Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
Fitness
Young living-öljyt
Curly girl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin piikkimaton n. 6 vuotta sitten, vai milloin se villitys nyt olikaan.
Minullakin on piikkimatto kaapissa pölyttymässä. Luulin aluksi saavani siitä jotain apua rentoutumiseen, kunnes tajuan, että ainoa hyöty siitä oli lähinnä verenkierron lisääntyminen kun ne piikit pisteli ikävästi. Se olotila piikkimatolla makoillessa ei ollut yhtään miellyttävä. Mielummin vaikka venyttelen jos haluan rentouttaa kehoani.
Jännä. Just pari viikkoa sitten löysin taas piikkimattoni ja kokeilin. Minusta se oli ihanan rentouttava ja nukuin yön paljon paremmin kuin yleensä (en toki sillä piikkimatolla). Sen jälkeen olen käyttänyt sitä melkein joka ilta ja ihmetellä vain täytyy, miksi se joskus unohtui vaatehuoneen hyllylle pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin piikkimaton n. 6 vuotta sitten, vai milloin se villitys nyt olikaan.
Minullakin on piikkimatto kaapissa pölyttymässä. Luulin aluksi saavani siitä jotain apua rentoutumiseen, kunnes tajuan, että ainoa hyöty siitä oli lähinnä verenkierron lisääntyminen kun ne piikit pisteli ikävästi. Se olotila piikkimatolla makoillessa ei ollut yhtään miellyttävä. Mielummin vaikka venyttelen jos haluan rentouttaa kehoani.
Minä taas rakastan piikkimattoani ja -tyynyäni. Ensin pistelee, sitten rentoudun niin, että aika usein nukahdan piikkien päälle ja herään parin tunnin kuluttua. Viimeksi eilen.
Proteiinijauheet,- patukat, ja valmisjuomat. Erilaisia vitamiineja purkkitolkulla, kun aina jokin auttoi johonkin asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostos tv:n vatsalihasvekotin ja tärinävyö😁
Samat! Onneksi sain aikaiseksi palauttaa ne.
Proteiinipatukat on kyllä niin hömpötystä. Proteiinia voi saada niin paljon terveellisemminkin jostain. Ei ainakaan kannata luulla, että ne kovin terveellisiä on.
Curly GIrl. Jatkan edelleen, sopii mulle sovellettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti ole koskaan lähtenyt mihinkään tiettyyn yksittäiseen "hömpötykseen", mutta yliopistossa humanistisella puolella opiskelu käänsi ajattelua liiaksi sosialismin puoleen - (1) kadun siis, että ennen ajattelin valtion olevan jotenkin sellainen ihmetekijä, että se pystyy ratkaisemaan kaikki sosiaaliset että työllisyys- (2) ja velka-ongelmat (3) sun muut; toisaalta yhtä (4) myös syntyi minulle liiallinen kapitalismin ja kulutuksen kritiikki, toki edelleen suhtaudun kapitalismiin varauksella ja olen myöskin sitä mieltä, (5) että sitä pitää suitsia, sillä muutoin hukumme paskaan, mutta eihän nyt kuitenkaan voida kieltää, etteikö juuri kapitalismi olisi tuonut maailmaan myös vaurautta ja poistunut köyhyyttä, tietenkin selvää on sen myös kasvattaneen (6) runsaasti ahneutta, mutta sen tekee yhtä lailla myös sosialismi, ja oikeastaan kaikki ahneimmat ihmiset, jotka olen tavannut, ovat olleet juuri sosialisteja. Ja jos tarkkoja ollaan (7) niin kapitalismi ja sosialismi ovat oikeastaan kaksi samaa asiaa (kansallissosialismi näiden äpärälapsi.) (8) Tuossa kapitalismin ja sosialismin liitossa on jotain hyvin erikoista: molemmat "vihaavat" toisiaan , (9) mutta kuitenkin molemmat tarvitsevat toisiaan, se on siis vähän kuin vanha, riitelevä mutta toisiaan hoivaava aviopari.
Taisit luoda ikioman hömpötyksen: sen, että pisteitä ei käytetä tekstissä muuten kuin harvoin ja vahingossa.
Osoita yksikin kirjoitusvirhe tuosta tekstistä senkin sosialisti Taisi osua kalikka koiraan. Huomaa kyllä, miten ihmiset ovat tottuneet sellaiseeen "asiakirjamaiseen" päälausetekstiin , jota ei väritetä millään tavalla. Sellaiset predikaattilausekirjat on tehty tyhmiä ihmisiä varten ja niitähän riittää.
Yksikin kirjoitusvirhe? Tässä sinulle alkajaisiksi yhdeksän kappaletta. Huomaa, että en vielä ottanut ollenkaan huomioon huonoa tyyliä ja sitä, että teet lukemisesta hankalaa (ja itsestäsi epäkohteliaan kirjoittajan) työntämällä kaiken yhteen pötköön.
(1) väärä merkki
(2) välilyönti puuttuu
(3) yhdyssanavirhe
(4) tarpeeton sana, mahdollisesti olet korjannut huolimattomasti
(5) välilyönti puuttuu
(6) verbimuoto päin peetä
(7) pilkku puuttuu (ja niin-sana on liikaa)
(8) piste väärällä puolella sulkumerkkiä
(9) välilyönti liikaa
En muuten ole sosialisti, mutta kirjoittamisen ammattilainen olen.
Silikoniton "luomu" hiustenhoito (öljymuhittelut ym paska).
Tukka meni niin huonoon kuntoon, että 20 cm lähti latvoista. Vitutti.
Palasin Panteneen.
🇺🇦🇮🇱
Vegaaninen ruokavalio. Ei sopinut minulla.
Mineraalimeikki. Ei sovi iholleni, huokoset vaan korostuivat ja iho kuivui.
Nudehuulipuna, onneksi ostin vaa yhden ja varsin rasvaisen, käytin kotona huulirasvana.
Mustavalkohopeinen blogi-glamour- sisustus. Onneksi en ehtinyt ostaa kuin pari juttua, kyllästyin nopeasti.
Yritin lukea suosittuja chic lit kirjoja, esim Eat pray love ja Paholainen pukeutuu Pradaan, mutta totesin ettei ole minun tyyliä.
Kurkumalatteakin kokeilin, en tykännyt.
Mikään "tämä spesiaalikuminauha/puhelinjohtohiuslenksu ei katko hiuksia" ei ole toiminut.
Parisuhde. Sinkkuna on parempaa. ;)
Tuossa ylempänä mainitaan mineraalimeikit. Valtaisan kehumisen innoittamana minäkin ostin muhkean aloituspaketin ja sain todeta, että yksikään tuote ei sopinut minulle. Värinäytteitä oli monta lajia, mutta minun kalpealla naamalleni ei sopinut niistä mikään. Peiteväri paakkuuntui silmien alle, eikä mikään tuote suostunut asettumaan luvatulla tavalla, vaikka kuinka harjoittelin. Olin myös ostanut pari takuuvarmaa, normaalikokoista tuotetta, jotka eivät olleetkaan takuuvarmoja. Heitin ne pois muutaman vuoden jälkeen ja yritin olla muistamatta niiden hintaa.
Kokemuksesta jäi jäljelle kaksi kivaa kabukisutia, joissa valitettavasti on niin lyhyt ja oudon muotoinen varsi, ettei niitä viitsi käyttää.
Muistin juuri, että on minulla yksi tuote jäljellä: iso purkki hohtojauhoa. Ei vain ole vielä tullut tilaisuutta, johon olisin voinut mennä diskopallona. Sitä jauhoa ei nimittäin pysty käyttämään kohtuullisesti - se paistaa kauas kuin majakka.
Piikkimatto. Ja en oo katunut päivääkään. Mulla on skolioosi ja mun selkä oikeesti tykkää siitä. Migreenitkin on vähentyneet.
Selluliitin poisto - kuivaharjaus ja kuivakuppaus. Passeli vehkeitä, vaikkei ihan siihen selluliitin poistoon :D Kuivaharjaa käytän suihkussa ja saunassa, ei tarvitse kuorinta-aineita. Kuivakuppaus on ihanaa, kunhan jaksaa tehdä. Nyt pölyyntyvät tuolla, voisi etsiä ja kokeilla pitkästä aikaa..
"korsetti-treenivyö", laitetaan vyötäröllä ja pitäisi vyötärön kaventua. No joku juttu tässä oli, kun tiedosti että jotain oli vyötäröllä niin muisti olla syömättä niin paljon, ryhtikin meni paremmaksi.
Jätin viljat ja sokerin pois, todellakin hyvä päätös. Pöhötys katosi ja mahakivut myös.
Smoothiet ja proteiinijauheet oli yhdessä vaiheessa kovassa käytössä.
Nyt on meneillään pitkällä tähtäimellä säästäminen (sekä ekologisuus valinnoissa). Vaatekaappia pistän uusiksi sitä mukaan kun täytyy ja ostan kestävää (luonnonmateriaaleja!), luovun kertakäyttöisestä (vanupuikot>oriculi, vanulaput>pestävät kankaat), teen itse marseille saippuasta pesuaineet ja niin edelleen.
Vehnätön ruokavalio. Laihduin sen avulla pari kiloa, mutta en jaksanut pitemmän päälle noudattaa sitä.
Takavuosina ostin kokeeksi pari Tarot pakkaa ja kirjaa. En oikeastaan tehnyt niillä mitään ja en pitänyt siitä. Kuvia oli kiva katsoa mukamas. Jälkikäteen se tuntuu kultilta ja Aleister Crowley tuntuu olevan aina läsnä asiassa. En kammoa new age aiheita, koska on ihan hyviäkin sisustukseen ja muuten, mutta tuo ei vain toimi. Vei aikaa turhaan, onneksi vain vähän. Uutisia tullut luettua, niistä opittua, suodatettua - silti vähän liikaa.
Olen aina ollut oman tieni kulkija. Tästähän tulee ensimmäisenä mieleen joku likaisena laahustava hippi, mutta en ole yhtään sellainen. En vain koe tarvetta mihinkään "trendijuttuihin", vihaan koko sanaa TRENDI muutenkin. Minulle tulee valtava myötähäpeä sankoista joukoista tekemässä jotain, esimerkiksi hamstraamassa, sisustamassa tietyllä tavalla, puhumassa tietyllä tavalla (mp, Tiktok-trendi, humble brag, ick, slay, only in ohio yms. NOLOA)
Joten olen aina tehnyt niin kuin itsestäni parhaalta tuntuu. Esimerkiksi yläasteella (NO YLÄKOULUSSA sitten) niin sanotusti kaikki tytöt meikkasivat vahvasti. Se ei koskaan tuntunut minun jutultani. Tänäkin päivänä meikkaan hyvin kevyesti. Minun meikkini verrattuna isoon osaan naisista on lähes olematon.