Millaisia kotirintsikoita käytät?
Jos käytät siis.
Monesti olen ilman mutta esim kuukautisia ennen on pakko käyttää. Nyt on ikivanhat isoksi jääneet primadonnan liivit, mutta ajattelin etsiä jotkut vähän sievemmät mutta samalla mukavat. Onkohan ihan mahdoton yhtälö...
Kommentit (38)
Mukava viestiketju meille tissimiehille. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te pystytte olemaan ilman rintsikoita? Kuolisin......... ällöttää se tunne, kun rinnat heiluvat ja valuvat alaspäin. Minä pidän aina rintsikoita - myös öisin nukkuessa. Te jotka väitätte, että liivit ovat epämukavat - teillä on väärän malliset rintaliivit. Hyvät ja sopivat liivit eivät ahdista. Päin vastoin olo tuntuu kiinteältä ja mukavalta, kun mikään ei hylly eikä heilu.
Kyllä minun rintani liikkuvat myös liivejä käyttäessä, jos itse olen liikkeessä. Eikä ne minnekään valu, kun otan liivit pois.
Jos rinnat heiluvat kovin liivit päällä, rintsikat ovat huonosti istuvat tai väärän kokoiset. Oikeanlaisten liivien tulee tukea kunnolla. Minua inhottaa tunne, kun rinnat heiluvat ja valuvat makuuasennossa kohti kainaloita. Voi vain kuvitella miltä tuntuu miehistä, kun jalkovälissä hölskyy ja heiluu.......... onneksi olen nainen ja voin turvautua pelastaviin rintaliiveihin!
Voi luoja! Kyllä se on ihan normaalia, että rinnatkin liikkuvat, jos ihminen liikkuu. Ei liivien ole tarkoitus mikään kipsivalos olla, joka puristaa rinnat paikoilleen. Jos niin tiukkoja liivejä käyttää, ettei rinnat liiku, on taatusti luvassa verenkiertohäiriötä. Ne miesten vehkeet ei muuten mihinkään hölsky, jos käyttää alushousuja. Siellä sievästi pysyvät aloillaan kikkeli ja kivekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te pystytte olemaan ilman rintsikoita? Kuolisin......... ällöttää se tunne, kun rinnat heiluvat ja valuvat alaspäin. Minä pidän aina rintsikoita - myös öisin nukkuessa. Te jotka väitätte, että liivit ovat epämukavat - teillä on väärän malliset rintaliivit. Hyvät ja sopivat liivit eivät ahdista. Päin vastoin olo tuntuu kiinteältä ja mukavalta, kun mikään ei hylly eikä heilu.
Kyllä minun rintani liikkuvat myös liivejä käyttäessä, jos itse olen liikkeessä. Eikä ne minnekään valu, kun otan liivit pois.
Jos rinnat heiluvat kovin liivit päällä, rintsikat ovat huonosti istuvat tai väärän kokoiset. Oikeanlaisten liivien tulee tukea kunnolla. Minua inhottaa tunne, kun rinnat heiluvat ja valuvat makuuasennossa kohti kainaloita. Voi vain kuvitella miltä tuntuu miehistä, kun jalkovälissä hölskyy ja heiluu.......... onneksi olen nainen ja voin turvautua pelastaviin rintaliiveihin!
Rintojen probleema on juuri siinä että niitä on kaksi ja sivuilla molemmat. Fysiikan lakien mukaan jatkuva epätasapaino ja siihen viel heiluriliike.
Miehillä heiluu siinä keskellä yksi ja vielä lähempänä maata, joten niillä on helpompi elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintojen probleema on juuri siinä että niitä on kaksi ja sivuilla molemmat. Fysiikan lakien mukaan jatkuva epätasapaino ja siihen viel heiluriliike.
Miehillä heiluu siinä keskellä yksi ja vielä lähempänä maata, joten niillä on helpompi elämä.
Useimmilla miehillä on peeniksen lisäksi myös kaksi kiivestä. Eli heiluvia osia jakovälissä on kolme, vaikka ne ovatkin kiinni toisissaan.
Semmoiset edestä painonapeilla kiinnitettävät kevyet.
En mitään. Rintani ovat kai sen verran pienet etteivät hölsky epämukavasti kotioloissa. Ja mukavampaa olla mahdollisimman löysissä vaatteissa, jotka ei oikeastaan edes huomaa, kun eivät kiristä tai edes istu napakasti.
Aika paljon olen ilman rintaliivejä kotona, mutta jos pidän liivejä, niin ne ovat aina puuvillatoppiliivejä. Niitä minulla on aika monet, jotakin 20-30 kpl. Mustia, harmaita, beigejä, valkoisia, harmaa-valkoraidallisia, vaaleansinisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on mukavan rentoa, kun tissit ovat vapaana ja ne nukkuessa mukautuvat kivasti. Rintaliivien kanssa inhoan just sitä liikkumattomuutta ja kiinteyttä. Etenkin nukkuessa se on ärsyttävää.
Eipä tule kotona käytettyä tai sitten ihan samoja kuin arkena muutenkin. Nytkin istun koneella pelkissä pikkuhousuissa.
Rintojen iholle tekee hyvää olla ilman liivejä. Minulla on isot rinnat ja fyysisen työn seuraksena hyvä tukilihaksisto. Kyllähän rinnat hölskyvät ja valuvat, mutta ei se tunnu ällöttävältä eikä kipeytä kehoa.
Omasta kehosta voi opetella pitämään silloinkin, kun se ei ole kokonaan kontrollissa. Minua ovat opettaneet ihanat rakastajat :)
Ap: jos liian isot primadonnat ovat mukavat ennen kuukautisia, osta uudet, nätimmät, samaa väljää kokoa?
Harmittaa kun olen maksanut itseni kipeäksi kohtuuttoman laadukkaista rintsikoista, ettei alkaisi tissit riippumaan. Nyt 40-vuotiaana tilasin sitten itselleni henkkamaukan kaikkein halvimmat kaarituettomat ja ohutolkaiset liivit (tai liiviä muituttava alustoppi tämä on) mustat ja valkoiset samalla kun tilasin lapsille sukkia ja muuta. Nämä ovat mukavimmat ikinä ja ei ole rinnat minnekään tipahtaneet, ihan paikallaan ja muotonsa pitävät. :D hihhuloisin alasti, mutta kun tosiaan on muitakin perheenjäseniä. Nämä ovat mukavat, kivannäköiset ja riittävän peittävät.
Mä pidän tiukkaa ainoastaan kesätoppia. Siis sellaista "narutoppia" ja yhden koon pienenpää kuin mitä mitäisi kesällä rintsikoiden kanssa jotta saan äihin pikkuisiin vähän tukea.
Vierailija kirjoitti:
Samoja kuin kodin ulkopuolella. Vapaapäivinäkin puen rintaliivit vaikken poistuisi kotoa. Vasta yöunille riisun liivit. Eikä ole kuin B-kupit mutta en osaa ilmankaan olla.
Mulla sama, en osaa/tykkää olla ilman rintsikoita. En koe niitä mitenkään ahdistavina tai puristavina, enemmänkin niin päin että ilman rintsikoita on outo ja liian irtonainen olo. E-kuppi, mutta sama juttu oli jo nuorempanakin kun olin laihempi ja oli B-kuppi.
Aiemmin käytin lösähtäneitä käyttöikänsä loppupäässä olevia liivejä. Nykyisin mulla on muutamia liivitoppeja/braletteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja kuin kodin ulkopuolella. Vapaapäivinäkin puen rintaliivit vaikken poistuisi kotoa. Vasta yöunille riisun liivit. Eikä ole kuin B-kupit mutta en osaa ilmankaan olla.
Mulla sama, en osaa/tykkää olla ilman rintsikoita. En koe niitä mitenkään ahdistavina tai puristavina, enemmänkin niin päin että ilman rintsikoita on outo ja liian irtonainen olo. E-kuppi, mutta sama juttu oli jo nuorempanakin kun olin laihempi ja oli B-kuppi.
Kannattaa tutustua rintaliivien mitoitukseen. Kuulostaa, että sinulla on paino kertynyt todella oikeisiin kohtiin. Ja voi tietty ollakin. :)
itse pidän kyllä kotonakin liivejä aina. Kaarituettomat liivit kotona tuntuu parhailta. Nukunkin usein ne päällä. Ei tule"välihikeä" ja muutenkin mukavampi. Kaarituellisissa en voisi nukkua. Pitää olla ns. kotiliivit