Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttopäiväkirjat

Vierailija
07.10.2019 |

Onko kukaan ehtinyt katsoa uutta sarjaa: https://areena.yle.fi/1-4573957

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Antti Grigori Rasputinin jälkeläinen?

Vierailija
22/48 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin katsoa. En kestänyt Katsoa kuin vähän. Suljin sitten. Ei ole minun makuun, en tuhlaa aikaani tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin katsoa. En kestänyt Katsoa kuin vähän. Suljin sitten. Ei ole minun makuun, en tuhlaa aikaani tuohon.

Sama juttu. Surkeita ovat. En tuhlaa aikaani. Muutaman jakson katsoin. Kamalan likasta, onnetonta porukkaa kaikki tyynni.

Vierailija
24/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä molemmat vanhemmat ovat työttömiä ja kotona päivät pitkät, niin miksei löydy voimia kämpän siivoamiseen jos sotkemiseen näyttää löytyvän. Toinen ihmetyksen aihe on hurja tavaramäärä. Rahaa ei ole, mutta tavaraa ja roinaa senkin edestä.

Vierailija
25/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla ne osti ne älypuhelimet lapsille? Nehän maksaa monta sataa.

Joulupukkikin toi jopa kaksi Kimbleä. Eikä tainnut saada edes laulua kiitokseksi. Rahaa lahjoihin näytti riittävän niin hyvin, että sähkölasku sitten jäikin maksamatta... 🙄 Useammalta kuukaudelta.

Vierailija
26/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulupukkikin toi jopa kaksi Kimbleä. Eikä tainnut saada edes laulua kiitokseksi. Rahaa lahjoihin näytti riittävän niin hyvin, että sähkölasku sitten jäikin maksamatta... 🙄 Useammalta kuukaudelta.

Tai sitten saivat lasten lahjat lahjoituksena jostain.

Vierailija
27/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vastaavanlainen uusi tuttavuus. Yllätyin, kun selvisi, että heillä oli hevonenkin piilossa ulosotolta! Sitten selvisi, että talous ei ole kunnossa, on masennus, lääkkeiden väärinkäyttöä ja lastensuojelu. Kanssani normaalisti käyttäytyvät lapset saivat adhd diagnoosin ja lääkekierre alkoi heilläkin jo lapsesta!

Lääkkeillä muokataan elimistö toimimattomaksi ja ehkä vaurioitetaan seuraava sukupolvikin?Vanhemmilla unihäiriöitä. Isovanhemmat myös pillereissä kiinni, eli lapsesta omaksuttua tämä. Yritin neuvoa taloudenpidon alkeita ja nukkumisen alkeita.

Niin vierasta minulle, joten yhteydenpito lakkasi.

28/48 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sähköt eivät kyllä yhdestä muistutuksesta vielä katkea. Ja kun katkeavat, uudelleenkytkentä edellyttää rästien maksut sekä kytkentämaksun, joka käsittääkseni on useampi satanen.

Vierailija
29/48 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää tuo Klaara. Matti vaikuttaa niin itsekkäältä ja pää on syvällä omassa perseessä. Ei selkeästikään halua asua yhdessä ja vittuilee sitten koko ajan tuolle Klaaralle. En ikinä kattelis tuollaista pissipäätä.

Vierailija
30/48 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas säälittää Ville. En näe tuossa toimivaa suhdetta. Jotenkin karun kuvan saa siitä puolisosta.

Vierailija
31/48 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista menoa ummeljoella. Miten kukaan voi elää tuollaisessa läävässä?

Vierailija
32/48 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista menoa täälläkin kun porukka kehtaa valittaa siitä että joku köyhä perhe kerrankin järjestää lapsille joulun

Vierailija
33/48 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe hele vetti .... ei oo koulutusta, ei työtä, kuhan ollaan, hevosta syötän. Onneksi joku maksaa.

Vierailija
34/48 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivää mikä reppana tää pummi Ummeljoelta on. Hyvä esimerkki siitä miksi kaikki sosiaalituki pitäisi lakkauttaa tässä maassa. Joutuisi laiskakin menemään töihin.

Vierailija
35/48 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Samaa halpissarjaa kuin satuhäät, ja eikös tuotanotkin ole saman?

Vierailija
36/48 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää päivää mikä reppana tää pummi Ummeljoelta on. Hyvä esimerkki siitä miksi kaikki sosiaalituki pitäisi lakkauttaa tässä maassa. Joutuisi laiskakin menemään töihin.

Hänhän on sittemmin saanut töitä, voit olla tyytyväinen.

Vierailija
37/48 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkääs nyt mulle taas tää juttu, tuossa sarjassa on niin hyviä esimerkkejä. Eli on mies joka on elämäntapatyötön, niskassa pahoinpitely- ja rattijuopumussyytteitä ja ties mitä. Sitten on mies, joka koko ajan valittaa jostain, masentelee ja synkistelee ja sanoo ihan suoraan ettei toisen seuraa oikein jaksaisi.

Mikä noissa miehissä on niin ihanaa, että nämä naiset eivät luovu heistä kirveelläkään, vaan hakkaavat päätään seinään vaikka vuosikaudet. Kontrastina tähän oma toimintani, johon tuollaiset asiat eivät kuulu, mutta jos minulla tulee naisen kanssa yhdestäkin asiasta ihan tavallinen erimielisyys, niin minut heitetään roskakoriin samantien. Miksei minun kanssani haluta edes yrittää, vaan heti luovutetaan ja tuollaisten kanssa jatketaan matkaa, vaikka se eläminen on koko ajan jotain vääntämistä?

Onko tämä joku dominointijuttu, että miehen pitää vain olla niin perkeleen paljon naisen yläpuolella ja olla ihan välinpitämätön siinä suhteessa, että homma toimii ja toinen roikkuu takinliepeissä kiinni? Tämä paljon puhuttu tasavertainen kumppanuus ei ainakaan näytä toimivan sitten millään. Toinen tapa olisi sitten olla hissukka joojoo-mies, jolla ei ole omaa tahtoa, niitäkin näkee tuolla supermarketeissa. Mutta kun oma luonne ei taivu siihenkään, ei kumpaankaan ääripäähän. Fucked forever?

Vierailija
38/48 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset siivoaa ja miehet loheilee

Vierailija
39/48 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt! Kyllä sääliksi käy nuo ummeljoen (vai mikä olikaan) pariskunnan lapset. Vanhempien "kasvatus metodit" melkoisen mielenkiintoisia, mm. se keskisormen näyttö kameralle. Kyllä huomaa, että on melkoisen vajaata sivistys kun tuokin oli joku jännä ja hauska juttu heidän mielestään. Ja se talo.. Ei löydy sanoja.. Kyllä nuo lapset ansaitsivat paremmat kasvuolosuhteet. Noh. Yhdestä asiasta ollaan Antin kanssa samaa mieltä.. Suomen valtio on kyllä perseestä.. Kun me työssä käyvät joudutaan maksamaan tuollaisten rikollisten laiskiaisten eläminen.

Vierailija
40/48 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klaara, älä tuhlaa parhaita vuosiasi tuollaiseen. Voit saada niin paljon parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän