Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies "tuunaa" aina Lidlin tonnikalapizzat

Vierailija
08.10.2019 |

Lisää päälle aina purkillisen tonnikalaa, sipulisilppua ja pussin juustoraastetta. Minä en haluaisi syödä niin paksutäytteistä pizzaa. Tekee tämän aina kielloista huolimatta. Miten saan hänet luopumaan tavastaan? Muutaman kerran asiasta on saatu aikaiseksi riitakin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa ja ostakaa kumpikin omat lättynne.

Ole hyvä.

Vierailija
2/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No josko jatkossa mies tuunaisi sen oman puolensa pitsasta haluamallaan tavalla ja jättäisi sinun puolesi tuunaamatta? Tai sitten osatatte molemmille omat pitsat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne tulit avautumaan?

Vierailija
4/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No josko jatkossa mies tuunaisi sen oman puolensa pitsasta haluamallaan tavalla ja jättäisi sinun puolesi tuunaamatta? Tai sitten osatatte molemmille omat pitsat.

Jep. AP voi vaikka puolittaa sen pizzan valmiiksi ja pistää omansa uuniin ja jättää toisen puolikkaan miehen tuunattavaksi. (paistuisihan nuo samallakin pellillä, mutta näin ainakin AP varmistaa, että saa tuunaamattoman puolikkaan)

Vierailija
5/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niin kalliita, ettei ole varaa ostaa molemmille omia?

Vierailija
6/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä, saako Lidlistä tonnikalapizzaa?!

Vierailija
7/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin mozzarellapitsa on julmetun hyvä!

Vierailija
8/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nyt ole tosissas. Ei tuo mitään sellasta ole jota kieltää tarvitsee, ostat vaan oman pitsan ja annat miehes olla ihan rauhassa. En kuuntelisi minäkään jos noin skitso juttuja rupeisi muija vetämään

Vierailija
9/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me haluttiin miehen kanssa eri leipää. Ostettiin molemmille omat leivät. Ei tarvitse riidellä typeristä asioista.

Vierailija
10/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia voi kasvattaa, miehiä ei. Eikä naisia. Jos mies haluaisi huomioida sinut, niin hän olisi löytänyt asiaan jo ratkaisun. Jos hyväksyt miehesi sellaisena kuin hän on, niin ostaisit oman pitsan, etkä vaatisi häntä muuttumaan.

Vierailija
11/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ihmisillä ongelmat..

Vierailija
12/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miksi syötte ylikalastettua tonnikalaa?!

Vierailija
13/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ainut ratkaisu on ero. Kuulostat nimittäin, ap, ihmiseltä, joka ei sopeudu yhteiseloon sitten kerta kaikkiaan mitenkään. 

Vierailija
14/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja puhuu asiaa. Miksei voi sitten samalla vaivalla leipasta kokonaan itse sitä pizzaa, jos ei valmiin pizzan täytteet riitä? Sama juttu myös, kun jotkut ostavat töissä noita paskapizzoja lounaaksi ja ryystetään siihen pullollinen ketsuppia ja läntätään toinen pizza vielä siihen päälle. Junttiuden huipentuma.

Vierailija
15/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on hyvää ja on varaa siihen.

Vierailija
17/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä vastaus. Oikea on, että koska olen itsekäs ja julma ihminen eikä ympäristö merkitse minulle mitään ja lisäksi olen laiska enkä osaa tehdä ruokaa.

Vierailija
18/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä vastaus. Oikea on, että koska olen itsekäs ja julma ihminen eikä ympäristö merkitse minulle mitään ja lisäksi olen laiska enkä osaa tehdä ruokaa.

Kyllä ja vielä nämä sinun mainitsemasi asiat, paitsi että en ole laiska ja osaan tehdä ruokaa. Muuten meni ihan nappiin. :D

Vierailija
19/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi syö noita kaupan valmispizzoja tuunaamatta, on niin ne karmeita tekeleitä.

Ne ovat pikaruokaa, joten ainakin meillä kaupan pakastepizzaan ja muihinkin pzzoihin lisäillään aina omia juttuja maun parantamiseksi.

Joten en ihmettelen ap:n avautumista, sillä tuohan on aivan normaali asia.

Vierailija
20/25 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella omat motiivinsa. Jos sä syöt noista syistä, joku muu voi silti syödä eri syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän