Mä laitoin keittiöön plyysimaton ja äitini kauhistui!
Sellaisen itämaistyylisen villamaton, sain sen häneltä kun ei enää jaksa siirrellä painavia mattoja kun kätensä on leikattu. Kuulemma ei olohuoneen mattoa voi laittaa keittiöön :D. Ei kuitenkaan osannut selittää miksei kun kysyin syytä. Ei ole edes heti työtason vieressä että olisi suuressa vaarassa tahraantua. Hassuja nuo äidit välillä.
Kommentit (26)
No mulla ei ole keittiössä mattoa lainkaan. Sekään kuulemma ei ole oikein. Lisäksi mulla ei ole vaatekaappia, sohvaa, ruokapöytää, kirjahyllyä, lipastoa. Ja kuitenkin jos joku tulee kotiini, ei hän edes huomaa että nämä tavalliset asiat puutuvat - siellä ei ole tyhjää eikä omituista.
Eli tehdään kukin omalla tavallamme :).
### kirjoitti:
Niin oliko se nyt plyysimatto vaiko villamatto? Kaksi ihan eri asiaa.
Mutta villahan on ihan hyvä matsku keittiöönkin, hylkii likaa luonnostaan. Plyysiretkun taas tunkee pesukoneeseen.
Villaa se on, plyysimatoiksi meillä on sanottu sellaisia ns hienoja kuviomattoja. Ja joo, ei varmaan ole ihan oikea termi. Ap
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei ole keittiössä mattoa lainkaan. Sekään kuulemma ei ole oikein. Lisäksi mulla ei ole vaatekaappia, sohvaa, ruokapöytää, kirjahyllyä, lipastoa. Ja kuitenkin jos joku tulee kotiini, ei hän edes huomaa että nämä tavalliset asiat puutuvat - siellä ei ole tyhjää eikä omituista.
Eli tehdään kukin omalla tavallamme :).
Näinhän se on, kai kaikki sisustaa ja kalustaa kotinsa parhaaksi näkemällään tavalla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt-pazkaa.
Kiitos tästä analyysistä :D
Ap
anal yysistä, annatkos miehellesi koskaan peppureikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt-pazkaa.
Kiitos tästä analyysistä :D
Apanal yysistä, annatkos miehellesi koskaan peppureikää?
Rakas lapsi nämä pariskuntien seksijutut on sellaisia että ei ole hyvän maun mukaista keskustella vieraiden kanssa, ymmärrät sitten kun aikuistut. Koulusi terkka varmaan pitää teidän luokalle jossain vaiheessa seksuaalivalistustunnin jossa varmaan puhutaan tästäkin asiasta 🙂
Ap
Niin oliko se nyt plyysimatto vaiko villamatto? Kaksi ihan eri asiaa.
Mutta villahan on ihan hyvä matsku keittiöönkin, hylkii likaa luonnostaan. Plyysiretkun taas tunkee pesukoneeseen.