Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahdet treffit takana eikä vielä seksiä tai edes suutelua

Vierailija
06.10.2019 |

Kuluneen viikon aikana olen tavannut mukavan oloisen miehen kahdesti, mutta välillämme ei ole vielä ollut muuta fyysistä kontaktia kuin halaus treffien päätteeksi. Ensimmäisten treffien jälkeen mies ehdotti uusia, ja nämä toiset treffit olivat eilen. Kiitin miestä tänään viestillä hyvästä illasta ja seurasta ja sanoin, että tapaisin vielä mielellään ja hän vastasi, että haluaisi myös vielä tavata ja heitti muutaman päivän, jolloin hänelle mahdollisesti sopii.

Viestin perusteella mies siis oikeasti voisi olla kiinnostinut, mutta tuo fyysisen kontaktin puuttuminen mietityttää. Onkohan mies vain ujo ja mahdollisesti melko kokematon naisten kanssa? Itse olen ujo enkä siksi ole tehnyt aloitetta ja toivon, että mies tekee aloitteen ensimmäiseen suudelmaan.

Kuinka monensilla treffeillä pitäisi viimeistään suudella ja harrastaa seksiä? Itse ainakin haluaisin seksiä jo seuraavalla tapaamiskerralla. Miten antaa miehelle hienovarainen vihje?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olette vasta tavanneet :D. Tyypillinen leisser aller suomityttö maailmalla tunnetaan.

Vierailija
2/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa vasta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Laura Ortto?

M/39

Vierailija
4/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos mies olisi yrittänyt "jotain" niin valittaisit, että miehet ovat vain sen yhden asian perässä.

Vierailija
5/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies ei vonkaa toisilla, eikä homo vielä kolmansillakaan.

Vierailija
6/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen kun olet tavannut fiksun miehen, joka ei vonkaa seksiä ekalla treffeillä. Haluaa olla tosissaan sinun kanssasi eikä vain seksin takia.

Tutustukaa nyt ihan rauhassa ensin, ei kannata mennä seksi edellä.

Kyllä se suutelu tulee sitten ihan luonnostaan kun on sopiva hetki.

Ei mies ole välttämättä kokematon, mutta mietin oletteko sitten liian erilaisia, kun itse haluat seksiä jo ensimmäisillä treffeillä.

Ei se ole kovin fiksua, vaikka nyt ollaankin 2000-luvulla, niin miksi pitää niin kiirettä.

Vierailija
7/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos mies olisi yrittänyt "jotain" niin valittaisit, että miehet ovat vain sen yhden asian perässä.

Kyllähän monet harrastavat seksiä jo ensitreffeillä. Itse mieluummin tapaan pari kertaa ennen sänkyyn siirtymistä, mutta kun treffeillä ei ole ollut lainkaan kädestä pitämistä, silitystä tai edes pieniä hipaisuja, tulee olo, että olen vastenmielinen eikä mies näe minua seksuaalisesti houkuttelevana.

Vierailija
8/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän monet harrastavat seksiä jo ensitreffeillä. Itse mieluummin tapaan pari kertaa ennen sänkyyn siirtymistä, mutta kun treffeillä ei ole ollut lainkaan kädestä pitämistä, silitystä tai edes pieniä hipaisuja, tulee olo, että olen vastenmielinen eikä mies näe minua seksuaalisesti houkuttelevana.

Haiseeko hengitys? Käytätkö suuvettä? Jätin kerran suutelematta naista treffien päätteeksi, koska hänen hengitys haisi juuston ja märän rätin sekoitukselta. Nainen halusi selvästi suudella, koska halauksen päätteeksi katsoi ensiksi suutani ja sitten silmiäni hymyillen.

Vierailija
9/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko hengitys? Käytätkö suuvettä? Jätin kerran suutelematta naista treffien päätteeksi, koska hänen hengitys haisi juuston ja märän rätin sekoitukselta. Nainen halusi selvästi suudella, koska halauksen päätteeksi katsoi ensiksi suutani ja sitten silmiäni hymyillen.

Ei tietääkseni. Ainakaan kukaan, edes hammaslääkäri tai suuhygienisti, ei ole sanonut niin. Olin myös pessyt hampaat ennen eikä treffeihin kuulunut syömistä.

Huulissa oli kirkkaanpunaista huulipunaa, eli sitä kyllä tarttuisi vähän miehenkin huuliin, mutta pääasiassahan sen pitäisi korostaa huulia ja tehdä niistä vastustamattomat :D

Vierailija
10/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni erityisen estyneeksi tai pidättyväiseksi mieheksi siksi, että voisin hyvin olla tuollaisessa ilaneessa miehenä itsekin, enkä näkisi tilanteessani mitään outoa tai erikoista.

Ap:n kirjoittaman hätäilyn / avautumisen taas saattaisin tulkita "pieneksi" epätoivoisuudeksi.

Vaan kuinka monet treffit pitäsi olla takana, että pitäsi edetä viimeisään suutelemiseen ja tai seksiin asti? - Vierastan korjaan pidän erikoisena, että tällaiseen asiaan olisi olemassa, jokin sääntö.

Joidenkin kanssa olen ollut valmis  suutelemaan vaikka ensimmäisen treffien päätteeksi; joidenkin kanssa tällaista tunnetta ei ole koskaan tullut.

Sanoisinkin (, hieman tyslsästi), että kumpaisenkin aika koittaa ja tulee, jos ja kun molemmat kokevat halua siihen/ niihin. Ne naiset -ei heitä montaa ole mutta niin monta, että voin puhua kokemuksesta , jotka ovat ilmaisseet halunsa harrastaa seksiä kanssani mahdollsimman pian ja nopeasti, kuten viimeistään toisien treffein yheydessä, niin anteeksi nyt vain mutta minulle on synyny heistä vähän joko epäoivoinen tai sanosinko, jotenkin halpa ja ai yksinkertaine kuva.

Voi tietysti olla, että olen vain itse hieman hidas, jotta  lämpenisin. Tai sitten en vain ole kohdannut toistaiseksi ketään,  jonka kanssa seksin harrastaminen pian ensikohtaamisen jälkeen olisi tapahtunut sekä nopeasi että pakottoman luontevasti ja mutkatomasti meidän molempien jakaessa saman halun ja toiveen siitä.           

Vierailija
11/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
12/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia minusta. Mutta kyllä viimeistään kolmansilla treffeillä soisi jotain pientä koskettamista olevan, vaikka sitten vaan se että mies ottaa kädestä kiinni. Muuten tulisi itsellekkin olo ettei mies ole kiinnostunut tai liian estoinen.

Jos kovin pitkään vaan tapaillaan ilman mitään kosketusta, niin jostain hassusta syystä se kynnys nousee korkealle.

Vierailija
13/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varmaan vain uskalla koskea sinuun. Hakeudu miehen lähelle niin että tulisi luonnollinen tilanne ottaa vaikka kädestä. Itse pelkään säikyttäväni naisen pois jos kosketan.

Vierailija
14/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta kovinkaan ujolta, jos olet heti valmis hyppäämään sänkyyn, jos mies vain pyytää. 

Vierailija
15/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ”pitäisi”? No sillon kun hyvältä tuntuu? Mulle ei tulisi mieleenkään noin aikaisin. Tosin ihmetyttäisi jos mies ei yrittäisi yhtään suudella tms.

Vierailija
16/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille tussukuva.

Jos nainen, jota olen pitänyt kaksien treffien perusteella kiinnostavalta ja jonka kanssa erittäin mielelläni jatkaisin samaan suuntaan, niin tuo mielikuva hänestä saisi kyllä ison kolauksen, jos hän ennen kolmansia treffejä lähettäisi minulle tissikuvan  

"11" (Sinkku)

Vierailija
17/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vierastan fyysistä kontaktia siinä vaiheessa suhdetta, kun suhteen tilasta ei ole kunnolla vielä selvyyttä - esim. jos ei olla sovittu ettei muita tapailla. Ajatuskin siitä, että seuraavassa hetkessä tapailemani tyyppi saattaakin olla jo vastaavassa kontaktissa jonkun toisen kanssa, tuntuu epämiellyttävältä. Ei kiitos siinä vaiheessa. Fyysinen tulee mukaan sitten kun kaikki on selvää.

Ehkä miehelläsi on samanlainen ajattelutapa.

Vierailija
18/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Ihan normaalia minusta. Mutta kyllä viimeistään kolmansilla treffeillä soisi jotain pientä koskettamista olevan, vaikka sitten vaan se että mies ottaa kädestä kiinni. Muuten tulisi itsellekkin olo ettei mies ole kiinnostunut tai liian estoinen.

Jos kovin pitkään vaan tapaillaan ilman mitään kosketusta, niin jostain hassusta syystä se kynnys nousee korkealle.

Joskus minusta tunuu, että alan ymmärtää miehiä, jotka sanovat, että "Me too kampanjan" seuraukset  on saant heidät ymmälleen,  vaikka eihän näin piätäisi olla; jokaisee pitäsi tiedostaa missä menee rajat sopivan ja sopimattoman välillä, mutta mutta... 

Vierailija
19/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on totisesti kiire sänkyyn, kun pitää puutetta valittaa jo kaksien treffien jälkeen.

Mitä ihmeen lorttoja te nykynaiset olette?

Vierailija
20/133 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kemiaa pitää olla ja jos sitä on, haluaa edes vähän läheisyyttä vaikka kuinka olisi ensi treffit.