Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole lapseni isä. Lapsi on nyt melkein kaksivuotias. Erinäköisyys alkaa olla silmiinpistävää.

Vierailija
01.06.2006 |

Kukaan ei ole suoraan kysynyt. Mut mitä mä vastaan, jos joku kysyy?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä pysyisin vieraammille väitteessäni :) koska ne geenit nyt kun voi periytyä mistä vaan,sanot vaikka et " tuo meidän poika se näyttää ihan isänsä iso-isoäidiltä" niin eiköhän kysymykset lopu ;)

Mun poika on kohtsilleen 3v ja on aivan blondi,vaaleat kiharat hiukset,harmaat silmät ja pieni ja hoikka lapsi.

Meiltä on suoraan kysytty olemmeko adoptoineet (lapsi siis boilogisesti meidän täysin). Pidin kysmystä vähän tungettelevana vieraammalta,mutta selitin kuitenkin,et ei olla,lapsi vaan peri pappansa piirteet ja värit.

Minä itse siis olen melkeinpä musta hiuksinen ja vihreä silmäinen,miehellä on tummanruskeat hiukset ja harmaat silmät,molemmilla suomalaiseksi tummahko iho ja molemmat olemme pitkiä ja ns. iso luisia.

Minä olen täysin äitini näköinen ja poikani on minun isäni näköinen.

Vierailija
2/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni adoptoi lapsen Sri Lankasta ja lapsi on mustahiuksinen, tummaihoinen ja lähes mustasilmäinen. Ja niin vain vanha sukulaistäti, joka ei tiennyt lapsen etnistä taustaa, oli kyyneleet silmissään huokaillut, kuinka poika on ihan isosetänsä Väinön näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellesi tietävät totuuden, se riittää. Onhan hän sinun näköisesi.

Vierailija
4/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos miehesi ja lapsesi ja ne, joilt..

lapsellesi tietävät totuuden, se riittää. Onhan hän sinun näköisesi.

En ole huora, vaikka kakkonen niin väittikin.

Mutta mitä vastaan joillekin vieraammille ihmettelijöille?

ap

Vierailija
5/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole äitini kanssa täysin eri näköinen. Hän on lyhyt perussuomalainen persjalka, harmaasilmäinen pottunokka (kuulostaa pahalta, mutta ei hän ruma ole, nuo vaan ovat kuvaavia termejä ;). Minä taas pitkä, kyömynenäinen, pitkäraajainen ja kaikin puolin erinäköinen.

Onneksi on äiti eikä isä :o

Vierailija
6/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 100 % on hänen.

Vierailija
7/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten sama tilanne että lapsi on aivan minun näköinen. Ja miehellä on todella vahvat piirteet eikä yksikään, vielä ole vallitseva. Mutta meillä ei ole muita mahdollisuuksia kuin hän isäksi. Onneksi kukaan ei ole sanonut mitään. Varmaan en puhuisi hänelle enää.

Vierailija
8/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytännössä. Miksi pitäisi alkaa selittelemään? Jos joku ihmettelee niin sano, että miehesi on lapsen isä ja sillä siisti.

Vierailija
9/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan niin tyhmä ole, että moista kyselisi. Ja 2lle tiedoksi, että huora on nainen, joka ottaa panosta rahaa. Elämässähän sattuu ja tapahtuu, pääasia että olette toisillenne rehellisiä.

Vierailija
10/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan oikeasti uskalla kysellä mitään. Sitä paitsi onhan moni lapsi ihan itsensä näköinen, eikä juurikaan huomaa yhdennäköisyyttä kumpaankaan vanhempaan...

Vierailija
11/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No mitäs se kenellekkään ulkopuoliselle kuuluu, kenenkä näköinen oma lapsi on!

Hän oli sitten mennyt vaikeaksi, vaikka totuuden tietääkin.

Lapsemme on siis selkeästi erinäköinen, siis " rodullisestikin" .

ap

Vierailija
12/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa asiaa. Ärsyttäviä nämä joilta pitää lypsää oleellisetkin tiedonmurut!

Vierailija
13/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kans voi sanoa, että miehes on lapsen isä. Varsinkaan jos sitä oikeaa isää ei ole kuvioissa mukana. Kyllähän sitä adoptoidaankin lapsia! Onkos lapsesi tummaihoinen? Se kyllä voi aiheuttaa ihmetystä, mut antaa muiden ihmetellä!

Vierailija
14/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lapsemme on siis selkeästi erinäköinen, siis " rodullisestikin" .

ap

Jaa, tuo onkin sitten selvempi juttu. Ei kai siinä muuta voi todeta, kuin että ei ole biologinen isä, jos joku tolvana utelee. Ei se isyyttä vähennä.

Luin muuten vasta, että Britanniassa kahdelle täysin valkoihoiselle britille oli syntynyt selvästi afrikkalaissyntyinen lapsi. Isä tietysti oli enemmän kuin vähän ihmeissään, mutta genettisesti lapsi on vanhempiensa tekele. molempien sukuihin vaan on joskus tullut mustaa verta sen verran, että tässä lapsessa geenilotto pisti ne kaikki samaan pakettiin... Mistä sitä tietää kaikkia sukulaisiaan, jollakin voi ihan hyvin olla esi-isiä jostain muusta " rodusta" .

Vierailija
15/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2lle tiedoksi, että huora on nainen, joka ottaa panosta rahaa.

Raamatun mukaan myös se joka rikkoo avion. Kyllä ap huora on, ei siinä mitään.

Vierailija
16/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis olet saanut lapsen toisen miehen kanssa, kun miehesi ei voi saada omia? olet ollut toisen kanssa saadaksesi lapsen? miehesi hyväksynnällä?

Mieheni ei ole lapseni BIOLOGINEN isä, mutta kaikella muulla tavalla on lapseni isä. Mieheni ei voi saada biol. lapsia. Mieheni ja lapsen isä, samoin muu lähisuku, tietää miten asiat on.

Niin että mitä mä nyt sitten vastaan niille muille ihmettelijöille? Kun täälläkin mut leimattiin heti huoraksi kysymättä tai tietämättä asiasta enempää.

Mahtaa mulla olla mukava maine :-(

ap

Vierailija
17/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai alakerran Ramilla.

Vierailija
18/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stäni ollut minun syyni... Halusin vain näpäyttää ap:ta

Vierailija
19/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No mun mielestä kans voi sanoa, että miehes on lapsen isä. Varsinkaan jos sitä oikeaa isää ei ole kuvioissa mukana. Kyllähän sitä adoptoidaankin lapsia! Onkos lapsesi tummaihoinen? Se kyllä voi aiheuttaa ihmetystä, mut antaa muiden ihmetellä!

Lapseni isän isoisä oli ollut tummaihoinen. Jotenkin ne piirteet vaan nyt näkyy vahvasti, en tiedä miksi. Kuitenkaan esim. vuosi sitten lapsestani ei huomannut minkäänlaista " ulkomaalaisuutta" . Ja mullakin on ruskeat silmät.

Ois varmaan heti pitänyt kaikille sanoa, ettei tämä ole mieheni lapsi biologisesti... Voihan hemmetti mikä soppa tää nyt jälkeenpäin onkaan!

ap

Vierailija
20/25 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja 2lle tiedoksi, että huora on nainen, joka ottaa panosta rahaa.

Raamatun mukaan myös se joka rikkoo avion. Kyllä ap huora on, ei siinä mitään.

No onkos AP kertonut, että olis ollu avioliitos ja pettäny?!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä