Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead, kausi 10 - OFFICIAL

Vierailija
07.10.2019 |

7.10.2019 alkaa

22.00 FOXilta

HBO

Kommentit (969)

Vierailija
321/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni keskustelu oli aiempina vuosina hyväntahtoisempi.

Nyt täällä ei edes ystävällisesti kerrota tapahtumia, jos on jäänyt näkemättä syystä tai toisesta. Ollaan ylimielisiä.

Onkos muuten tietoa huomisesta jaksosta jo?

Jos samalta henkilöltä jää joka viikko jakso näkemättä, niin se on jo pelkkää omaa typeryyttä. Jos sinulla ei ole toimivaa digi-tv:tä, menee tänään hiukan ennen klo 22 vaikkapa vanhempiensa tai kavereittesi luokse katsomaan kyseinen jakso.  Fox on hyvin yleinen kanava sekä kaapeli- että antenniverkossa.

Tai katso se netin kautta:

https://www.ruutu.fi/series/3374193

,

Ei kai se voi olla kohtuutonta pyytää kertomaan ohi menneen jakson tapahtumat aihetta käsittelevässä ketjussa.

Sitä paitsi ystävällisyys lisää muidenkin ystävällisyyttä.

Lisäksi ainakin itse huomaan noissa tapahtumaselityksissä asioita, joita en sarjaa katsoessani ole edes laittanut merkille tai ymmärtänyt.

Valtaosa ihmisistä täällä kuitenkin on sellaisia, jotka aikovat itse katsoa sarjaa jotain kautta ja onpa sitten kiva kun ei ole vielä ehtinyt ja joku kertoo täällä jo etukäteen tulossa olevan jakson kuviot. Ainakin pitäisi selkeät spoiler-varoitukset olla sitten.

En ymmärrä muutenkaan minkään sarjan seuraamista näin kirjekaveripohjalta, jos oikeasti kiinnostaa niin luulisi haluavan nähdä sen itse ihan oikeasti, kun konsteja löytyy.

Olen eri mieltä. Eihän mitään spoilerivaroituksia tietenkään tarvita, jos keskustellaan telkkarissa jo näytetyistä jaksoista.

Spoilerivaroituksia tarvitaan vain, jos on jotain vihiä juonesta, jota ei vielä ole näytetty telkkarissa Suomessa.

Eihän tällisessa keskustelussa olisi järkeä, jos ei disi keskustella näytetyistä jaksoista. Kyllähän juonta keskustelussa esiin tulee.

Täällä joku on antanut tietoja jaksoista ennen kuin ne Suomessa näkyvät, en tiedä mitä kautta on nähnyt niin aikaisin kun meilläkin pitäisi tulla aika lailla jenkkien tahtiin ne ulos.

Vierailija
322/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täällä ei edes ystävällisesti kerrota tapahtumia, jos on jäänyt näkemättä syystä tai toisesta. Ollaan ylimielisiä.

Jos samalta henkilöltä jää joka viikko jakso näkemättä, niin se on jo pelkkää omaa typeryyttä. Jos sinulla ei ole toimivaa digi-tv:tä, menee tänään hiukan ennen klo 22 vaikkapa vanhempiensa tai kavereittesi luokse katsomaan kyseinen jakso.  Fox on hyvin yleinen kanava sekä kaapeli- että antenniverkossa.

,

Ei kai se voi olla kohtuutonta pyytää kertomaan ohi menneen jakson tapahtumat aihetta käsittelevässä ketjussa.

Sitä paitsi ystävällisyys lisää muidenkin ystävällisyyttä.

Lisäksi ainakin itse huomaan noissa tapahtumaselityksissä asioita, joita en sarjaa katsoessani ole edes laittanut merkille tai ymmärtänyt.

Valtaosa ihmisistä täällä kuitenkin on sellaisia, jotka aikovat itse katsoa sarjaa jotain kautta ja onpa sitten kiva kun ei ole vielä ehtinyt ja joku kertoo täällä jo etukäteen tulossa olevan jakson kuviot. Ainakin pitäisi selkeät spoiler-varoitukset olla sitten.

En ymmärrä muutenkaan minkään sarjan seuraamista näin kirjekaveripohjalta, jos oikeasti kiinnostaa niin luulisi haluavan nähdä sen itse ihan oikeasti, kun konsteja löytyy.

Olen eri mieltä. Eihän mitään spoilerivaroituksia tietenkään tarvita, jos keskustellaan telkkarissa jo näytetyistä jaksoista.

Spoilerivaroituksia tarvitaan vain, jos on jotain vihiä juonesta, jota ei vielä ole näytetty telkkarissa Suomessa.

Eihän tällisessa keskustelussa olisi järkeä, jos ei disi keskustella näytetyistä jaksoista. Kyllähän juonta keskustelussa esiin tulee.

Täällä joku on antanut tietoja jaksoista ennen kuin ne Suomessa näkyvät, en tiedä mitä kautta on nähnyt niin aikaisin kun meilläkin pitäisi tulla aika lailla jenkkien tahtiin ne ulos.

Se on vaan kiinnostavaa lukea ennalta! Tietysti spoilerivaroituksen kera.

Tuossa tekstissä kerrottiin heti alussa, että jakson 5 tapahtumat.

Sanottiin, että vertaisverkkoihin oli tullut se jakso jo pari päivää aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pieni yksityiskohta yleensä tarkoittaa jotain.

Esim mietin, että mikä sillä erikoisella tammenterholla on tulevaisuudessa merkitys. Carol ja Daryl yrittivät osua tammenterholla purkkiin. Carol löysi kaksoitammenterhon ja sanoi sen olevan harvinainen ja tuottavan onnea. Daryl sanoi, että laitan sen taskuuni.

Vierailija
324/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niillä on loputtomasti mahdollisuus antaa tiputusta.

Valmistavatko itse steriiliä keittosuolaliuosta lisää niihin tiputjsousseihin. Onko heillä aktoklaavi jne.

Vierailija
325/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen mietin epäloogisuutta, miksi seuraamamme hyvikset eivät muuta yhteen paikkaan asumaan. Oceansiden ehkä vielä ymmärrän sijaitsevan erillään mutta muiden luulisi olevan yhdessä.

Eikö siddiqin turhautumisesta lääketieteen puutteellisuuteen kumpua vihdoin suurempaa intoa lähteä käynnistämään lääketeollisuutta uudelleen.

Vierailija
326/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos zombit ovat niin bakteerivaarallisia, että jokainen purtu sairastuu, niin miten on mahdollista, että ihmisellä voi oll zombinaamari päällä eikä hän sairastu. Siis käytännössä pilasntuvaa ihmislihaa naaman päällä.

Valuuhan sitä nestettä suuhun ja silmiin. Ihossa on pieniä haavoja (vaikka finneistä tai taisteluista) miten käsittelemätön iho pysyy kosteana eikä kuivu kopöuraksi, kuten tavallinen nahka, jollei sitä käsittele.

Vierailija
327/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten whispwrseillä riittää henkilökuntaa, kun ne t appavat aika mitättömistä syistä omiaan ja Neganista nähtiin, että tervetuliaisrituaalit ovat rajuja.

Vierailija
328/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pimeässä tapahtuvia juttuja sarjassa.

Hankalaa saada selvää, mitä tapahtuu.

Vierailija
329/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtumat (silloin kun niitä kunnolla on) tapahtuvat hyvin nopeaan tahtiin. Hankalaa seurata, kun samalla joudun lukemaan tekstit.

Minulla kun ei ole riittävää englannin kielen taitoa, jotta ymmärtäisin puheen tarpeeksi hyvin. (ajatelkaa, tällaisiakin surkimuksia on olemassa. Te muut tietty osaatte tuosta vaan ja ymmärrätte kaiken ilman tekstejä)

Olen kyllä ylioppilas, mutta enkkua en hallitse. (magna enkusta muinoin)

Vierailija
330/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että koko maapallolla ei olisi muita yhteisöjä kun nuo Rickin porukka kavereineen, whispersit ja commonwealth.

Minusta voisivat koko päöhenkilöporukka lähteä etsimään toimivia yhteisöjä entisten tärkeiden tuotantolaitosten luota.

Eli epidemian innoittamana lähtisivät etsimään, onko jossain kehitetty hoitokeinoja.

Vierailija
331/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että koko maapallolla ei olisi muita yhteisöjä kun nuo Rickin porukka kavereineen, whispersit ja commonwealth.

Minusta voisivat koko päöhenkilöporukka lähteä etsimään toimivia yhteisöjä entisten tärkeiden tuotantolaitosten luota.

Eli epidemian innoittamana lähtisivät etsimään, onko jossain kehitetty hoitokeinoja.

Ja matkustamisen luulisi olevan hyvin turvallista, sillä tietonainenkin saapui toimistoasussa erittäin kaukaa kahden nuoren naisen kanssa.

Se hjo o tuuri, että aina törmäävät pahiksiin, ei voi jatkua ikuisesti, kun muut pystyvät matkustamaan ongelmitta.

Vierailija
332/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei katsojille näytetä lainkaan keskustelua siitä, mitä Maggie kirjeissään kirjoitti ja siitä, mitä ne Maggien ei-lukemat kirjeet sisälsivät.

Ja siitä, miksi Maggie lähti tietonaisen luo.

Vierailija
333/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee 10. Kauden ensimmäisen jakson? Olen etsinyt jo jonkin aikaa mutta ei tahdo löytyä?

Vierailija
334/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin sarjan pahiksilla, kuten kuvernöörillä ja Neganilla, on ollut paljonkin tarjottavaa ryhmilleen, katto pään päällä, ruokaa ja muita hyödykkeitä sekä turvaa zombeilta ja muulta maailmalta. Sen julmuuden on kestänyt koska hyödyt ovat suuremmat. Mutta näillä kuiskaajilla ei ole tarjota MITÄÄN, asutaan ulkona, syödään jotain maan matosia ( ruuan metsästys ei oikein toimi kun zombikaverinsa syövät kaiken elävän) vetäjinä kaksi mielisairaalapotilasta (Beta oli sitä virallisestikin, kun tapasi Alphan) jotka ovat keksineet että pysyvästi kuolleeksi pukeutuminen on hyvä idea. Kuka muu noita seuraa kuin Alphan aivopesty lapsi? Maailman surkein konsepti.

Negan oli viime jaksossa hauska, se jatkuva vittuilu näille idiooteille oli ihan parasta. Ja idiootit ottivat sen ryhmäänsä sitten kuitenkin. Neganista oikein loistaa noiden avoin halveksunta, 8 vuotta sellissä on tosiaan muuttanut Neganin, tyyppi erottaa jo oikean ja väärän ja on lisäksi ovela. Mä rakastan sitä nykyään. Carol haluaa kostaa Henryn tapon, oikein odotan sitä kun Kuiskaajista pääsee eroon Neganin, Carolin ja Darylin toimesta. Tod.näk Negan aloittaa, ja pääsee sitten takaisin porukkaan.

Vierailija
335/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi katsoa ruudusta, kun sinne vaaditaan tunnukset. Tunnuksiin vaaditaan sähköposti tai puhelinnumero ja pelkään roskapostia tai soittoja.

Ei tarvitse kirjautua katsoakseen. Jos katsot maksullista ruutu+ niin sitten tarvitsee.

Mulle tulee vain, että "ohjelman katsominen vaatii kirjautumisen"

Eli en voi katsoa ilman kirjautumista.

Millä katsot? Tabletin sovelluksella tulee ohjelmaa klikkaamalla kyllä se kirjautumisruutu jossa alareunassa on painike "katso kirjautumatta". Toimii. Samoin katson ruudusta selviytyjät, greyn anatomian yms... ei toki toimi jaksot jotka ei ole vielä tv:stä tulleet. Ne on ruutu+.

Katson kännykällä. Kokeilen vielä tuosta linkistä. Kerron sitten kokeilun jälkeen.

Ei mulle tule kirjautumatta katsomisen mahdollisuutta. Tulee vain, että ohjelman katsominen vaatii kirjautumisen.

Ja sitten joko kirjaudu tai luo sanoma-tili. Eli mulla ei tuu mihinkään, että katso kirjautumatta - mahdollisuutta.

Eli siis ei anna mitään mahdollisuutta katsoa kirjautumatta.

Vielä pari vuotta sitten foxplayssa näki kirjautumatta, jos ei pystynyt suorana katsomaan.

Fox ohjelmat tuli Nelosen alaisuuteen n. vuosi sitten. Siitä lähtien Walking Dead on näkynyt Ruudussa.

itse maksan Ruutu+ palvelusta koko ajan, etten tiedä, näkiskö tätä edes ilmaiseksi ja miten.

Vierailija
336/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsikö kukaan, mikä syy oli Carolin salailulle? Miksei sanonut suoraan darylille?

Siis halusiko Carol selvittää, missä Whispersit majailevat. Liittyikö siihen jotain muuta?

Ihan ekana tulis mieleen, että Carolilla on pakkomielle kostaa Alphalle Henryn kuolema. Sen takia omaa itsekästä tietänsä kulkien saa kaikki muutkin vaaraan.

Vierailija
337/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi whispersit eivät sairastu, vaikka käsittelevät jatkuvasti kuolleita ja vielä kivavat niitä maasta ja laittavat nahkat ihons päälle.

Koko porukka on äärimmäisen epäuskottava: johan ne sairastuisivat jatkuvassa ulkoilmassa elämisestä ja matojen ja vaikka minkä moskan syömisestä. Alphan ja Betan kaltaiset psykopaatit ehkä jaksaisivat sellaista vuodesta toiseen, mutta kyllä normaalijenkki kolkuttelisi zombiapokalypsiksen jälkeen kiltisti Alexandrian tai Hilltopin tai jonkin muun asutuksen portteja. Ihmettelen, että Negan hinkuu sellaiseen seuraan. 

Ja se, mitä ihmettelen eniten, on se, että kuiskaajien lisäksi on ollut niin melko pienellä maantieteellisellä alueella ollut paljon läpeensä sairaita yhteisöjä, varsinkin se "Kuvernöörin" johtama ja Terminuksen kannibaalit ja se kaatopaikkajengi ja ne hyökkäilevät "sudet" ja tietysti Neganin johtamat "pelastajat". Normaalijenkit tuskit pistäisivät pystyyn edes mitään "Kuningaskuntaa". Walking Deadin ihmiskuva on tosi ihmeellinen: tarvitaan vain muutama vuosi ja ihmiset käyttäytyvät kuin Mad Max -elokuvissa.

Nähtiin se viime jaksossa, että Kuiskaajat todellakin syö muutakin kuin matoja ja heinäsirkkoja. Tekivät villisiasta rosvopaistin tapaan ruokaa. Ei kummonenkaan tapa ruokkia isoa laumaa.

Eihän se Negan hingu Kuiskaajien jäseneksi. Sehän menee sinne näyttääkseen Michonnelle, Darylille... että hänestä on hyötyä heidän porukassaan, muutenkin kuin vangittuna.

Kuten tässäkin ketjussa on jo spoilattu sarjakuvien tapahtumilla.

Sillä ihmettelin Darylin ja Carolinkin sanailua, että kuvitteliko ne oikeasti Neganin pärjäävän tuossa ympäristössä maskit päällä ja pitäs osata olla hiljaa? :D

Aivan pettämätöntä oli taas Neganin kielenlaulu, miten se tarkoituksellisesti ärsytti Betaa ja pääsi jyvälle lauman hierarkiasta ja tavoista. Negan on älykäs kaveri.

Vierailija
338/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaajat muistuttavat pitkälti jotain kulttia, ja tukholma-syndrooma kaiken hulluuden ja epätoivon keskellä lienee vahva yhtenäisyyttä luova voima.

Itse rakentaisin barrikadeja ja ansoja mailleni kuiskaajien varalta; muureja, seipäitä, piikkilankaa, kuoppia etc.

Ja liekinheittimiä!

Vierailija
339/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tehdä samanlaista zombimyllyä, mikä oli jadiksella?

Tai isoja polttokuoppia liekkejä täyteen houkuttimineen. Tai ajettaisi jyrällä tai tankilla niiden yli. Laumat alle vaan ja krunts.... päivästä toiseen.

Joskus hiukan harmittaa ettei näiden tekijät mieti visioita niin pitkälle kuin voisi.

Vierailija
340/969 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi katsoa ruudusta, kun sinne vaaditaan tunnukset. Tunnuksiin vaaditaan sähköposti tai puhelinnumero ja pelkään roskapostia tai soittoja.

Ei tarvitse kirjautua katsoakseen. Jos katsot maksullista ruutu+ niin sitten tarvitsee.

Mulle tulee vain, että "ohjelman katsominen vaatii kirjautumisen"

Eli en voi katsoa ilman kirjautumista.

Millä katsot? Tabletin sovelluksella tulee ohjelmaa klikkaamalla kyllä se kirjautumisruutu jossa alareunassa on painike "katso kirjautumatta". Toimii. Samoin katson ruudusta selviytyjät, greyn anatomian yms... ei toki toimi jaksot jotka ei ole vielä tv:stä tulleet. Ne on ruutu+.

Katson kännykällä. Kokeilen vielä tuosta linkistä. Kerron sitten kokeilun jälkeen.

Ei mulle tule kirjautumatta katsomisen mahdollisuutta. Tulee vain, että ohjelman katsominen vaatii kirjautumisen.

Ja sitten joko kirjaudu tai luo sanoma-tili. Eli mulla ei tuu mihinkään, että katso kirjautumatta - mahdollisuutta.

Eli siis ei anna mitään mahdollisuutta katsoa kirjautumatta.

Vielä pari vuotta sitten foxplayssa näki kirjautumatta, jos ei pystynyt suorana katsomaan.

Fox ohjelmat tuli Nelosen alaisuuteen n. vuosi sitten. Siitä lähtien Walking Dead on näkynyt Ruudussa.

itse maksan Ruutu+ palvelusta koko ajan, etten tiedä, näkiskö tätä edes ilmaiseksi ja miten.

Kyllä minä katsoin viimeisimmän jakson Ruudusta ilmaiseksi jo ennen kuin se tuli tv:stä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi