Miksi puolison kanssa on käytävä yhtä aikaa nukkumaan?
Kommentit (68)
Eihän se pakko ole.
Kiva on kuitenkin jutella ja halailla ennen nukahtamista.
Joskus myös rakastella.
29v yhdessä.
Rupesin ihan miettimään, että miksi me mennään samaan aikaan. Keksin nämä:
- Ollaan niin kiireisiä, että se on käytännössä ainoa aika päivästä, jolloin voidaan olla samaan aikaan samassa paikassa. Halutaan olla edes kerran päivässä lähekkäin.
- Nukahdamme lusikassa joka ilta, ja sen jälkeen kun aloimme tehdä niin, parisuhde on ollut onnellisempi.
- Nukun huonosti, ja puolison kaikenlainen ylimääräinen meuhkaaminen makuuhuoneessa häiritsee. Käytössä on korvatulpat ja silmänaamio ja erilliset sängyt (joskin vierekkäin), mutta silti häiriinnyn mistä tahansa liikkumisesta makkarissa. Minä nukun vähemmän aikaa kuin mies, joten hän tulee samaan aikaan nukkumaan ja minä vain sitten hipsin vähin äänin aamulla pois ja hän jää nukkumaan.
- Kun makkarissa ei tehdä muuta kuin nukutaan ja *ussitaan (ja sitä toki muuallakin), niin se läsnäolo on aitoa. Ei puhelimia eikä kirjoja. Ollaan lähekkäin, pidetään toisiamme hyvänä, nautimme toistemme läheisyydestä.
Mies oli se, joka halusi, että nukumme samassa makuuhuoneessa. Nukuttiin alkuun monta vuotta eri huoneissa, koska olen tosiaan niin surkea nukkumaan. Parisuhde muuttui paremmaksi, kun aloimme nukkua yhdessä.
Tiedän monta paria, jotka nukkuvat erillään, ja parisuhde on silti onnellinen. Tiedän myös sellaisia, jotka tekevät vuorotyötä lähes aina eri vuorossa, joa parisuhde voi silti hyvin.
Olen onnellinen meidän puolesta, että olemme löytäneet tuon yhdessä nukkumaan menemisen ihanuuden, ja olen onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka elävät niin, että ovat onnellisia. Ei ole tarvetta tuomita muiden tapoja.
Me mennään miehen kanssa joka ilta samaan aikaan nukkumaan koska me sekseillään ennen nukkumaanmenoa :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei menty edes hääyönä hotellihuoneeseen yhtaikaa. Olin melkein 9. kuukaudella raskaana ja nukuttiin juhlapaikan vieressä. Tosin en nukkunut vielä kun mies tuli nukkumaan.
Tykkään kyllä nukahtaa miehen vieressä, usein pyydän häntä nukkumaan kun itse menen, etenkin jos kello on paljon ja hän on menossa töihin aamulla. Mies valvoo myöhään ja herää yleensä aikaisin, minä valvon yleensä vielä myöhempään ja nukun pitkään.
Hääyönä 9. kuulla raskaana?
Kääntyisin haudassani, jos en eläisi. Aika white trash!
No mikäs sut sai imaisemaan hernepussin jos toisenkin rööreihisi?
Kun menin naimisiin vaimoni kanssa, hän oli 7. kuulla raskaana eli aika pyöreä jo. Tottakai joku mielestään hauskin hilpeä-veikko-serkkupoika kävi hääjuhlissa vääntämässä vitsiä haulikkohäistä yms. Tosiasiassa kyse oli vain siitä, että aiemmin samana vuonna olimme päättäneet sitoutua lopullisesti yhteiseen elämään ja perheen perustamiseen, joten päätimme sekä mennä naimisiin, että alkaa yrittää lasta. Häät suunniteltiin ja buukattiin tietylle päivämäärälle, melkein vuoden päähän, lapsi puolestaan ei ollut kiinnostunut suunnitelmistame, vaan noudatti omiaan. En ymmärrä, mitä wt:tä tässä nyt muka on olevinaan. Normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sänkyyn mennään nussimaan, niin eikös sen jälkeen mennä suihkuun? Vai jäättekö hikisenä eritteissänne nukkumaan?
En mä ainakaan yleensä kovin paljoa hikoile seksin aikana. Paitsi ehkä kesällä. Mutta ei meistä kumpikaan todellakaan rynni suihkuun, kun on juuri sekstailtu. Pyyhitään ylimääräiset mäiskeet johonkin vaatteeseen ja käydään nukkumaan. Aamulla ehtii kyllä käydä pesulla.
Yök!
Meillä se liittyy seksiin. Ei se jotenkin tunnu hyvälle, että mies tulisi petiin hoitelemaan hommat ja hyppäisi siitä sitten suoraan pelaamaan tai katsomaan olkkariin tv:tä.
Mutta jokainen pari tyylillään. Eikä seksiä ole joka ilta, joten silloin sillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se liittyy seksiin. Ei se jotenkin tunnu hyvälle, että mies tulisi petiin hoitelemaan hommat ja hyppäisi siitä sitten suoraan pelaamaan tai katsomaan olkkariin tv:tä.
Mutta jokainen pari tyylillään. Eikä seksiä ole joka ilta, joten silloin sillä ei ole väliä.
Jos seksiä ei ole joka ilta, onko millään enää mitään väliä?
No ainakin se meidän seksi on muuta kuin hätäistä miehen laukeamista jossain fakin bajamajassa. Hyi hele. Paljon ennemmin jonkun paskaisen bajamajatyhennyksen jälkeen sinne suihkuun olisi päästävä kuin omissa lakanoissa peuhaamisen jälkeen.