Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
821/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot-tulkinnat ja uusspiritualismi. Toivat elämään pelkkää surua ja epäonnea. Onneksi paransin kyseisestä hömpötyksestä ja uskomuksista.

Vierailija
822/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on noloa vauvapalstalla kommentoida jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poo, eli shampooton hiustenpesu. Lupasi terveemmät, kauniimmat hiukset, ja siinä minä sitten yritin rasvaista liimalettiäni pestä ruisjauhoilla ja etikalla ynnä muilla luomukeinoilla. Tätä kesti noin kaksi kuukautta, ennen kuin luovutin.

Vierailija
824/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli some. Facebook ja instagram. Lopulta kyllästyin niihin ihmisten ihan turhiin kuviin, päivityksiin ja huomion kinuamiseen joka tilanteessa ja käänteessä. Jotkut naiset tyyliin joka toinen päivä vaihtavat profiilikuvansa.  Lopulta poistin molemmat. Ihanaa. 

Vierailija
825/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauvapalsta ja 60-luvun rahaketjukirjehuijaus. Onneksi en lähetellyt kuin muutaman vitosen, mutta en saanut mitään🤯

Vierailija
826/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit suositteli ja autolehdetkin oli vääränään Saksalaisia autoja ylistäviä juttuja. Ostin sitten Mersun ja kolmivuotias ja vähänajettu oli tietysti kalliskin ja kalliiksi tuli se hömpötys. Ajaminen oli halpaa, mutta ne viat, niitä riitti ja rahaa paloi.

Vierailija
827/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämä.

Vierailija
828/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi 

Vierailija
829/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit suositteli ja autolehdetkin oli vääränään Saksalaisia autoja ylistäviä juttuja. Ostin sitten Mersun ja kolmivuotias ja vähänajettu oli tietysti kalliskin ja kalliiksi tuli se hömpötys. Ajaminen oli halpaa, mutta ne viat, niitä riitti ja rahaa paloi.

Sama täällä ja sitä pidettiin varmana ja kestävänä autona.

Vierailija
830/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoritin yliopistoarvosanoja paljon yli sen, mitä tutkintoon olisi ollut pakollista. Tein graduni tunnontarkan tieteellisten metodien mukaan, ja aivan suotta. Opiskelin sivuaineina aloja, joista ei mitään hyötyä. Kituuttelin työpaikoissa, joista sai huonon liksan ja huonon olon henkisesti. Olin vuosia tekemisissä manipuloivien ihmisten kanssa, jne. Jotenkin luulin, että niin minun kuului tehdä.

Minä opiskelin kieliä ja kirjallisuutta, kun kaikki muutkin tutut tytöt tekivät niin. Lopulta sain tutkinnon mutta en ammattipätevyyttä mihinkään, oli vain isot opintolainat. Sama asia kuin aikaisempina vuosisatoina, kun tytöt opettelivat koruompelemista ja klaviirin soittoa. Minua viisaammat tiesivät, että on paljon ammatteja, joissa naisenakin voi saada säällistä (siis ei säälistä) palkkaa, varman toimeentulon ja arvostusta. Surkea sanoa, mutta kyllä humanististen aineiden yliopisto-opisk

Olisit suuntautunut opettajaksi. Humanistiset alat ovat laaja kokonaisuus, onko esimerkiksi suomenkielen, englannin tai ruotsin opettaminen hömpötystä. Entä historian opettaminen tai puheterapia? Humanisteja kaikki.

Vierailija
831/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehustin, kiva laite mutta on käyttämättä, siinähän jää kokonaan kasvisten kuidut tai ainakin niistä pitäisi sitten tehdä jotain pihvejä, keittoja ym. Tilasin sen laitteen australiasta.

Kaikki nettilaihdutusryhmät, en vaan ole sellainen ihminen joka jaksaa jotain ihmeellisiä tai vähemmän ihmeellisiä laihduttavia ruokia pusata. Aina päätän että nyt en enää liity mihinkään, mutta aina sorrun ajattelemaan että jospa tuo olisi se arkea helpottava dieetti. Onneksi monesti olen rahani saanut takaisin.

Hampaiden puhdistuslaite, kipua vaan ei mitään puhdistusta, valon avulla.

Vierailija
832/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut syö vhh aina. Aloitus taisi olla kuittaus meille bikinikuntointoilijoille ;)

Pahin hömpötys on ollut sekasyönti, onneksi kukaan ei enää pakota siihen. Koulussa opetetut ravitsemussuositukset oli kamalat ja terveyshaitoista sai kärsiä pitkään, kun yritti noudattaa niitä.

Vierailija
833/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Young Living- öljyt. Jonkin aikaa meni myöntää, että marketista saa ihan yhtä hyviä tuotteita paljon halvemmalla.

Vierailija
834/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex- blondaus. Uskoin tuohon ihan täysin, että tukka on jopa paremmassa kunnossa, kuin ennen värjäystä. Kävin sitten hirveillä summilla vaalennuttamassa jo kärsinyttä reuhkaani kampaamoissa, kunnes tukkani oikeasti meni pilalle. Lopputuloksena kemiallinen leikkaus ja hiukset olivat kuin venyvää purkkaa. Tuo olaplex maksoi käyntiin lisää jonkun 100 euroa, eikä tehnyt kyllä yhtään mitään.

Curly Girl- mulla jäi semmosen öljysen niljakkaaksi hiukset siitä ja se ploppaus ärsytti päänahkaa. Mulle kaikki tuputti sitä, kun minulla on taipuisat hiukset että saisi niin ihanat kiharat. Ei tullut eikä toiminut.

Lasten merkkivaatteet.... tämä on paha ja tähän paloi rahaa aivan liikaa. Kyttäsin aina uutuuksia ja iskin heti ostoskoriin gugguut ja minirodinit. Olen maksanut gugguun bodysta uutena 40e ja trikoohaalarista 95e. Nykyään eivät taida kyllä mennä kovalla hinnalla ainakaan netissä. Ihan järjetöntä kun eihän niitä ehdi käyttääkään kuin pari kertaa.

Vierailija
835/839 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onlyfanssin tekeminen. Kokoa jan pitäis olla persettä esittelemssä.

Vierailija
836/839 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssit joissa luvattiin liikoja tapahtuvaksi vain maksamalla ja osallistumalla.

Vierailija
837/839 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoxi 🤣 tein hulluna sitä jumppaa aivan helvetin epämukavassa avaruuspuvussa, syön neuvojen mukaan, maksoin 700 koko ilosta ja ainoa tulos oli hoidon aikana ilmestyneet suonikohjut, jotka ei oo lähteny vieläkään

Vierailija
838/839 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Halosta silloin ekalla kertaa. 

Vierailija
839/839 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan reissut,  eka oli v 2002, ja edelleen siellä tulee käytyä jokavuosi 3-4 kertaa. 

Ei siitä pääse eroonkaan koskaan, pitää kärsiä siis .

T.setämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan