Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylen juttu: avustaja seksissä, mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (30)

21/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avustanut vammaisia muuten, mutta seksissä en suostuisi avustamaan. Hyvä että joku siihen pystyy. Parasta kaikkien kannalta olisi, jos tuollaisia tehtäviä varten olisi avustajarobotti. Onneksi se on tulevaisuudessa hyvin todennäköistä.

Vierailija
22/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lukiko teistä kukaan juttua, mutta avustajilla on oikeus kieltäytyä seksissä auttamisesta ja pariskunnallekin tärkeä tietää avustajan omat rajat missä suostuu auttamaan. Heidän seitsemästä avustajasta kaksi auttaa siis seksissä tai sen valmistelemisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo, että ukko nostetaan jollain nostolaitteella ylös, jotta nainen voi ottaa suihin...yyh :/

Mietipä omalle kohdalle, jos nostolaitteet olisi ainoa keino harrastaa seksiä :/

No kuule, jos olisin itse tuossa jamassa, niin seksi olisi viimeinen asia mielessäni!

Vierailija
24/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa tietää, mitä tarkoitetaan tässä yhteydessä niillä seksuaalioikeuksilla, joista jutussa jankutetaan? Tietysti kaikilla ihmisillä on oikeus harrastaa seksiä valitsemansa vapaaehtoisen partnerin kanssa. Jos siihen tarvitaan apua, myös tämän avustajan täytyy olla vapaaehtoinen. Mitään subjektiivista seksioikeutta ei kuitenkaan ole. Jos ei seksiä saada toteutettua vapaaehtoisvoimin, ei sitä silloin ole. Esimerkiksi yhteiskunnan puolesta ei voida luvata kenellekään avustajaa seksiin yhtään sen paremmin kuin halukkaita partnereitakaan.

Vierailija
25/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko seksiavustamisesta ylimääräistä?

Vierailija
26/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaanko seksiavustamisesta ylimääräistä?

Toivottavasti. Mutta onko se sitten jo seksipalveluiden myymistä, jos saa jotain seksiavustuslisää?

Vierailija
27/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hoitsut sairaalassakin auttaa paineiden poistamisessa, jos potilas ei itse siihen pysty. 

Vierailija
28/30 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkule...minä olen halunnut kuuhun, mutta kukaan ei ole avustanut.

Vierailija
29/30 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli aika inhan kuuloista, kun pariskunnan vaimo sanoi jtnk tähän tapaan: "Parikymmentä minuuttia menee ja sitten on spermat naamalla, avustaja tulee ja siivoaa". En voinut katsoa enempää.

Vaikka kuinka olisi avustaja suostunut tuohon vapaaehtoisesti, tulee mieleen jonkinlainen hyväksikäyttö.

Vierailija
30/30 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko seisoon