Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä feministejä jotka eivät ole vegaaneja

Vierailija
08.10.2019 |

Siis ihminen joka on ymmärtänyt mitä sorto on niin sulkee tietoisesti silmänsä eläinten hyväksikäytölle ja kärsimyksen aiheuttamiselle. Ei tällainen feministi aja inhimillisyyttä ja parempaa maailmaa vaan on lähinnä opportunisti.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismit ajavat omaa rahaa ja valtaa tasapainottomaan kateelliseen ihmiskunnan media läsnän esikuvaan jossa miltein aina varastetaan poikkeuksettomasti.

Vegaanit ovat kivoja ja kiltti miehiä.

Vierailija
22/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin ja veganismin käyttövoima on sama: myötätunto, ei välinearvo, inhimillisyys. Jos ei tätä ymmärrä, ei ymmärrä oikein mitään muutakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ja vegaanius on kyllä täysin eri asioita ja taas laitetaan yhteen asioita jotka ei millään tavalla liity toisiinsa

Nyt on kyllä niin suurta ja loistavaa paskaa upotettu että tälläisestä saa viellä maksaa itsensä pois ja paskan palkalla ei yksikään artisti tee mitään hyvää sielulle.

Olen eri mieltä, feminismi ja vegaanius on historiallisesti suomessa huomiotava ja varteen otettava asia. Tässä taas on feministeille itserakkautta ajatella osaa řadikaalista realiteettiä. Miksi ette ammu päähäni feministit ja varasta Trumpin appelsiinimehuja?

Vierailija
24/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani feministejä ei kuulukkaan ymmärtää, eikä nähdä ymmärrystä!

Vierailija
25/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius lähtee isän kepistä. Samalla tavalla miten neanderthál rantautui ensimmäisenä ihmisenä etelä-amerikkaan ja sai vastaantulijaiseksi cacao pavun ja kepin eläimiltä ja kirjoitti hiekkaan ihmiskunnan ensimmäisen x-kirjaimen hiekkaan.

Samasta kepistä tai risusta riidellään joka on ihmiskunnan historian vanhin kansantarina ennen big bangiä kuin poika taivutti risulla vahingossa isän hampaat irti viidakko retkellä.

Se mistä se realiteetti tulee on vegaaniutta ei niin että feminismi on vegaanisuutta.

Vierailija
26/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä sormet korviin ja lällättämään viestejä. Aikamoinen pettymys jos odotti edes pientä itsereflektiota.

Vierailija
27/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prideillehän ei ole ollut tervetullut, ellei ole väriä tunnustava punavihervegaani ja intersektionaalinen feministi. Nykyään vaaditaan varmaan myös ilmastoaktivismi. On vain yksi oikea tapa olla hyvän puolella.

Vierailija
28/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä sormet korviin ja lällättämään viestejä. Aikamoinen pettymys jos odotti edes pientä itsereflektiota.

Reflektiot ovat kyllä näkyviä stalkkaamisesta ja "ylistämisestä".

Onhan pettymystä olemassa mutta nimikkeitä voi poimia paremmin ja alkuperäisemmin kunnioituksella kuin mitä "ylistät" nyt jotain kohdeentaaksesi.

Sen takia miehet ovat olemassa koska he kestävät enemmän, feminismi ei.

Vierailija
29/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat todentaakseen kestävyyttä, naiset ja feminismi ei. Mies on voimakkaampi ja paineensietokykyisempi ihmisten tasa-arvoon ja hengittämiseen. Feminismi on vain vanha nokia joka ei päässyt koskaan markkinoille, eikä tule pääsemään.

Vierailija
30/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen molempia, mutta toisistaan riippumattomista syistä. Ainakin pintapuolisesti tarkasteltuna.

Vierailija
31/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen feministi ja syön fazerin sinistä.

Vierailija
32/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi feminismin nimi ei ole fleksirismi ja olisi vaikka aktiivimallia auttava taho?

Mikä ihmeen tahopää tahous on keksinyt niin vaikuttavan sanan kuin feminismi tahoamaan omaa päätä vasten kaikkia aktiivimalleja.

Vierailija
33/33 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noilla ole mitään tekemistä keskenään.

Olen feministi ja syön lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi