Ärsyttää kun mies "tuunaa" aina Lidlin tonnikalapizzat
Lisää päälle aina purkillisen tonnikalaa, sipulisilppua ja pussin juustoraastetta. Minä en haluaisi syödä niin paksutäytteistä pizzaa. Tekee tämän aina kielloista huolimatta. Miten saan hänet luopumaan tavastaan? Muutaman kerran asiasta on saatu aikaiseksi riitakin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lisäyksestäsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miksi syötte ylikalastettua tonnikalaa?!
Koska se on hyvää ja on varaa siihen.
Väärä vastaus. Oikea on, että koska olen itsekäs ja julma ihminen eikä ympäristö merkitse minulle mitään ja lisäksi olen laiska enkä osaa tehdä ruokaa.
Kyllä ja vielä nämä sinun mainitsemasi asiat, paitsi että en ole laiska ja osaan tehdä ruokaa. Muuten meni ihan nappiin. :D
Hyvä että myönnät kuitenkin itsekkyytesi. Ehkä ensi kerralla olet myös rehellinen.
Kakkos lausettasi en ymmärrä. Olen ollut rehellinen.
AV on hassu paikka.
Ei mulla muuta, jatkakaa.
Mies on slkeästi kulinaristi ja oikein toden teolla paneutunut italialaisten makujen maailmaan. Se on hieno piirre miehessä. Ehkä hän tuunaa sullkekin oman vegetaristiainisen pizzan kun oikein nätisti pyydät. Voitte sitä sitten sohvan loikoilun ja tv n katselun lomassa nautiskella ja fantasioiden makumaailma tiedä mihin se lopulta johtaakaan. Vaan ettei ihan punkan puolelle hetekkajenkkaan tappiin aamu 3 orgastisiiin universaalien ääräettömien hypergourmet sessioiden mukaiseeen kiihoittavaaan tabujen maailmaan josssa kaksi alkuasukasta kohtaavat maaailmassa josssa pizzan on porattu reikä ja sieltä sojoittaa muna pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos lisäyksestäsi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miksi syötte ylikalastettua tonnikalaa?!
Koska se on hyvää ja on varaa siihen.
Väärä vastaus. Oikea on, että koska olen itsekäs ja julma ihminen eikä ympäristö merkitse minulle mitään ja lisäksi olen laiska enkä osaa tehdä ruokaa.
Kyllä ja vielä nämä sinun mainitsemasi asiat, paitsi että en ole laiska ja osaan tehdä ruokaa. Muuten meni ihan nappiin. :D
Hyvä että myönnät kuitenkin itsekkyytesi. Ehkä ensi kerralla olet myös rehellinen.
Kakkos lausettasi en ymmärrä. Olen ollut rehellinen.
Ohis, mut alussahan sä sanoit että koska on varaa tai jotain tällasta. Siis paljonko tollanen lätty sit maksaa?