Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
41/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan jättäminen pois ruokavaliosta

Vierailija
42/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole osallistunut vielä näistä mainutuista trendi jutuista mihinkään facebookkia lukuun ottamatta. Fb tosin ei ole enää ollut käytössä moneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapselikahvinkeitin. Kyllä melkoinen turhake. Vietiin sitten takapihalle, niin lapset sai ulkoillessaan käydä tekemässä kaakaota.

Vierailija
44/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kryptoihin. Oli ne hetken aikaa melko hyvin plussalla mutta en tajunnut kotiuttaa ajoissa. oppirahoja.

Vierailija
45/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli se talvi 2022-2023, kun ostin wc-ämpärin ja jätekasseja ja värjöttelin koleassa asunnossa niin, että kämpän kylmin seinä alkoi jo kukkia. Never again, pitäkää energiansäästönne.

Vierailija
46/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinukengät joskus 2010 tai 2011.

Vierailija
47/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinukengät joskus 2010 tai 2011.

Sama. Yhdet MBT-kengät kävelin puhki työmatkakävelyssä. Sitten joskus 2018 ostin toiset juoksuun tarkoitetut kengät, jotka ovat jääneet tosi vähälle käytölle. En huomannut mitään vaikutusta missään, vaikka näitä kenkiä niin kehuttiin.

Vierailija
48/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäistä kertaa kuunnellut alusta asti Uuden musiikin kilpailua ja finaalissa jopa äänestin puhelimella jota en ole ikinä ennen tehnyt. Seuraan mielenkiinnolla voittajan matkaa kohti Liverpoolia ja olen katsonut roppakaupalla ulkomaalaisten reaktiovideoita. Not bad. :-D

Vierailija
49/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahdin seuraamaan sekä Pehkosten että Marken ja myös parin muun webbikameroita palstalla muinoin. Sekä sen kuuron palstalla vakkarina silloin olleen naisen, jonka nimeä en enää muista tai säädyllisyyssyistä en kerro, mutta joka epähuomiossa sekstaili kumppaninsa kanssa webbikameran ollessa päällä ja palstalla kommentoitiin lähetystä reaaliajassa...

Vierailija
50/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermaroller. Tilasin monta eri neulanpituutta ja erilaisia seerumeita niiden ohelle käytettäviksi. Opiskelin aiheesta kaiken, luin artikkeleita ja katselin youtube-videoita. Into lopahti viikon sisään, kun sain yhdestä rollerista aivan jäätävän allergisen reaktion, iholle nousi isoa kipeää ihottumaa.

Curlygirl. Tukka oli niin hemmetin takussa ja lintassa, kun ei saanut harjata märkänä ollenkaan, ja kaappi oursusi kaikista niistä tuotteista, jotka eivät tukalle tukalle sopineetkaan.

Vierailija
51/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmien laminointi. Ihan järkyt pörröt tuli.

Vierailija
52/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en liity hömpötyksiin, minä panen niitä alulle

Vierailija
53/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Silikoniton "luomu" hiustenhoito (öljymuhittelut ym paska).

Tukka meni niin huonoon kuntoon, että 20 cm lähti latvoista. Vitutti.

Palasin Panteneen.

Mulla taas toimii hyvin. Kaksi vuotta öljytellyt ja hiukset voi paremmin kuin koskaan ennen.

Vierailija
54/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoosta luopuminen. Lopputuloksena oli niin vuosikausia (!) kestänyt sitkeä ihottuma päänahassa, johon tarvitsin kahdesti ihotautilääkärin apua. Nykyään pesen shampoolla ja päänahka voi hyvin.

Vierailija
55/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vajaa 15 vuotta sitten lähdin mukaan tuttavapiirissäni leviävään villitykseen, jossa pestiin tukka soodalla ja huuhdeltiin etikalla, tämäkin vain tyyliin kerran viikossa. Harrastin pidennettyä pesuväliä sen jälkeen pitkään, varmaan pari vuotta. Ei ollut jälkikäteen ajatellen kovin järkevää olla yli puolet ajasta laitapuolen kulkijan näköinen. Niinpä en sitten kaivannutkaan jatkossa enempää tukkavillityksiä enkä lähtenyt curly girliin mukaan. 

Joskus 7 vuotta sitten kun oli fitnessbuumi hankin salijäsenyyden ja pt:n. Kallistahan se oli mutta asuin silloin kaupungin keskustassa jossa olisikin ollut vaikea keksiä ympärivuotisesti kivoja ilmaisia tapoja liikkua. Nyt kun vieressä on metsä, en mitään saleja enää tarvitse.

Niin ja teininä kun LOTR-leffat ilmestyi lähdin mukaan haltiafantasiabuumiin. Harry Potteriin en ihan ehtinyt: luulen että vanhin iso Harry Potter-ikäluokka on mua vuotta tai kahta nuoremmat. 

Vierailija
56/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama lastenvaatemerkki, joiden tiettyjä malleja piti metsästää nettihuutokaupoissa huippuhinnoilla. Silloin tuntui että oli hyvä jälleenmyyntiarvo ja vaateryhmien seuraaminen oli kivaa harrastetta pienen esikoisen kanssa. Meillä onneksi kolme lasta niin ollaan ehditty nämä ihanat jo pois muodista menneet vaatteet käyttää. Itse tykkään näistä pikkulasten vaatteina edelleen mut myyntiarvoa ei kyllä enää ole 😂

Vierailija
57/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten hulavanne. Siis se, missä on niitä muhkuroita. Pyöritin ehkä kahdesti kunnes jäi sängyn alle pölynkerääjäksi.

Sama!

Vierailija
58/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukee pidemmälle, ku lähti lapasesta tääkii keskustelu näköjää.

Vierailija
59/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin piikkimaton n. 6 vuotta sitten, vai milloin se villitys nyt olikaan.

Sehän on sairaan hyvä!

Vierailija
60/839 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin joskus persuja, kun luulin, että eivät olisi samanlainen huijaripuolue kuin muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi