoitti:
Sairasta omistamisenhalua se on miehellä. Pitää olla nainen jota voi kiusata, ivata, pahoinpidellä, määräillä ym.
Ja kun nainen haluaa hyvän ja rauhallisen elämän itselleen ja ottaa eron niin eihän se miehelle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään hyväksymättä tekoa löytyy ymmärrystä kuitenkin sen verran että mieli voi järkkyä hylätyksi tullessa
On tainnut miehen mieli ollut sairas jo yhdessäolo aikana.
Joo, kyllä se vaan paikkansa pitää, että koti on naiselle vaarallinen paikka (ja näköjään katukin, kun sinnekin entinen puoliso tulee mur-haamaan. Lahti)
Harva se viikko saa lukea ta-pe-tuista naisista. Kuopiossa on viime viikolla hengestään päässyt kaksi naista väkivallan seurauksena. Toisesta ei vaan niin hirveästi tiedotettu, kun oli tuo koulusurma juttu.
Ja pietarsaaressakin ammuttiin se nuori nainen kotiinsa. Ei kyllä tainnut olla kenenkään vaimo.
Noista vaimoista jotka ex mies käy mur-haa-massa, niin taustalla on aina sairaaloinen mustasukkaisuus ja sen takia siihen eroon on varmaan päädyttykkin, kun ei sellaista elämää oikein kukaan jaksa elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä miehet on varmaan hyljätty ihan ilman omaa syytään? Miesraukat!
Oikeasti siis, ei tuollaista voi edes ymmärtää. Nämä miehet ovat varmasti sairaalloisen mustasukkaisia ja tämä on aiheuttanut kismaa parisuhteessa. Jos noilla miehillä olisi yhtään järkeä päässä, he olisivat hakeneet apua mustasukkaisuuteensa jo avuoliiton aikana .
Ei mitenkään voi ymmärtää sitä, että toinen surmataan, kun haluaa erota. Monesti jopa pienten lasten äiti on päästetty päiviltä mustasukkaisuusksissa. Eipä ole paljoa muita ajateltu kuin omaa napaansa.
Vierailija kirjoitti:
Väitetään, että Suomessa ei ole omaa kunniattomuusväkivaltaa... Kannattaisi myöntää, että on.
Kunniaväkivallassa/murhassa koko suku ja yhteisö hyväksyvät teon ja pitävät sitä oikeana, en jaksa uskoa, että Suomessa näin tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele yhtään. Ei kukaan kestä motkottavaa vaimoa.
Silloin otetaan ero ja vaihdetaan puhelinnumero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli järkkyy monilla, mutta silti pidetään järki päässä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele yhtään. Ei kukaan kestä motkottavaa vaimoa.
Päinvastoin. Hehän eivät halua päästää tuota "motkottavaa" vaimoa. Vaimohan lähtisi(ja vielä erittäin mielellään) mutta ukko ei sitä kestä ja tap-paa.
Muutenkin, oletko ollenkaan tajunnut, että nuo miehet ovat ihan itse vaimonsa valinneet.
Ja toisekseen, sinustako on ihan ok tap-paa toinen jos se puhuu? Eikö silloin kannata valita mykkä vaimo?
Kyllä se syy kuule on ihan vaan siinä tekijässä, ei koskaan uhrissa.
Vaimosta pääsee eroon muutenkin kuin lopettamalla ja varsinkin näissä tapauksessa se vaimokin on nimenomaan halunnut miehestään eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunniaväkivallassa/murhassa koko suku ja yhteisö hyväksyvät teon ja pitävät sitä oikeana, en jaksa uskoa, että Suomessa näin tapahtuu.
Kyllä miesyhteisö hyväksyy ja osa heistä jopa keskustelee keskenään kuinka vaimot pidetään kurissa, miten ojennetaan jne. Palstamiehistä suurin osa. Toki kaikki miehet eivät ole tuollaisia, mutta ilmeisesti muistakin piti ajatella, että ovat yksittäistapauksia.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/489828e8-8a6e-449a-8d15-a7a270e85856
Alavudella ei aivan onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
No, harvemmin isät vahtivat tyttäriään, veljet sisariaan tai muut miespuoliset sukulaiset vahtaisivat naispuolisia sukulaisiaan miten näiden tulisi käyttäytyä, pukeutua tai kenen kanssa seurustella etenkin sen jälkeen kun naisista on tullut täysi-ikäisiä. Monenko naisen mielipiteensä vaikuttaa oman äidin mielipide kenen kanssa on soveliasta seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitähän ne johtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ain-akin palstau-lit hyvä-ksyy ja pitä-vät tekoja oik-eina/oike-utettuina.
Tähänkin ketjuun on jo tullut ym-märtäjiä m-u-r-haa-jille.
Jopa se on hyväksyttävä syy pääs-tää vaimo elä-vienkir-joista , että vaimo puhuu. Ei sellaista kuulema mies kestä.
Siinä on jo pal-staul-in mielestä tarpeeksi syytä tap-p-a-a vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesyhteisö hyväksyy ja osa heistä jopa keskustelee keskenään kuinka vaimot pidetään kurissa, miten ojennetaan jne. Palstamiehistä suurin osa. Toki kaikki miehet eivät ole tuollaisia, mutta ilmeisesti muistakin piti ajatella, että ovat yksittäistapauksia.
Ei. Katso vaikka googlesta, mikä on kunniaväkivalta/murha.