Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä feministejä jotka eivät ole vegaaneja

Vierailija
08.10.2019 |

Siis ihminen joka on ymmärtänyt mitä sorto on niin sulkee tietoisesti silmänsä eläinten hyväksikäytölle ja kärsimyksen aiheuttamiselle. Ei tällainen feministi aja inhimillisyyttä ja parempaa maailmaa vaan on lähinnä opportunisti.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ja vegaanius on kyllä täysin eri asioita ja taas laitetaan yhteen asioita jotka ei millään tavalla liity toisiinsa

Vierailija
2/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä feministejä ja vegaanejakin huonosti mutta vegaanit ovat kuitenkin miellyttävämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ja vegaanius on kyllä täysin eri asioita ja taas laitetaan yhteen asioita jotka ei millään tavalla liity toisiinsa

Ymmärsin tästä ettei inhimillisyys motivoi sinua vaan joku aivan muu.

Vierailija
4/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinno se on kuin skitsofreenikko ja pipo.

Vierailija
5/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kelloseppä, onko pakko olla myös kunnanvaltuutettu?

Vierailija
6/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa miettiä tästä vastauksesta mielikuvituksella mahdollisimman itserakkaasti koska olet tärkeä ja feminismi ei. Mielikuvitus on osa realiteettiämme.

Vierailija
7/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kala ja polkupyörä

Vierailija
8/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka menee niin ettei naisia saa hakata mutta eläimiä kyllä.

Vierailija
9/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaa miettiä tästä vastauksesta mielikuvituksella mahdollisimman itserakkaasti koska olet tärkeä ja feminismi ei. Mielikuvitus on osa realiteettiämme."

Ymmärtääkö joku näitä virkkeitä?

Vierailija
10/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko ja chili.

Vierailija
11/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti samaa mieltä aloittajan kanssa. Mutta minä olen terveyssyistä vain vegetaristi. Toisaalta täytyy muistaa, että kasvisruokavalion toteuttamiseen voi liittyä sortoa myös. Käytätkö reilua kauppaa, lähiruokaa?

Vierailija
12/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi joku harrastaa pyöräilyä mutta ei piirtämistä? Niinkuin.. miksi? Miten voi haluta toista muttei toista?? En ymmärrä.

Vierailija
13/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kannattaa miettiä tästä vastauksesta mielikuvituksella mahdollisimman itserakkaasti koska olet tärkeä ja feminismi ei. Mielikuvitus on osa realiteettiämme."

Ymmärtääkö joku näitä virkkeitä?

Ei ihmiset "ymmärrä" koska systeemi on feministinen ja pelko siitä ei anna mitään hurraa ymmärrystä turuille ja toreille. Ihminen tosiaan ymmärtää enemmän kuin uskookaan, tällä massoja liikutetaan koska epätasa-arvoa ja ihmiskunnan suurinta tappajaa itsekurin puutetta on helppo manipuloida ihmisiin rahan ja vallan tavoitteluun.

Millaiseksi se tekee sitten ihmiset, se ei ole mitään milla seksiä vaan tuhma/idiootti sinistä.

Vierailija
14/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen molempia. Itse puolestani en ymmärrä trolleja.

Vierailija
15/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi siis lyö ketjussa kaiken läskiksi eikä myönnä ajavansa pohjimmiltaan järkyttävää sortopolitiikkaa, vaikka asia on päivänselvä.

Vierailija
16/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi joka olisi vegaani, jos voisin olla syömättä lihaa ja silti voida hyvin. Pyrin koko mun elämässä toimimaan mahdollisimman eettisesti, mutta en kannata vegaaniutta, koska lopulta melko moni ei voi hyvin ilman mitään eläintuotteita. Olen pohjimmiltani vegaanien kanssa täysin samaa mieltä: turhaa kärsimystä on ehdottomasti vältettävä, mutta olen eri mieltä eläintuotteiden väitetystä tarpeettomuudesta.

Vierailija
17/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole feministi myös. Olen kaikki liikkeet, organisaatiot ja ismit myös mielelläni, kertoisin kaikille niistä megafonilla korokkeesta mielelläni.

Olen kaikkien paskan keskimössä mutta vain vegaanisesti ja absoluuttisesti idiootilla tavalla jotta idiotismi saadaan kiteytettyä. Kumminkaan itse olematta idiootti varsinaisesti.

Vierailija
18/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ajaa omaa etuaan, vegaanit eläinten etua.

Vierailija
19/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen feministi joka olisi vegaani, jos voisin olla syömättä lihaa ja silti voida hyvin. Pyrin koko mun elämässä toimimaan mahdollisimman eettisesti, mutta en kannata vegaaniutta, koska lopulta melko moni ei voi hyvin ilman mitään eläintuotteita. Olen pohjimmiltani vegaanien kanssa täysin samaa mieltä: turhaa kärsimystä on ehdottomasti vältettävä, mutta olen eri mieltä eläintuotteiden väitetystä tarpeettomuudesta.

Nyt vegaanit siis noin yleensä voivat huonosti. Selitykset on kuin kepun propagandasta. Olisi voinut odottaa enemmän.

Vierailija
20/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun aivopesukirjan mukaan asiat liittyvät toisiinsa, en muista nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi