Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkutyttö mittaili katseellaan miehiä uimahallissa – kirkkaalla äänellä täräytetty arvio veti papankin posket punaisiksi

Vierailija
07.10.2019 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000006261717.html

Näin sitä opetetaan huonot käytöstavat eli toisten ihmisten ulkonäön arvostelu jo ihan pienille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä mahtoi olla, että mun lapset (3 kpl) eivät koskaan tehneet kellekään näitä hassuja, lue: loukkaavia, huomautuksia ventovieraille. Olikohan ne tyhmiä ja liian ujoja vai oliko syynä kotikasvatus?

Mitali on jo postissa.

Vierailija
22/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä mahtoi olla, että mun lapset (3 kpl) eivät koskaan tehneet kellekään näitä hassuja, lue: loukkaavia, huomautuksia ventovieraille. Olikohan ne tyhmiä ja liian ujoja vai oliko syynä kotikasvatus?

Kehuja, ihailua, palvontaa, aplodeja. Olet kasvattanut oman egon jatkeesi ja nyt voitkin päteä ajanvietteenä käytävällä keskustelupalstalalla kuinka sinun lapsesi ei koskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on kyllä niitä oksettavimpia klikkauksien ongintaotsikoita kaikkien katso tissit, mirasannajannica paljasta kaiken ymv. seassa. Lapsi sanoo jotain hirrrrveen hauskaa...juu hauskaa sen ilkeän äipän tai iskän mielestä, sen joka itse ei uskalla tai kehtaa ääneen ilkeillä, niin on lapselle syöttänyt ajatuksensä ja lapsen suustahan kuullaan totuus, juu!

Ei ihme, että lapsia ei haluta tehdä. Jokainen pelkää, että muuttuu itse samanlaiseksi iskäksi tai äipäksi. Pelkkä ajatus saa kivekset kutistumaan ja munasolut tekemään itsarin.

Vierailija
24/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen fiilis, että jos kohteena olisi ollut lihava nainen isoine riippuvine rintoineen niin tätä juttua ei olisi tehty. Ihan kuin miehestä olisi jotenkin sallitumpaa tehdä pilkkää..

Itseasiassa lihavana feministinaisena olen täysin samaa mieltä. _KENENKÄÄN_ ulkonäköä ei pitäisi haukkua missään tapauksessa. Jos näin tekee, on täysin sivistymätön moukka. Ihan sama oletko 4 tai 40-vuotias, kyllä 4-vuotiaan pitäisi jo tajuta, ettei toisten ulkonäköä pilkata. Toisaalta naisten ulkonäköä pilkataan tuplasti enemmän kuin miesten, mutta ei se tarkota, että miesten ulkonäön pilkkaaminen olisi ok.

Vierailija
25/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ylipäätään ymmärrä näitä lasten hauskat sanomiset -juttuja, jotka vielä yleensä kerrotaan mahdollisimman ärsyttävällä tavalla (”hetken aikaa mummia veikeästi pää kallellaan katsottuaan, poika otti ja tokaisi” ym p-skaa). Ne kun eivät ole hauskoja. Koskaan.

Tilannekomiikka ei koskaan toimi kerrottuna.

Toimii, ja joka kerta, kun tilanne on oikeasti ollut hauska ja asialla taitava kertoja - ei omasta kullanmurustaan sokaistunut, kritiikitön mamma.

Vierailija
26/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän sana on kehopositiivisuus. Sitä ei hetkauta mikään ainakaan miesten kohdalla.

Vierailija
27/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ollut niin että Ben oli pojista isoin, kaikin tavoin. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi