Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kotirintsikoita käytät?

Vierailija
07.10.2019 |

Jos käytät siis.

Monesti olen ilman mutta esim kuukautisia ennen on pakko käyttää. Nyt on ikivanhat isoksi jääneet primadonnan liivit, mutta ajattelin etsiä jotkut vähän sievemmät mutta samalla mukavat. Onkohan ihan mahdoton yhtälö...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä, mitkä on jo valmiiksi päällä. Jos olen vapaapäivinä vain kotona, niin jotkut vanhat urheiluliivit mitkä ei enää tue tarpeeksi liikkuessa.

Vierailija
2/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin t-paitaliivejä, joita sain outletista hintaan 2,50 €. Loistava hinta-laatusuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
4/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

Vierailija
5/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kevyen tuen urheiluliivit, yleensä en tosin käytä kun en tarvitse (tai no, ennen menkkoja joo, mut muuten voin olla hyvin ilmankin näiden hyttysenpistojen kanssa).

Vierailija
6/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Päivän paras hetki on tulla kotiin ja riisua rintaliivit. Valitettavasti näillä meloneilla niitä on pakko töissä ja julkisilla paikoilla käyttää.

Vierailija
7/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin kodin ulkopuolella. Vapaapäivinäkin puen rintaliivit vaikken poistuisi kotoa. Vasta yöunille riisun liivit. Eikä ole kuin B-kupit mutta en osaa ilmankaan olla.

Vierailija
8/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ah, se tunne kun saa riisua työvaatteet pois ja laittaa kotivaatteet. Pelkkä ihonmyötäinen toppi ja löysät kolitsihousut. Oi oi, parasta!

Vierailija
9/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuvarjoja, on meinaan hehtaaririnnat.

Vierailija
10/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti mitään. Minulla on niin kummalliset vartalosuhteet, että voin pitää vain jostain Klingenliltä tilattuja edestäsuljettavia malleja, eivätkä nekään ole hyviä.

En käytä noita rintsikoita (1 kappaleet) kun äärimäisessä hätätilassa yleisellä paikalla.

Vierailija
11/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin muuallakin. Hyvät istuvat laatuliivit, mieluummin pidän niitä kuin olen ilman.

Vierailija
12/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te pystytte olemaan ilman rintsikoita? Kuolisin......... ällöttää se tunne, kun rinnat heiluvat ja valuvat alaspäin. Minä pidän aina rintsikoita - myös öisin nukkuessa. Te jotka väitätte, että liivit ovat epämukavat - teillä on väärän malliset rintaliivit. Hyvät ja sopivat liivit eivät ahdista. Päin vastoin olo tuntuu kiinteältä ja mukavalta, kun mikään ei hylly eikä heilu.

Vierailija
13/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti mitään. Minulla on niin kummalliset vartalosuhteet, että voin pitää vain jostain Klingenliltä tilattuja edestäsuljettavia malleja, eivätkä nekään ole hyviä.

En käytä noita rintsikoita (1 kappaleet) kun äärimäisessä hätätilassa yleisellä paikalla.

No millaiset mittasuhteet sinulla sitten on? Millaisia ongelmia rintsikoissa?

Vierailija
14/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän bralettea tai actuellen/sloggin/tms toppiliiviä.

Vierailija
15/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te pystytte olemaan ilman rintsikoita? Kuolisin......... ällöttää se tunne, kun rinnat heiluvat ja valuvat alaspäin. Minä pidän aina rintsikoita - myös öisin nukkuessa. Te jotka väitätte, että liivit ovat epämukavat - teillä on väärän malliset rintaliivit. Hyvät ja sopivat liivit eivät ahdista. Päin vastoin olo tuntuu kiinteältä ja mukavalta, kun mikään ei hylly eikä heilu.

No mulla on oikean kokoiset, hyvät ja tukevat liivit ja useimmiten riisun ne pois kun tulen työpäivän jälkeen kotiin. Vaihdan muutenkin löysiin vaatteisiin, yleensä pitkähihaiseen yöpaitaan ja fleecepuseroon tms. En joskus siedä _mitään_ vähääkään kireyteen viittaavaa päälläni. Ja ei, rintsikkani eivät purista.

Vierailija
16/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen menkkoja?

Miksi liivejä pitää pitää ennen menkkoja?

Vierailija
17/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
18/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen menkkoja?

Monella naisella rinnat ovat kipeät ennen kuukautisia.

Vierailija
19/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen menkkoja?

Monella naisella rinnat ovat kipeät ennen kuukautisia.

Jep. Itselläni vielä nänneissä tuntoherkkyys lisääntyy ennen menkkoja ja kaikki koskettaminen (jopa se paidan kankaan aiheuttama hankaaminen ilman liivejä) tuntuu inhottavalta.

Vierailija
20/38 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun rintani liikkuvat myös liivejä käyttäessä, jos itse olen liikkeessä. Eikä ne minnekään valu, kun otan liivit pois.