En oikein ymmärrä feministejä jotka eivät ole vegaaneja
Siis ihminen joka on ymmärtänyt mitä sorto on niin sulkee tietoisesti silmänsä eläinten hyväksikäytölle ja kärsimyksen aiheuttamiselle. Ei tällainen feministi aja inhimillisyyttä ja parempaa maailmaa vaan on lähinnä opportunisti.
Kommentit (33)
Feminismin ja veganismin käyttövoima on sama: myötätunto, ei välinearvo, inhimillisyys. Jos ei tätä ymmärrä, ei ymmärrä oikein mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ja vegaanius on kyllä täysin eri asioita ja taas laitetaan yhteen asioita jotka ei millään tavalla liity toisiinsa
Nyt on kyllä niin suurta ja loistavaa paskaa upotettu että tälläisestä saa viellä maksaa itsensä pois ja paskan palkalla ei yksikään artisti tee mitään hyvää sielulle.
Olen eri mieltä, feminismi ja vegaanius on historiallisesti suomessa huomiotava ja varteen otettava asia. Tässä taas on feministeille itserakkautta ajatella osaa řadikaalista realiteettiä. Miksi ette ammu päähäni feministit ja varasta Trumpin appelsiinimehuja?
Vegaani feministejä ei kuulukkaan ymmärtää, eikä nähdä ymmärrystä!
Vegaanius lähtee isän kepistä. Samalla tavalla miten neanderthál rantautui ensimmäisenä ihmisenä etelä-amerikkaan ja sai vastaantulijaiseksi cacao pavun ja kepin eläimiltä ja kirjoitti hiekkaan ihmiskunnan ensimmäisen x-kirjaimen hiekkaan.
Samasta kepistä tai risusta riidellään joka on ihmiskunnan historian vanhin kansantarina ennen big bangiä kuin poika taivutti risulla vahingossa isän hampaat irti viidakko retkellä.
Se mistä se realiteetti tulee on vegaaniutta ei niin että feminismi on vegaanisuutta.
Ketju täynnä sormet korviin ja lällättämään viestejä. Aikamoinen pettymys jos odotti edes pientä itsereflektiota.
Prideillehän ei ole ollut tervetullut, ellei ole väriä tunnustava punavihervegaani ja intersektionaalinen feministi. Nykyään vaaditaan varmaan myös ilmastoaktivismi. On vain yksi oikea tapa olla hyvän puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä sormet korviin ja lällättämään viestejä. Aikamoinen pettymys jos odotti edes pientä itsereflektiota.
Reflektiot ovat kyllä näkyviä stalkkaamisesta ja "ylistämisestä".
Onhan pettymystä olemassa mutta nimikkeitä voi poimia paremmin ja alkuperäisemmin kunnioituksella kuin mitä "ylistät" nyt jotain kohdeentaaksesi.
Sen takia miehet ovat olemassa koska he kestävät enemmän, feminismi ei.
Miehet ovat todentaakseen kestävyyttä, naiset ja feminismi ei. Mies on voimakkaampi ja paineensietokykyisempi ihmisten tasa-arvoon ja hengittämiseen. Feminismi on vain vanha nokia joka ei päässyt koskaan markkinoille, eikä tule pääsemään.
Mä olen molempia, mutta toisistaan riippumattomista syistä. Ainakin pintapuolisesti tarkasteltuna.
Minä olen feministi ja syön fazerin sinistä.
Miksi feminismin nimi ei ole fleksirismi ja olisi vaikka aktiivimallia auttava taho?
Mikä ihmeen tahopää tahous on keksinyt niin vaikuttavan sanan kuin feminismi tahoamaan omaa päätä vasten kaikkia aktiivimalleja.
Eihän noilla ole mitään tekemistä keskenään.
Olen feministi ja syön lihaa.
Feminismit ajavat omaa rahaa ja valtaa tasapainottomaan kateelliseen ihmiskunnan media läsnän esikuvaan jossa miltein aina varastetaan poikkeuksettomasti.
Vegaanit ovat kivoja ja kiltti miehiä.