Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahdet treffit takana eikä vielä seksiä tai edes suutelua

Vierailija
06.10.2019 |

Kuluneen viikon aikana olen tavannut mukavan oloisen miehen kahdesti, mutta välillämme ei ole vielä ollut muuta fyysistä kontaktia kuin halaus treffien päätteeksi. Ensimmäisten treffien jälkeen mies ehdotti uusia, ja nämä toiset treffit olivat eilen. Kiitin miestä tänään viestillä hyvästä illasta ja seurasta ja sanoin, että tapaisin vielä mielellään ja hän vastasi, että haluaisi myös vielä tavata ja heitti muutaman päivän, jolloin hänelle mahdollisesti sopii.

Viestin perusteella mies siis oikeasti voisi olla kiinnostinut, mutta tuo fyysisen kontaktin puuttuminen mietityttää. Onkohan mies vain ujo ja mahdollisesti melko kokematon naisten kanssa? Itse olen ujo enkä siksi ole tehnyt aloitetta ja toivon, että mies tekee aloitteen ensimmäiseen suudelmaan.

Kuinka monensilla treffeillä pitäisi viimeistään suudella ja harrastaa seksiä? Itse ainakin haluaisin seksiä jo seuraavalla tapaamiskerralla. Miten antaa miehelle hienovarainen vihje?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko nykyään normaali käytös on noin kummasteltavaa? Ei _vielä_ seksiä, hyvänen aika, te olette tavanneet vasta kaksi kertaa!

Vierailija
22/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt yks helvetti kun mikään ei kilpaa. Jos vaikka jotain yrittää niin heti syytetään ahdistelusta ja jos taas ei yritä niin sekään ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet treffit ilman kosketusta on täysin normaalia eikä mikään osoitus miehen epäröinnistä, ujoudesta tai kokemattomuudesta. Useammatkin treffit jos ne on olleet tilanteita jossa koskettamiseen ei tule luontevasti tilaisuutta. Itse arvostan sitä että mies odottaa jotakin merkkiä että toivon kosketusta, jopa antaa minun koskettaa ensin, eikä kovasti pidä tehtävänään keinotekoisesti vauhdittaa asioita.

Sitten kun treffit sovitaan jomman kumman kotiin eikä se edelleenkään yritä mitään vaikka viestität toivovasi sitä on aika alkaa huolestua ja miettiä, pitäisikö niitä aloitteita kumminkin opetella tekemään itse.

Vierailija
24/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Ihan normaalia minusta. Mutta kyllä viimeistään kolmansilla treffeillä soisi jotain pientä koskettamista olevan, vaikka sitten vaan se että mies ottaa kädestä kiinni. Muuten tulisi itsellekkin olo ettei mies ole kiinnostunut tai liian estoinen.

Jos kovin pitkään vaan tapaillaan ilman mitään kosketusta, niin jostain hassusta syystä se kynnys nousee korkealle.

Joskus minusta tunuu, että alan ymmärtää miehiä, jotka sanovat, että "Me too kampanjan" seuraukset  on saant heidät ymmälleen,  vaikka eihän näin piätäisi olla; jokaisee pitäsi tiedostaa missä menee rajat sopivan ja sopimattoman välillä, mutta mutta... 

En tiedä miten liittyy asiaan. Kolmansille treffeille tuskin pääset jos toista ei kiinnosta, ja kädestä kiinni ottaminen (vaikka toinen sit pyytäiskin irrottamaan ja sittenhän toki irrotat) ei vielä täytä seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkkejä.

Jotenkin rassukkamaista piiloutua joka asiassa tuon me too-jutun taakse.

Vierailija
25/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Ihan normaalia minusta. Mutta kyllä viimeistään kolmansilla treffeillä soisi jotain pientä koskettamista olevan, vaikka sitten vaan se että mies ottaa kädestä kiinni. Muuten tulisi itsellekkin olo ettei mies ole kiinnostunut tai liian estoinen.

Jos kovin pitkään vaan tapaillaan ilman mitään kosketusta, niin jostain hassusta syystä se kynnys nousee korkealle.

Joskus minusta tunuu, että alan ymmärtää miehiä, jotka sanovat, että "Me too kampanjan" seuraukset  on saant heidät ymmälleen,  vaikka eihän näin piätäisi olla; jokaisee pitäsi tiedostaa missä menee rajat sopivan ja sopimattoman välillä, mutta mutta... 

En tiedä miten liittyy asiaan. Kolmansille treffeille tuskin pääset jos toista ei kiinnosta, ja kädestä kiinni ottaminen (vaikka toinen sit pyytäiskin irrottamaan ja sittenhän toki irrotat) ei vielä täytä seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkkejä.

Jotenkin rassukkamaista piiloutua joka asiassa tuon me too-jutun taakse.

Jotenkin lorttomaista joka asiassa olla myöntämättä naisten osuutta.

t. eri

Vierailija
26/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on totisesti kiire sänkyyn, kun pitää puutetta valittaa jo kaksien treffien jälkeen.

Mitä ihmeen lorttoja te nykynaiset olette?

Miksi kohdistat kummeksuntasi ja nimittelysi vain naisia kohtaan, sivuuttaen miehet? - Minusta ainakin on turhauttavaa se tällä palstalla toisinaan, etten sanosi aivan liian usein toistuva käsitys, että miehet haliaisivat naisia enemmän seksiä; tai olisivat jopa aina ja ai viimeisään toisten treffien yheydessä halukkaita seksiin. - Ja elleivä olisi niin miehesä olisi joain vikaactai arveluttavaa, - Vastaavanlaista halukkuutta osoittavaa naista, e. naista joka haluaa saada seksiä mahd. enemmän kuin kohtaamansa mies ja tekee sen selväksi, taas saatetaan nimielä erilaisilla ei niin mairittelevilla ilmauksilla.  

"11"     

Vierailija
27/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus. Mies haluaa rauhassa tutustua, ja nainen vonkais heti ekoilla treffeilla seksiä. Ap, jätä mies muille naisille. Hän on selvästi romanttisempi ja haluaa tuntea seksipartnerinsa paremmin. Sinä voisit sen sijaan harrastaa vaikka niitä yhden illan juttuja.

Vierailija
28/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olette vasta tavanneet :D. Tyypillinen leisser aller suomityttö maailmalla tunnetaan.

”Leisser aller”? Mitä ihnettä tarkoitat?

Vierailija
29/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos mies olisi yrittänyt "jotain" niin valittaisit, että miehet ovat vain sen yhden asian perässä.

Kyllähän monet harrastavat seksiä jo ensitreffeillä. Itse mieluummin tapaan pari kertaa ennen sänkyyn siirtymistä, mutta kun treffeillä ei ole ollut lainkaan kädestä pitämistä, silitystä tai edes pieniä hipaisuja, tulee olo, että olen vastenmielinen eikä mies näe minua seksuaalisesti houkuttelevana.

Oletko kuullut demiseksuaaleista? Kantsii ehkä sanoa treffikumppaneille, että sulla on tällaisia sääntöjä seksin suhteen, että viimeistään kolmansilla pitää saada, niin ainakin demiseksuaalit tajuavat pysyä susta kaukana.

Vierailija
30/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus. Mies haluaa rauhassa tutustua, ja nainen vonkais heti ekoilla treffeilla seksiä. Ap, jätä mies muille naisille. Hän on selvästi romanttisempi ja haluaa tuntea seksipartnerinsa paremmin. Sinä voisit sen sijaan harrastaa vaikka niitä yhden illan juttuja.

Olsiko kyse vain tasa-arvo kehityksestä? - Näin toimivia e. tässä: seksiä avoimesti vonkaavia  miehiä kun taitaa olla monin verroin naisiin verrattuna...

Vierailija
31/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt yks helvetti kun mikään ei kilpaa. Jos vaikka jotain yrittää niin heti syytetään ahdistelusta ja jos taas ei yritä niin sekään ei kelpaa.

:D varmaan rankkaa joo kun ei ole yhtä kaavaa jolla kaikki treffit voi hanskata. Pitäis ihan kyetä lukemaan tilannetta ja kommunikoimaan naisen kanssa, kohtuutonta. 

Vierailija
32/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olsiko kyse vain tasa-arvo kehityksestä? - Näin toimivia e. tässä: seksiä avoimesti vonkaavia  miehiä kun taitaa olla monin verroin naisiin verrattuna...

Ap:han just ei vonkaa, avoimesti eikä muutenkaan. Hän valittaa nimenomaan kyvyttömyyttään ilmaista haluaan millään tavalla, tai tarkemmin sitä ettei mies lue hänen ajatuksiaan.

Vierailija
33/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D varmaan rankkaa joo kun ei ole yhtä kaavaa jolla kaikki treffit voi hanskata. Pitäis ihan kyetä lukemaan tilannetta ja kommunikoimaan naisen kanssa, kohtuutonta. 

Kokeile itse lukea naisia.

Vierailija
34/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksiä ole 4-8 tapaamiskerralla, niin peli kannattaa viheltää poikki. M40

Vierailija
35/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole siinä mitään vaikeuksia. Tarvittaessa osaan kysyä myös suoraan. 

Vierailija
36/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan kysymisestäkin on nähty valituksia nettikeskusteluissa.

Vierailija
37/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan kysymisestäkin on nähty valituksia nettikeskusteluissa.

Siinäkin pitää tietenkin käyttää pelisilmää eikä olla tökerö. 

Vierailija
38/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kemiaa pitää olla ja jos sitä on, haluaa edes vähän läheisyyttä vaikka kuinka olisi ensi treffit.

Se ettei heti ota fyysistä kontaktia, ei todellakaan automaattisesti tarkoita etteikö haluaisi sitä kyseisen ihmisen kanssa. Mahdollisesti paljonkin. Mutta jos on esim. tietynlaisia periaatteita, saattaa kuitenkin toimia halujaan vastaan.

Vierailija
39/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille tussukuva.

Jos nainen, jota olen pitänyt kaksien treffien perusteella kiinnostavalta ja jonka kanssa erittäin mielelläni jatkaisin samaan suuntaan, niin tuo mielikuva hänestä saisi kyllä ison kolauksen, jos hän ennen kolmansia treffejä lähettäisi minulle tissikuvan  

"11" (Sinkku)

Tussukuva ei tarkoita kuvaa rinnoista vaan pillusta :'D

Vierailija
40/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vierastan fyysistä kontaktia siinä vaiheessa suhdetta, kun suhteen tilasta ei ole kunnolla vielä selvyyttä - esim. jos ei olla sovittu ettei muita tapailla. Ajatuskin siitä, että seuraavassa hetkessä tapailemani tyyppi saattaakin olla jo vastaavassa kontaktissa jonkun toisen kanssa, tuntuu epämiellyttävältä. Ei kiitos siinä vaiheessa. Fyysinen tulee mukaan sitten kun kaikki on selvää.

Ehkä miehelläsi on samanlainen ajattelutapa.

Itse en halua tehdä sopimusta siitä, että muita ei tapailla ennen kuin on edes vähän kokeiltu yhteensopivuutta myös intiimimmin. Seksin harrastaminen myös lisää kiintymystä, jonka perusteella on helppo päättää, että ei halua enää tavata muita.