Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että kun muutetaan yhteen asumaan niin pian tuntuu ettei puolisolla ole minkäänlaista persoonaa???

Vierailija
07.10.2019 |

Asunko aivan väärän ihmisen kanssa vai käykö kaikkien avoliitoissa näin (mulle tämä on eka)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, ettei puolisolla ole minkäänlaista persoonaa?

Tarkoitatko ettei ole persoonallisuutta, ikäänkuin ei olisi mitään mielipiteitä tai ajatuksia?

Oli miten oli, ei ole käynyt noin enkä ole kuullut muille käyneen. Yleensä seurustelevat parit tuntevat toisensa jo sen verran hyvin, ettei yhteen muuton jälkeen yks kaks ihmetellä et kenen kans täs oikein asustelee. Pieniä riitoja voi tulla kun erilaiset tavat osuvat yhteen ja yhteiseloa haetaan, mutta se nyt kuuluu asiaan.

Vierailija
2/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole persoonaa? kaikilla on persoona. Se pitää vain herättää eloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tarkoitat? Omalla kumppanillani oli ihan sama persoona sekä ennen että jälkeen yhteenmuuton. Toki myös uusia piirteitä ilmeni mutta ei todellakaan piirteettömyyttä.

Vierailija
4/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen persoona oli ennen muuttoa ja mihin se muutossa katosi? Muutitko yhteen tuntemattoman kanssa?

Vierailija
5/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonaa ei koskaan tule pakata muuttolaatikkoon, etenkään laatikon pohjalle, ja vuokralaatikkoon ei lainkaan. Se nostetaan viimeisenä kyytiin, mieluiten omalle olkapäälle tai tilavaan torikassinomaiseen käsilaukkuun.

Kuljetuksesta aiheutuneet rypyt oikenevat kevyellä sumutuksella (älkää ottako tavaksi).

Vierailija
6/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mitä tarkoitat, ettei ole persoonaa? Meinaatko, että arkisuus painaa?

Vierailija
7/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta tutulta ollenkaan tuo. Oikeastaan päinvastoin, sitä persoonaa on toisella melkein liikaakin. Eli saman katon alla sitä vasta oppiikin tuntemaan, millainen se oikeasti on. 

Vierailija
8/8 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän. Oletko itse mies vai nainen?

Itse olen nainen ja tuo tunne on niin ahdistava, että olen yksineläjä. (Näen miesystävääni joka vknloput)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä