Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
721/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin Vantaalle, kun tätä mainostettiin, että halvemmat asunnot kun stadissa ja nopeasti pääsee kuitenkin stadiin. Kyllähän täältä vartissa pääsee keskustaan, mutta en arvannut että elämä täällä on näin villiä. Pitää myydä kämppä, kun asuntomarkkinat taas alkaa vetää

Vierailija
722/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla päivillä uskoi koko loppuelämän rakkauteen. Taisi olla yksipuolista ja käytännöllinen tilanteeseen hänelle sopiva vuosien välivaihe. Hyötysuhde pelkästään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, aika monikin, lähti messiin koronapiikkeihin. Onneksi en minä.

Vierailija
724/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Golden neo Life yritys tuotteita 2000 markalla ja lopulta jaettiin ne ilmaiseksi. Älytöntä huijausta. Shampoolla lähti hiusväri hiuksista! Eikä kukaan lähtenyt siihen eikä ostanut niitä. 

Oliko se pariskunta, josta tehtiin dokumentti, just näiden edustajia? Ne haaveisi autoedusta kun tienaa tarpeeksi...

Vierailija
725/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhoilla päivillä uskoi koko loppuelämän rakkauteen. Taisi olla yksipuolista ja käytännöllinen tilanteeseen hänelle sopiva vuosien välivaihe. Hyötysuhde pelkästään. 

Minulla sama, mutta ei vanhoilla päivillä. Lähdin mukaan hömpötykseen. Miehellä oli kovat puheet, olevinaan menestystä ja visioita ja tietysti iso rakkaus. Myöhemmin tuli ilmi, että minusta oli hyötyä, pystyin saamaan lapsia. Lisäksi olin keittiöpiika, joka laittaa ruuat, käy kaupassa, hoitaa tiskit, pesee pyykit. Ja tietysti vie lapset hoitoon ja hakee hoidosta, koska minun työni ei ollut sillä tavalla tärkeää kuin hänen. Hänellä oli myös salaisuuksia takataskussa, esimerkiksi lainaa ja noin 7 vuoden yhdessäolon jälkeen ilmeni, että minä olin ollut alussa ns. kakkosnainen, jonka hän oli sitten valinnut, kun exänsä oli sanonut, että loppuu se sivusuhde. Mitään aavistusta minulla ei ollut, että meillä oli kolmiodraama menossa. Jälkikäteen olen oikein ihmetellyt itseäni, että mikä järki oli lähteä kaikkiin hömpötyksiin.

Vierailija
726/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin Vantaalle, kun tätä mainostettiin, että halvemmat asunnot kun stadissa ja nopeasti pääsee kuitenkin stadiin. Kyllähän täältä vartissa pääsee keskustaan, mutta en arvannut että elämä täällä on näin villiä. Pitää myydä kämppä, kun asuntomarkkinat taas alkaa vetää

Tarkenna vähän. Millä tavalla villiä? Missä päin Vantaata? Minne aiot muuttaa?

Vierailija
727/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten hulavanne. Siis se, missä on niitä muhkuroita. Pyöritin ehkä kahdesti kunnes jäi sängyn alle pölynkerääjäksi.

Siis se painovanneko? Minäkin ostin semmoisen mutta huomasin, etten edes osaa pyörittää sitä joten laitoin kappaleiksi ja roskiin.

Voi, miksi painovannetta ei voinut lahjoittaa johonkin Kierrätyskeskuksen, SPR:n Kontin tms. myymälään? Olisin ostanut vanteen sieltä.

Vierailija
728/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikan seuraaminen ja talouden karikko

Jos kaikki on viety ja yritetään viedä lisää niin ottakaa saatana

Vierailija
729/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti. Että tee itse ja säästä. Huh, neljä vuotta putkeen jatkuva remontti päällä. Ei mitään järkeä. Työpäivän jälkeen alkaa hioa lattioita tai maalata ikkunapuitteita. Tai se kun kesäloma purettiin pois keittiökalusteita ja asennettiin uusia, ja tietysti Ikeasta, sattui vielä käymään niin, että meidän seinät ei olekaan tasaiset, minkä pystyi näkemään vasta kun entinen keittiö oli poissa. En lähtisi toista kertaa siihen. Nyt ollaan kaiken lisäksi mietitty muuttoa. Jos perheen yläkoululaisella alkaa koulupäivä klo 9.15, hän joutuu lähtemään bussipysäkille klo 7.50. Tai jos lähtee seuraavaan bussiin, joka menee pysäkiltä klo 9, myöhästyy koulusta. Se on tosi kiva seisoa koulun pihalla sateessa ja pakkasessa lähes tunti ennen koulun alkua. Alakoululaisella ei ongelmaa, koska meillä on lähin alakoulu kilometrin päässä, mitä silloin aikoinaan tuijotettiinkin, kun tämä koti ostettiin. Jonnekin lähemmäs yläkoulua ja lukiota tekisi mieli muuttaa.

Vierailija
730/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien jalkakivusta epätoivoisena annoin vielä mahdollisuuden paljasjalkakengille (halusin kokeilla ennen siirtymistä 250+ euron erikoisjalkineisiin)  Elämäni paras hömpötys! Enää ei särje, puoli vuotta paljasjalkailua takana

Vierailija
731/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronakultti

Vierailija
732/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliisiin Marja Entrich - tuotteisiin  haksahdin.  

Vierailija
733/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko, perhe-elämä, horoskoopit nyt tuli ekana mieleen.

Vierailija
734/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret uskovaiset tulivat myymään uskontoa Päivi Räsäsen allekirjoittamalla raamatulla. Olen uskovainen vaikkakin en niin himoitsevainen. Raamattua ei annettukaan heti vaan luvattiin tuomaan hetkenpäästä kunhan auto saapuu pihaan. Olisin halunnut tämän Räsäsen allekirjoittaman version, koska maksoinhan siitä useita satoja.

Postiluukusta tipahti joku vihkonen jossa annettiin ohjeet missä Päivi puhuu uskonnosta ja maksettuani netissä pienen korvauksen Päivi allekirjottaa omani.

Onko minua joten huijjattu vai saanko Päivin siunauksen?

Vierailija
735/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten äänestäminen. Voi vi.t.t.u että v.i.t.ut.ta.a nyt.

Vierailija
736/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä.

Paras hankinta pitkiin aikoihin.

Vierailija
737/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymppisenä, varattomana ja työttömänä menin pienimuotoiseen seminaariin, jossa tarjottiin mahdollisuutta päästä hyville tuotoille. Toimitusta pitävä mies selitti ummet ja lammet täyteen, miten voit saada hyvät tulot keräämällä ryhmän, jossa jokainen henkilö kerää oman ryhmänsä jne jne ja näin jokaisesta ryhmän henkilöstä saat tuottoa itsellesi. Joku aloitusmaksukin siinä oli minkä suuruutta en enään muista. Aloin tästä empimään että mikä työn kuva oikein oli, sillä sanaakaan ei puhuttu mistään myynnistä tai muusta, mikä voisi tuottaa tulosta.  Onneksi olin silloin arka ja en uskaltanut lähestyä ihmisiä, joten kerroin vain harkitsevani asiaa ja otan sitten yhteyttä (en koskaan ottanut yhteyttä). 

Paljon myöhemmin tajusin, että tuohan kuulosti suoraan pyramidihuijaukselta. Tarinan opetus; helppoa rahaa ei ole ja jos tilaisuus kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se mitä todennäköisemmin ei ole totta

Tuttua juttua! 1990-luvulla silloinen avokkini sai puhuttua minut mukaan lomaosakkeen hankintaan mistä eroon pääseminen tuli melko kalliiksi. Hänet oli aikoinaan  puhuttu myös mukaan myymään puhdistus- ja pesuaineita ja hankkimalla omaa ryhmää jne (en tiedä minkä verran se tuli loppujen lopuksi maksamaan hänelle) tienaamaan rahaa tekemättä mitään. Avokkini "yläpuolella" oleva pariskunta vaikutti kyllä hyvinkin vauraalta mutta moni kakku kaunis...

Vierailija
738/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut, aika monikin, lähti messiin koronapiikkeihin. Onneksi en minä.

Lääketiede ei ole hömpötystä.

Vierailija
739/839 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien jalkakivusta epätoivoisena annoin vielä mahdollisuuden paljasjalkakengille (halusin kokeilla ennen siirtymistä 250+ euron erikoisjalkineisiin)  Elämäni paras hömpötys! Enää ei särje, puoli vuotta paljasjalkailua takana

Paljain jaloin paras!

Vierailija
740/839 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin myydä Tupperwarea ja Oriflamea. Kukaan ei ostanut. Jattivarastot himassa vielakin, vaikka yli 10 vuotta kulunut.

Mitkä varastot? Mikset sinä siis tilannut sen mukaan mitä tilaukset on? Olen myynyt Oriflamea 2000-luvun alkupuolella. Se toimii niin, että esittelee ja suosittelee tuotteita. Tietysti saa ilmaisia näytteitä, joiden avulla voi esitellä. Ja koulutusiltoja, että tietää itse tuotteista ja mitä uutta on. Mutta myyjä ei todellakaan osta niitä tuotteita jemmaan omaan kotiinsa, vaan joka ikinen tuote tilataan varastolta sen mukaan, mitä ihmiset tilaa. Se on tyhmää toimintaa, jos alkaa itse ostella tuotteita varmuudeksi jättivarastoja kotiinsa. Toiseksi Oriflame on tunnettu siitä, että tuotteita uudistetaan, koska on todettu ihmisten ostavan enemmän uusia ja paranneltuja tuotteita, puhutaan inspiraatiosra, eli siitä kun ihminen ajattelee saavansa jotain uutta ja hyvää. Minä en ole ollut enää esikoisen syntymän jälkeen tuote-esittelijänä ajan puutteen vuoksi, mutta sinänsä ei ole pahaa sanottavaa, koska hinta-laatusuhde on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän