Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
61/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyönti joskus nuorena ja naiivina parikymppisenä 2013-2016. Kolme vuotta elin sen ruokavalion mukaisesti. Sitten aikuistuin ja nykyään syön keto+pätkäpaasto menetelmällä. Loppui vatsakivut ja sairastelu.

Vierailija
62/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden liian hyvin mukaan erilaisiin sisustustrendeihin. Ei ole kuitenkaan varaa uusia koko sisustusta, vaan ostan yhden tai pari juttua. Lopputuloksena sellainen sekamelska, jossa mikään ei sovi mihinkään. Haaveilen, että olisi rahaa pistää kaikki uusiksi ihan ammattilaisen avustuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin sikapiikin silloin, kun se pahin flunssaepidemia jylläsi. Nyt jos tulisi samanlainen epidemia niin jättäisin välistä.

Jätitkö koronapiikin väliin?

Vierailija
64/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan vieläkin Pokemonia. 2016 suhtauduin siihen naureskellen mutta aloitin kuitenkin. Välillä pidin yli vuoden taukoa, mutta nyt pelaan taas.

Vierailija
65/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti aika helposti hurahtavaa tyyppiä. Nyt nopeasti tulee mieleen Konmaritus, vegaanius, vihreät (puolueeseen liittyminen), hetken mielijohteesta hankittu kuntosalikortti, hiusten shamppoottomuus (onneksi kesti vain hetken), asuntovaunuilu, jooga, kirkosta eroaminen (silloin kun oli se Räsäsen homma), eri some-alustat ja tuhat muuta hurahdusta. Rahaa ja aikaa on mennyt näihin ja niistä eroon pääsemiseen. Onneks nyt alkanut vähän iän myötä rauhoittua. Yksi paha hurahdus on myös ollut otsatukka aina kun se on taas tullut trendikkääksi. 

Vierailija
66/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntovasaran.

Toimii parhaiten, jos toinen henkilö hieroo sinua. Yksin käytettynä käsi väsyy, sillä laite on aika painava.

Vierailija
67/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteeriset öljyt sisäisesti

Vierailija
68/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ysärillä ostos-tv:stä sellaisen jumppalaitteen jolla treenataan pakaroita. Joku hemmetin Bum-juttu se oli. Mukana tuli vhs-kasetti.

Vierailija
69/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin sikapiikin silloin, kun se pahin flunssaepidemia jylläsi. Nyt jos tulisi samanlainen epidemia niin jättäisin välistä.

Nyt olisi mukava näin miltei kolmen ja puolen vuoden jälkeen tietää, että jätitkö välistä erään rokotteen? Itse todellakin jätin.

Vierailija
70/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettipolitiikka

Sitten vasta kun opin kyseenalaistamaan niitä mekanismeja ymmärsin että miten ihmisiä viedään kuin pässiä narussa teuraalle.

Ironisinta kyllä se että sen mekanismin näkee vasta kun sitä identiteettiä alkaa tietoisesti muuttaa.

Nykyisin sitä sitten automaattisesti näkee kaikki semmoiset identiteettipolitiikalla ratsastavat ilmiöt aika luotaantyöntävinä hömpötyksinä.

Se on aika uskomatonta kun tajuaa että miten helposti ihmiset saadaan kannattamaan itselle haitallisia asioita suhteellisen helposti.

ei jatkoon.

Vierailija
71/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin joskus persuja, kun luulin, että eivät olisi samanlainen huijaripuolue kuin muut.

Suunta on mennyt parempaan, reippaita suorasuita paljon, joilla on yhä syvempää pohjaa sanomisilleen.

Vierailija
72/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyönti joskus nuorena ja naiivina parikymppisenä 2013-2016. Kolme vuotta elin sen ruokavalion mukaisesti. Sitten aikuistuin ja nykyään syön keto+pätkäpaasto menetelmällä. Loppui vatsakivut ja sairastelu.

Kuulkaa, kuulkaa. Pihvi- ja voityttö todistaa väkevästi.

Vierailija
73/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherjauhe, Maca.

Ei nuo huonoja ole, mutteivät myöskään ihan must. Molemmista kyttään tarjoukset. Maca oli yllätys, minun suussani maistuu aprikoosilta eli hyvältä. En silti vielä osaa sanoa, mitä se tekee.

Vierailija
74/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset lisäravinteet ja puristeet. Tuttu myi liki 400€ setin ja lupasi siihen hintaan ohjata useita kuukausia. Hävisipä vain tuhkana tuuleen rahat saatuaan.

Toisen brändin vastaavanlaiseen konseptiin hurahdin myös laihdutustäpinöissäni, sinne meni nekin rahat. Laihtunut olisi, jos olisi tilannut kaikki tuotteet sekä jättänyt ruokavaliosta täysin pois suolan, sokerin, gluteiinit ja rääkkitreenit siihen piälle!

Vierailija
75/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollageenikapselit. Ikäkriisi pukkasi tosissaan nelivitosena ja pitihän noita saada. 

Nyt jo naurattaa. En niihin omaisuutta laittanut mutta kyllä joku taisi aika hyvän tilin tehdä kollageenivillityksellä.

Vierailija
76/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti ole koskaan lähtenyt mihinkään tiettyyn yksittäiseen "hömpötykseen", mutta yliopistossa humanistisella puolella opiskelu käänsi ajattelua liiaksi sosialismin puoleen - kadun siis, että ennen ajattelin valtion olevan jotenkin sellainen ihmetekijä, että se pystyy ratkaisemaan kaikki sosiaaliset että työllisyys-ja velka-ongelmat sun muut; toisaalta yhtä myös syntyi minulle liiallinen kapitalismin ja kulutuksen kritiikki, toki edelleen suhtaudun kapitalismiin varauksella ja olen myöskin sitä mieltä,että sitä pitää suitsia, sillä muutoin hukumme paskaan, mutta eihän nyt kuitenkaan voida kieltää, etteikö juuri kapitalismi olisi tuonut maailmaan myös vaurautta ja poistunut köyhyyttä, tietenkin selvää on sen myös kasvattaneen runsaasti ahneutta, mutta sen tekee yhtä lailla myös sosialismi, ja oikeastaan kaikki ahneimmat ihmiset, jotka olen tavannut, ovat olleet juuri sosialisteja. Ja jos tarkkoja ollaan niin kapitalismi ja sosialismi ovat oikeastaan kaksi samaa asiaa (kansallissosialismi näiden äpärälapsi.) Tuossa kapitalismin ja sosialismin liitossa on jotain hyvin erikoista: molemmat "vihaavat" toisiaan , mutta kuitenkin molemmat tarvitsevat toisiaan, se on siis vähän kuin vanha, riitelevä mutta toisiaan hoivaava aviopari. 

Taisit luoda ikioman hömpötyksen: sen, että pisteitä ei käytetä tekstissä muuten kuin harvoin ja vahingossa.

Osoita yksikin kirjoitusvirhe tuosta tekstistä senkin sosialisti  Taisi osua kalikka koiraan.  Huomaa kyllä, miten ihmiset ovat tottuneet sellaiseeen "asiakirjamaiseen" päälausetekstiin , jota ei väritetä millään tavalla. Sellaiset predikaattilausekirjat on tehty tyhmiä ihmisiä varten ja niitähän riittää.

Tässä on ainakin yksi: "(kansallissosialismi näiden äpärälapsi.)" Pistettä ei laiteta sulkumerkkien sisään eikä varsinkaan silloin, kun lause loppuu.

Vierailija
77/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen "avaruuspyssyn" näköinen vatsalihaslaite, jonka tilasin ostos tv:ltä - ja minusta se toimi! :D

Vierailija
78/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan lukeminen ja kommentointi

Vierailija
79/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoharja, pinkki jossa nystyröitä. Värisee kuin joku seksilelu.

Vierailija
80/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti ole koskaan lähtenyt mihinkään tiettyyn yksittäiseen "hömpötykseen", mutta yliopistossa humanistisella puolella opiskelu käänsi ajattelua liiaksi sosialismin puoleen - kadun siis, että ennen ajattelin valtion olevan jotenkin sellainen ihmetekijä, että se pystyy ratkaisemaan kaikki sosiaaliset että työllisyys-ja velka-ongelmat sun muut; toisaalta yhtä myös syntyi minulle liiallinen kapitalismin ja kulutuksen kritiikki, toki edelleen suhtaudun kapitalismiin varauksella ja olen myöskin sitä mieltä,että sitä pitää suitsia, sillä muutoin hukumme paskaan, mutta eihän nyt kuitenkaan voida kieltää, etteikö juuri kapitalismi olisi tuonut maailmaan myös vaurautta ja poistunut köyhyyttä, tietenkin selvää on sen myös kasvattaneen runsaasti ahneutta, mutta sen tekee yhtä lailla myös sosialismi, ja oikeastaan kaikki ahneimmat ihmiset, jotka olen tavannut, ovat olleet juuri sosialisteja. Ja jos tarkkoja ollaan niin kapitalismi ja sosialismi ovat oikeastaan kaksi samaa asiaa (kansallissosialismi näiden äpärälapsi.) Tuossa kapitalismin ja sosialismin liitossa on jotain hyvin erikoista: molemmat "vihaavat" toisiaan , mutta kuitenkin molemmat tarvitsevat toisiaan, se on siis vähän kuin vanha, riitelevä mutta toisiaan hoivaava aviopari. 

Taisit luoda ikioman hömpötyksen: sen, että pisteitä ei käytetä tekstissä muuten kuin harvoin ja vahingossa.

Joo, viestistäsi päätellen olit yliopistolla aika lyhyen aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä