Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koululiikunta on epäreilua pienikokoiselle

Vierailija
07.10.2019 |

Poikani koulussa liikuntanumero perustuu paljon suoritusten hyvyyteen. Ei kuulemma voi saada ainakaan 9-10 jos suoritukset eivät myös ole tasaisen hyviä kaikissa lajeissa. Jopa 8 on ulottumattomissa jos suoritukset ovat huonoja. Motivaatio ja yrittäminen voi hieman nostaa numeroa.

Poikamme on erittäin pienikokoinen. Ysillä, n. 150 cm, alle 35 kiloa. Miten tuommoinen rimpula voisi pärjätä muille Cooperissa, korkeushypyssä, kuulantyönössä, painissa, koriksessa ja todella monessa muussa lajissa? Esim. amerikkalainen jalkapallo oli ihan teurastusta.

Ei kauheasti innosta urheiluun tuollainen. Voiko pieni mitenkään saada hyviä numeroita liikassa?

Kommentit (41)

41/41 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 167 ja polvi paskana, ehdotin maikalle että voinko käydä keilaamassa koska se sopii minun kunnolleni, ainakin amiksessa tämä onnistuu, peruskoulusssa on tietysti vähän kusinen tilanne, ja olen samaa mieltä että kaikkien ei pidäkkään pärjätä kaikessa, vaan tulisi olla mahdollisuus valita laji.

Auta armias jos joku kuntointoilija ei osaa Microsoftin Officea käyttää niin hänen ei sitä tarviakkaan mystisesti osata, vaan hänelle hankitaan joku tuuttori tai toinen vaihtoehto, ettei jääkiekkoilu tai jalkapalloilu jää koulun takia heikommaksi. Kun taas nörttejä vastaavasti kiusataan loputtomiin kun ei liikunta suju mutta koodailee useampaa kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla