Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin lokkeilu mitä tiedät

Vierailija
06.10.2019 |

Tunnetko kunnon lokkeilijoita ja mitä he ovat tehneet?

Kommentit (234)

Vierailija
221/234 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri. Kaupassa aina laittoi omat ostoksensa mun ostosten sekaan ja sanoi syyksi, ettei molempien tarvia jonottaa. Koskaan ei maksanut takaisin. Kamala oli kassalla kun ei tiennyt riittääkö tilin kate. 

Vierailija
222/234 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran on pyydetty osallistumaan polttareihinsa. Kävi hyvin selväksi, että minut pyydettiin vain siksi, että kuluja saatiin jaettua usramman kesken, hääkutsua en saanut kuten muut polttareihin osallistuneet.

Erään sukulaisen polttareissa tämä juhlakalu kiukutteli kun muut eivät koko ajan maksaneet uusia juomia hänelle. Lähdin pois kesken illan.

Samainen polttarisankari kävi sittemmin kylässä eräällä tutulla lapsiperheellä (jossa vähän isommat lapset) harvakseltaan omien lastensa kanssa. Muuten ei pitänyt yhteyttä mutta meni silloin kun lapsensa alkoivat tarvita esim isompia kumisaappaita. Meni siis kylään lähestulkoon "ostoslistan" kanssa ja kyseli ihan härskisti olisiko tällä tutulla jäänyt sitä tätä ja tuota. (Kuten kalliita haalareita, kumisaappaita ym ) Koskaan ei tarjoutunut maksamaan niistä mitään vaikka tämä toinen perhe oli melko vähissä varoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/234 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana solukaverini oli lokkien lokki. Kun satuin sammumaan vessan lattialle, niin tää hyväkäs kävi painamassa baarista tuomaani vosua. Tää lokkeilu harmittaa vietävästi vielä 30 v jälkeenkin

Kova kohtalo, ei ihme että kirvelee vieläkin !

Vierailija
224/234 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on tuo ex rouva Koivu se pahin.. 

Vierailija
225/234 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin lokkeilija on mies parisuhteessa. Hänen ajattelunsa menee näin: "Mikä on sinun, on myös minun, mutta mikä on minun, on minun".

Miehellä on vain oikeuksia, mm. oikeus panna paljaalla ja karata seurauksia. Tämä konkretisoituu myös eroisien ulinassa: "Missä isän oikeudet?" Mutta viis lapsen oikeuksista, saati isän velvollisuuksista. Ja naisten oikeudet, pöh.

Exäni oli tuollainen. Ei tosin lokkeillut, mutta muuten oli kyllä aikamoinen sovinisti. Sanoin kerran jonkun riidan yhteydessä että ihan kuin minulla ei olisi mitään ihmisoikeuksia. Mies sitten pokkana sanoi:"Minulla on ne ihmisoikeudet ja sulla ne oikeudet mitkä sulle annan." Ja röhönaurut päälle. Se olikin liivijengiläinen ja jostain syystä siitä oli jatkuvasti hauska kohdella minua kuin jotain koiraa.

Vierailija
226/234 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin lokkeilija on mies parisuhteessa. Hänen ajattelunsa menee näin: "Mikä on sinun, on myös minun, mutta mikä on minun, on minun".

Miehellä on vain oikeuksia, mm. oikeus panna paljaalla ja karata seurauksia. Tämä konkretisoituu myös eroisien ulinassa: "Missä isän oikeudet?" Mutta viis lapsen oikeuksista, saati isän velvollisuuksista. Ja naisten oikeudet, pöh.

Exäni oli tuollainen. Ei tosin lokkeillut, mutta muuten oli kyllä aikamoinen sovinisti. Sanoin kerran jonkun riidan yhteydessä että ihan kuin minulla ei olisi mitään ihmisoikeuksia. Mies sitten pokkana sanoi:"Minulla on ne ihmisoikeudet ja sulla ne oikeudet mitkä sulle annan." Ja röhönaurut päälle. Se olikin liivijengiläinen ja jostain syystä siitä oli jatkuvasti hauska kohdella minua kuin jotain koiraa.

No tuo oli varmaan ronskimpaa huumoria jota te tiukkapipot ette vaan ymmärrä. Kaikesta loukkaannutaan ja otetaan nokkiinsa.

Vierailija
227/234 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ronskimpaa huumoria jos kohtelee naistaan kuin koiraa?

Vierailija
228/234 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava, elää vanhojen vanhempiensa kustannuksella, ei käy töissä. Vanhemmat elättää ainokaistaan.

jos hää on eläkkeellä ja siitä maksaa talouteen juoksevia

Vierailija
229/234 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä joka lokkeili ruokakaapillani 3 pv viikossa, kuitenkin aina halusi määrätä mitä syödään. Jos en suostunut ehdotuksiinsa aloitti mykkäkoulun. Jos jäi ma amulla luokseni nukkumaan kun lähdin töihin, oli varmasti viety kaikki ruuan tähteet kaapeista. Selitti että näillä hän elää melkein koko viikon kunnes tulee taas minun luo! Samoin vessapaprut, talouspaprut, tiskikonetabletit, nenäliinat olivat kummasti huvenneet. Aloin jossain vaiheessa piilottamaan ko tuotteita, niin oli kovin hämmästynyt ja pyysi ostamaan. Ei ollut vähävarainen mies, vaan täysi paska.

Vierailija
230/234 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä joka lokkeili ruokakaapillani 3 pv viikossa, kuitenkin aina halusi määrätä mitä syödään. Jos en suostunut ehdotuksiinsa aloitti mykkäkoulun. Jos jäi ma amulla luokseni nukkumaan kun lähdin töihin, oli varmasti viety kaikki ruuan tähteet kaapeista. Selitti että näillä hän elää melkein koko viikon kunnes tulee taas minun luo! Samoin vessapaprut, talouspaprut, tiskikonetabletit, nenäliinat olivat kummasti huvenneet. Aloin jossain vaiheessa piilottamaan ko tuotteita, niin oli kovin hämmästynyt ja pyysi ostamaan. Ei ollut vähävarainen mies, vaan täysi paska.

Ja sinä tällaista idioottia katselit? Ihan sairasta molemmin puolin: toinen ryövää ja käyttää totaalisesti hyväkseen, ja toinen suostuu tähän. Ansaitsette toisenne. Miten se äijä nyt exä on? Olisit pitänyt helmestä kiinni!

Vierailija
231/234 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolisoni lähisukulainen lokkeilee yhteiskunnan verovaroilla.

Kävi ammattikoulua ainakin 5 vuotta, jonka jälkeen vitkutteli työttömänä. Oli paljon mukavampaa pelata öisin tietokoneella kuin käydä päivisin töissä. Sukulaisten työllistymiskyselyihin löytyi aina joku hyvä sääliä kerjäävä vastaus kuinka on taas ollut sairaana eikä työnantajat sairasta palkkaa.

Kävi kääntymässä työelämässä vähän aikaa ja siitäkin suuri osa sairaslomalla kun ei huvita.

Nyt taas ainakin 5 vuotta työttömänä, oma panos nolla, osaaminen nolla, kiinnostus nolla, kaikki on yhteiskunnan vika ja työllistämistoimet on uhka eikä mahdollisuus... Vali vali vali...

Lokki mikä lokki

Vierailija
232/234 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pissiskaveri pyysi että lähdeppä yökerhoon. Kun mentiin hänen kanssaan yökerhoon, kävi selville että hänellä ei ollut rahaa. Maksatti sisäänpääsyn, narikan ja ostatti juoman itselleen. Sitten näki jonkun paremman ystävänsä ja meni hänen kanssaan yökerhon vip-puolelle jonne minulla ei ollut asiaa. Jätti minut yksin tavalliselle puolelle. Tajusin että oli pyytänyt minut yökerhoon vaan koska hänellä ei ollut rahaa sisäänpääsyyn. 

Vierailija
233/234 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat lokit ovat niitä naapureita tai "retkeilijöitä", jotka eivät jaksa kantaa repussaan muutamaa koivuklapia vaan varastavat nuotiopuut retkireitin lähellä olevan kesämökin puupinosta käyttäen samalla mökin vessaa.

Alueella on yksityisalue kyltit.

Kompostivessan tyhjennys ja polttopuiden roudaaminen mäkisessä maastossa ei huvittaisi joka kerta jos edellisellä kerralla tiedät jättäneesi niitä riittävästi itseäsi varten.

Nyt kaikki on lukossa lokkien takia. Tuokaa puut kotoanne ja käyttäkää sitä retkireitin vessaa joka on turisteille tarkoitettukin. En halua siivota ventovieraiden pas*oja.

Ihmisten typeryys on uskomatonta. Olen kuullut lokeista, jotka hakevat metsähallituksen ja kuntien laavuilta polttopuut kotiinsa. Näiden lokkien takia niitä yhteisiä puita ei sitten enää ole ollenkaan.

Vierailija
234/234 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme