Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
741/839 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperhe. 

Lapsuudenperhe oli katastrofi ja silti haksahdin samaan hömpötykseen.

Vierailija
742/839 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähköhömpötykseen erehdyin lähtemään mukaan mutta onneksi pääsin siitä irti. Voimia kaikille jotka ovat vielä pörssisähkökoukussa, vaatii paljon itsekuria ja hyvän verkoston joka tukee sinua pääsemään kuiville.

Onnea sinulle kun olet päässyt irti tuosta pörssisähkön hinnan jatkuvasta kyttäämisestä. Valitettavasti kaikki eivät ole noin voimakastahtoisia kuin sinä vaan kiemurtelevat kuin madot koukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/839 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiminen poliittsen puolueen nuorisojärjestössä. Luulin, että sitä kautta urkenisi ura ja saisi töitä. Todellisuudessa vain vapaaehtoishommaa riitti. Palkallisiin hommiin porukkaa tuli ihan muuta kautta.

Vierailija
744/839 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähköhömpötykseen erehdyin lähtemään mukaan mutta onneksi pääsin siitä irti. Voimia kaikille jotka ovat vielä pörssisähkökoukussa, vaatii paljon itsekuria ja hyvän verkoston joka tukee sinua pääsemään kuiville.

Onnea sinulle kun olet päässyt irti tuosta pörssisähkön hinnan jatkuvasta kyttäämisestä. Valitettavasti kaikki eivät ole noin voimakastahtoisia kuin sinä vaan kiemurtelevat kuin madot koukussa.

Kauheita kohtaloita on ihmisillä ollut.

Vierailija
745/839 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin täysin rehellisesti sanoa että en ole koskaan lähtenyt mukaan mihinkään vouhotuksiin.

Olen luonteeltani analyyttinen ja terveen skeptinen,  otan aina selvää asiasta ennenkuin teen mitään ratkaisua tai sanon mielipidettäni.  Minua ei saa mukaan mihinkään mistä en ole vakuuttunut ja saanut  selvää näyttöä asian todenpitävyydestä.

On uskomatonta miten mielettömän helposti ihmiset saa joukkohysterian valtaan. Se on oikeastaan pelottavaa. Laumat saadaan tekemään melkoisen helpolla manipulaatiolla kauheita asioita, sehän on nähty läpi historian. Uskotaan kaikenlaiseen täysin älyttömään ja rynnätään lauman mukaan.

Mieletön viha nostetaan hyvin pienistä keksityistä asioista joihin uskotaan ja halutaan uskoa. Se näkyy ihan täällä palstallakin.  Joku sanoo jotain, keksii jotain ja "todistelee" jotain ja kansa ryntää kannattamaan sen enmpää miettimättä.

Naurettavimmista voi mainita vessapaperin hamstraus! :D  Miettikö kukaan mitä järkeä tässä on?  Ilmeisesti ei.

Vierailija
746/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset piti hommata nuorena 90 luvulla.

Roikkua huonossa suhteessa yli 30 vuotta.

Kaiken maailman dieetit, painonvartijat, kaalisopat, lentoemäntä dieetti  j n e.

Vierailija
747/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin D - vitamiinia hemmetin isoja määriä, kun jossain vaiheessa tuntui että mikään määrä D vitamiinia ei ollut riittävästi. En usko enää että nuo jättiannokset D-vitamiinia purkista on terveellisiä tai tarpeen.

Minulla oli sama D-hairahdus, kunnes tilanne huomattiin sairaalassa viime hetkellä. Oireettoman sairauden vuoksi saan syödä D3 hormoonia juuri virallisen suosituksen mukaisesti. 

D-vitamiinin suositeltava päivittäinen saanti on 10 g/päivä niin lapsille kuin aikuisille.

Vierailija
748/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Airfryerin kun kaikki muutkin. Tuolla se muutaman käyttökerran jälkeen on kaapin perällä...

Vierailija
749/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en lähäre ko hautahan!

Vierailija
750/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa ostin Garnierin keltaisen rasvan, jonka mukaan pitäisi päästä eroon selluliitista. Arvatkaa toimiko? Ei toiminut. 

2020 hurahdin luonnonkosmetiikkaan ja ostin monia eri tuotteita ihmetellen niiden kalliita hintoja. En ole sen jälkeen ostanut, koska suurin osa on pelkkää markkinointia/rahastusta sekä haisevat pahalle. Lisäksi kaikki luonnokosmetiikaksi mainostettu ei ole sitä mitä markkinoidaan eli olkaa tarkkana. 

Vierailija
751/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOP kansallisanti 1990-l. alussa. Siinä tuli maksettua pörssimaailman oppirahat.

Vierailija
752/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Airfryerin kun kaikki muutkin. Tuolla se muutaman käyttökerran jälkeen on kaapin perällä...

Sama. Sisko sanoi, että tulee niin hyvää ruokaa. Ensinnäkin ranskikset (tuoreista perunoista) ei kyllä ole läheskään niin hyviä kuin friteeratut. Wokkivihanneksien koostumus on huono, ja olen yrittänyt eri tapoja. Wokkivihannekset ehdottomasti pannulla parempia. Työnsin kokonaisen broilerin ja muuten meni hyvin, mutta mikä sotku. Lika oikein kuivahtaa kiinni. Joku töissä sanoi, että hän laittaa lihat paistopussiin. Siinä ei ole tolkun hiventä. Helpompaahan ne on sitten paistopussissa kypsentää oikeassa uunissa, jossa on tilaa. Air fryer ei tee rapeaa pintaa, jos liha hautuu pussin sisällä. Että ihan turha vehje, ja lähes 250€ maksoi.

Vierailija
753/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kuntoiluvanne kuntokaupasta. Palvelupäällikkö sanoi, että häneltä on lähtenyt 5 cm vyötäröltä, vaikkei hän pyöritä kuin alle 10 min. päivässä. Minä kuvittelin, että nyt lähtee läskit keskivartalosta. Ja höpö höpö. Veivasin ensimmäiset viikot 15 min. joka päivä enkö saanut mitään muuta kuin kauheat mustelmat ja alaselän kipeäksi. Kyllä mittasin mittanauhalla, miten vyötärö kapenee, eikä siinä mitään muutosta. Naisella muutenkin voi monta senttiä kuukauden mittaan tapahtua muutosta, ainakin minulla on turvotusta kierron puolivälissä ja menkkojen aikana ja laihimmillaan olen heti menkkojen jälkeen, ja sen huomaa tiukoista farkuista, miten puristaa tai ei purista. Luulen, että ne laihtumistulokset on sellaisilla, jotka ei ole aiemmin ollenkaan liikkuneet. Mikä tahansa liikunta vaikuttaa vyötäröön, jos ennen on ollut täysin liikkumaton. Minä kun kävelen viikossa noin 50 km, ei mikään vanteen pyöritys auta, tasapaksu vartalomalli.

Vierailija
754/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Tolosen laihdutuskapselit. Niiden piti turvota  vatsassa ja estää nälän tunne. Seurauksena oli jatkuva nälkä ja pieretti koko ajan. Kokeilin vielä Montignacin dieettiä. Parissa viikossa tuli pysyvä paha olo, suolisto  sekaisin ja karmeat vatsakivut. Siihen loppui ihmedieetit.

Tiputin myöhemmin painoa 14kg syömällä ihan normiruokaa, mutta vähentämällä ylimääräisiä hiilareita (en siis karpannut, mutta vähensin etenkin riisin, pastan ja sokerin käyttöä, mutta mitään näistä en lopettanut kokonaan) ja lisäämällä reippaasti kasvisten osuutta ruokavaliossa. 

Vierailija
755/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypityt ohuet kulmakarvat. Ihan hirveä trendi se oli, julkkisnaisilta kopioitu. Moni julkkis on istuttanut lisää kulmakarvoja, kun tuo trendi meni ohi. Minulla pysyvästi puuttuu nyt osa kulmakarvoista, kun lähdin tuohon viivatouhuun mukaan. Luulisi että palautuu mutta ei, vain osa on kasvanut takaisin. Ystävälle kävi vähän sama juttu alapään suhteen. Hän aina vahautti sivut. Juteltiin joku kerta kulmakarvoista ja hän sanoi, että harmittaa, kun alapäähän kävi sama juttu. En minä ole tullut edes ajatelleeksi, että häpykarvoilla on jokin tarkoitus. Ystäväni kun harrastaa pitkän matkan juoksua, nyt nivustaipeet menee herkästi rikki ja jopa pikkuhousut kuulemma hankaa ihoa juostessa, mitä ei ollut silloin kun hänellä vielä siellä alakerrassa kasvoi sivuilla karvoja. Että jos niitä poistaa, niin mieluummin vaikka höylällä tai jollain, eikä ainakaan vahaamalla niin että juuretkin tuhoutuu.

Vierailija
756/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytmuokkaus. Ostin halvan kultivaattorin  ja ajattelin korvata sillä kyntöaurat. Nyt olen kusessa kestorikkakasvien kanssa. Paluu kyntöön on ainoa oikea vaihtoehto.

Vierailija
757/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotteet. Työnsin satasia niihin purkkeihin ja uskoin eläväni tosi terveellisesti. En kuitenkaan  huomannut olossani mitään muutosta. Lopulta oivalsin sen mitä olisi pitänyt ymmärtää heti alussa - "luontaistuotteet" on tehdastekoisia pillereitä eikä millään tavalla luontaisia. Kyllä tunsin itseni tyhmäksi kun tämän tajusin. 

Vaihdoin pillerit oikeisiin luontaistuotteisiin - kunnolliseen ruokaan. Aloin ostaa einesten sijaan kaiken ruoan raaka-aineina ja tekemään monipuolista ruokaa itse alusta lähtien. Vatsaongelmat jäi ja nyt on oikeasti parempi olo. 

Vierailija
758/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kyllä makeat naurut kun luin tämän ketjun 😂 naiset on niin hölmöjä!

T. Mies

Miehetkin taitavat ostaa kaikenlaista. Eivät vain uskalla tunnustaa, paitsi osa. Mistä tiedät jos osa kirjoittajista on miehiä.

Miehet ajavat takaa virvatulta eli hömppää naiselimen muodossa, voisiko enää totaalisemmin höynähtää.

Vierailija
759/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset piti hommata nuorena 90 luvulla.

Roikkua huonossa suhteessa yli 30 vuotta.

Kaiken maailman dieetit, painonvartijat, kaalisopat, lentoemäntä dieetti  j n e.

No sama. Tai minulla yksi lapsi hommattu nuorena. Jestas kun entisaikaan (25-30 v. sitten) oikein toitotettiin, että nuorena jaksaa ja nuorena ne on lapset hankittava. Minähän hankin, olin vasta 21 v. ja juuri ammattiin valmistunut, ei päivääkään työkokemusta. Lapsen isä oli samanikäinen ja huiteli omissa menoissaan. Muistan sen vauvavuoden niin elävästi, kun olin aina joka viikonloppu yksin kotona vauvan kanssa ja avomies (lapsen isä) kävi juhlimassa kavereiden kanssa ja kävi kalastamassa ja laivalla ja milloin missäkin. Se oli hänen mielestään jaloa, jos hän pari tuntia oli lapsensa kanssa, että minä pääsin vaikka kampaajalle tai joskus ihan vaan sain rauhassa siivota kodin. Olin yksinäinen ja työelämään pääsykin oli hankalaa. Lapsi sai päiväkotipaikan 1 v. 6 kk iässä, mutta minä sain vain keikkatyötä. Ne asenteenkin oli työnantajilla, että pienen lapsen äitiä ei vakituiseksi oteta. Ja miten huonossa parisuhteessa minä suostuin silloin nuorena olemaan vain siksi kun oli yhteinen lapsi.

Olen saanut toiset lapset 34- ja 38-vuotiaana ja olen ollut niin paljon parempi äiti, tai miten sen ilmaisee. Parisuhde on aikuinen, ja nuorempien lasten isä on aina ollut mielellään lasten kanssa ja pysynyt kotona eikä juossut joka viikonloppu jossain. Me ollaan tehty perheenä yhdessä paljon asioita, nuoremmat lapset nyt 13- ja 17-vuotiaat.

Vierailija
760/839 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nypityt ohuet kulmakarvat. Ihan hirveä trendi se oli, julkkisnaisilta kopioitu. Moni julkkis on istuttanut lisää kulmakarvoja, kun tuo trendi meni ohi. Minulla pysyvästi puuttuu nyt osa kulmakarvoista, kun lähdin tuohon viivatouhuun mukaan. Luulisi että palautuu mutta ei, vain osa on kasvanut takaisin. Ystävälle kävi vähän sama juttu alapään suhteen. Hän aina vahautti sivut. Juteltiin joku kerta kulmakarvoista ja hän sanoi, että harmittaa, kun alapäähän kävi sama juttu. En minä ole tullut edes ajatelleeksi, että häpykarvoilla on jokin tarkoitus. Ystäväni kun harrastaa pitkän matkan juoksua, nyt nivustaipeet menee herkästi rikki ja jopa pikkuhousut kuulemma hankaa ihoa juostessa, mitä ei ollut silloin kun hänellä vielä siellä alakerrassa kasvoi sivuilla karvoja. Että jos niitä poistaa, niin mieluummin vaikka höylällä tai jollain, eikä ainakaan vahaamalla niin että juuretkin tuhoutuu.

Silloin oli muotia ohuet kulmakarvat. Äskettäin oli muotia isot palkkikulmakarvat. Ihan samanlailla julkkiksilta opittu. Saas nähdä mikä seuraava muoti on.

Itse tykkäsin ohuista (viivat) enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan