Pahin lokkeilu mitä tiedät
Tunnetko kunnon lokkeilijoita ja mitä he ovat tehneet?
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Velipoika otti thaimaalaisen vaimon ja siinä on kyllä lokki pahimmasta päästä. Vastaavaa miehen elättinä olemista ei koskaan suvaittaisi suomalaiselta naiselta. Nämä ulkomaalaisen miehen napanneet thait vielä oikein esittelevät toisilleen somessa mitä ovat ostelleet miehen rahoilla.
Kusetus ja siinä onnistuminen on niiden elämäntapa ja meriitti elämässä. Sitten kultaa kaulaan merkiksi. H u o r i a pahimmasta päästä. Kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velipoika otti thaimaalaisen vaimon ja siinä on kyllä lokki pahimmasta päästä. Vastaavaa miehen elättinä olemista ei koskaan suvaittaisi suomalaiselta naiselta. Nämä ulkomaalaisen miehen napanneet thait vielä oikein esittelevät toisilleen somessa mitä ovat ostelleet miehen rahoilla.
Meillä on ihana thai nainen siivoamassa.
Osaa ne teeskennellä. Älä yhtään epäile!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ovat mielin kielin, todellisuudessa erittäin ilkeitä luonteeltaan.
Juu, meillä oli töissä thainainen ja kävi joskus huutamassa asiakkaille .
Teki työnsä huonosti.
Ajattelin kyllä silloin että saisi nyt olla miehiä katsomassa menoa .
Tosi on. Miehenä todennut saman. Länkkärinaisessa on mitä vikoja onkin. mutta noissa se kaksinkertaistuu. Ja mikä suloinen hymy, kun tutustutaan hahahhahha XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näidenkin tapauksessa saattaa lopulta käydä niin ettei enää niin hymyilytäkään jos mies päättää nakata naisen pihalle. Tiedän yhden miehen joka oli ollut kaukaa viisas ja tehnyt tämän vaimon kanssa avioehdon jonka avulla sai irroitettua itsensä tästä liitosta. Akka jäi hyväksi toviksi itkemään ulos; et voi tehdä minulle tätä! Sukuni hylkää minut jos menen takaisin rahattomana ja hylättynä.
Potku perseeseen, hyvä, ja koodpai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs kaverini saattaa lähteä baariin ilman rahaa ja avoimesti lokkeilla miehiä tarjoamaan hänelle juomia. Itseäni hävettää katsella touhua.
Tuo on ihan ok jos myös sitten antaa pimbs.
Yleensä ei anna. Yksi tosi kaunotar Kalliossa takavuosina eli noin , karkasi ja kulki aina silmä mustana. Taisi kyllä yöpyessään varastaakin. Turpaan vain ja onnea!
Vierailija kirjoitti:
Sofia Belórf. Velkaannutti Nousiaisen jotta sai itselleen merkkivaatteita toisen velaksi ottamilla rahoilla. Kun mies oli imetty muutenkin kuin täytetyillä töröhuulillaan kuiviin, siirtyi hän varakkaamman tyypin kimppuun kuin pintaliitäjä rahanippuun.
Noi törsöhuulet on heti nope
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana asuin keskustassa. Ns "kaverit" tulivat luokseni juomaan pohjia,meikkaamaan ja kävelivät baariin. Sitten pilkun jälkeen soittelivat alaovelta yösijaa ja aamulla tyhjensivät jääkaapin. Jos halusin heidän mukaansa baariin,katsoivat toisiin "Ei vi""u"-ilmeellä.
Kerran sitten sammutin kännykän ja ovisummerin ja olivat turhaan mesonneet alaovella. Seuraava perjantaina olin myös "sattumalta" matkustanut serkun luo toiseen kaupunkiin kun lokeilla bilejalka vipatti.
Minulla hieman samankaltaisia kokemuksia opiskeluajoilta. Asuin aikalailla Tampereen keskustassa melko tilavassa yksiössä ja oli toki lyhyt matka baariin. Minulla oli tuolloin kaveriporukka, joista muut asuivat kauempana keskustasta ja myös pienemmissä naapurikaupungeissa. Kyllähän sitä itsekin tuli kutsuttua heitä luokseni ihan mielellään ja oli kivaa, ei siinä, mutta kun AINA minun luo... Jopa toisten synttäreitä tultiin juhlimaan minun luo! :D kyllä sitä monesti olisi vaikka kesähelteellä halunnut mennä kaverin rivitaloasunnon terassille istuskelemaan kuin minun kuumaan yksiööni, mutta ei... Jossain vaiheessa se vaan rasittaa, kun joku yöpyy lähes joka viikonloppu sohvallasi, täytyy siivoilla, vaihdella lakanoita ja pyyhkeitä jne. Mutta se oli sellaista opiskelijan elämää se! Nykyään ihan erilaiset kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Eräs puolisoni lähisukulainen lokkeilee yhteiskunnan verovaroilla.
Kävi ammattikoulua ainakin 5 vuotta, jonka jälkeen vitkutteli työttömänä. Oli paljon mukavampaa pelata öisin tietokoneella kuin käydä päivisin töissä. Sukulaisten työllistymiskyselyihin löytyi aina joku hyvä sääliä kerjäävä vastaus kuinka on taas ollut sairaana eikä työnantajat sairasta palkkaa.
Kävi kääntymässä työelämässä vähän aikaa ja siitäkin suuri osa sairaslomalla kun ei huvita.
Nyt taas ainakin 5 vuotta työttömänä, oma panos nolla, osaaminen nolla, kiinnostus nolla, kaikki on yhteiskunnan vika ja työllistämistoimet on uhka eikä mahdollisuus... Vali vali vali...
Lokki mikä lokki
Mitä jos hän on oikeasti sairas?
Vierailija kirjoitti:
Ex-mimmi käytti hyväksi taloudellisesti. Toisaalta olisi ollut kalliimpi palkata palvelija.
Sai kuitenkin luultavasti pillua. Mutta jos laskee laakien hinnan ilolinnuille, niin varmaan jäi tappiolle kuitenkin pitäessään lehmää vaikka tarvitsi vain joskus litran maitoa. Väitetään, ettei autoakaan kannata pitää, vaan taksimatkat tulevat halvemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iäkkään äidin asunto- ja muu varallisuus jaettu ennakkoperintöinä lapsille ja mummeli laitettu ensin vuokra-asuntoon asumistuella ja pienellä eläkkeellä ja sieltä sitten palvelutaloon mahdollisimman pienillä palvelumaksulla. Ei kuulemma kannata mummelilla olla omaisuutta eikä tuloja pientä eläkettä enempää kun sehän menee kaikki kuitenkin palvelutalomaksuihin ja vuokriin.
Ihan fiksu homma. Tottahan tuo on.
Ei ole totta.
Torilla lokki vei lörtsyn kädestä ja lensi kivelle. Kyllä sapetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ovat mielin kielin, todellisuudessa erittäin ilkeitä luonteeltaan.
Juu, meillä oli töissä thainainen ja kävi joskus huutamassa asiakkaille .
Teki työnsä huonosti.
Ajattelin kyllä silloin että saisi nyt olla miehiä katsomassa menoa .Tosi on. Miehenä todennut saman. Länkkärinaisessa on mitä vikoja onkin. mutta noissa se kaksinkertaistuu. Ja mikä suloinen hymy, kun tutustutaan hahahhahha XD
Älä ny. Hymyn maa! hahahahahahahahahahahah voihan vit.tu kahdella teellä vaikka modea viduttaakin ...
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli teini-ikäisenä kaveri, joka tunnettiin pahemman luokan lokkina. Äitinsä oli antanut hänelle vitosen setelin, että käydään kipaisemassa kaupasta maitoa. Kassalla kaveri rupeaa tivaamaan, että mun pitäis maksaa hänenkin ostoksensa, koska "en millään viittis rikkoo tätä vitosen seteliä minkä mutsi anto". En suostunut maksamaan.
Samaisella kaverilla ei ollut "varaa" tuoda nyyttärityylillä järjestetyille synttäreille edes yhtä kurkkua "kun ovat niin varattomia". Tupakkaan ja siidereihin kyllä oli löytynyt rahaa, ei siihen 50snt kurkkuun. Iloisesti maiskutteli menemään muiden eväitä siellä sitten.
En enää tämän lokin kaveri ole, sillä hän tuli kateelliseksi siitä että pääsin nuorena töihin ja oli varaa ostella kivoja tavaroita ja vaatteita, enkä suostunut kustantamaan hänelle mitään. Olin kuulemma itsekäs, ylimielinen ja paska kaveri.
Tarinasi toi mieleeni vastaavanlaisen tapauksen myöskin teini-iässä tapahtui tämäkin. Mullakin oli teininä kaveri, joka ensin törkeästi varasti tavaraa, ei koskaan pyytänyt anteeksi, valehteli ja kehitteli kaikenlaisia sumutustarinoita enkä vielä tänäpäivänä ole saanut tavaroista takaisin saati kuullut anteeksipyyntöä. Siinä samassa käytti hyväksi minua pummaamalla kaiken mahdollisen aina koulukirjoista, kyyteihin ja ilmaisiin lounaisiin, mutta koskaan ei tarjonnut itse vaan ainoan yhden teen joka oli tietysti miehensä ostama tai maksanut takaisin vaan aina oli jokin ärsyttävä tekosyy milloin oli iho kuivana eikä voinut kävellä kotiin (ja paskanmarjat!) tai ei ole varaa ostaa herkkuja. Eräänä kauniina päivänä sain tarpeekseni kun oli juoruillut musta selän takana ja haukkui mut ylimieliseksi pataluhaksi ja valehtelijaksi kaveriksi. Luojalle iso kiitos ettei ole varastava lokki enää elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin lokkeilija on mies parisuhteessa. Hänen ajattelunsa menee näin: "Mikä on sinun, on myös minun, mutta mikä on minun, on minun".
Miehellä on vain oikeuksia, mm. oikeus panna paljaalla ja karata seurauksia. Tämä konkretisoituu myös eroisien ulinassa: "Missä isän oikeudet?" Mutta viis lapsen oikeuksista, saati isän velvollisuuksista. Ja naisten oikeudet, pöh.
Exäni oli tuollainen. Ei tosin lokkeillut, mutta muuten oli kyllä aikamoinen sovinisti. Sanoin kerran jonkun riidan yhteydessä että ihan kuin minulla ei olisi mitään ihmisoikeuksia. Mies sitten pokkana sanoi:"Minulla on ne ihmisoikeudet ja sulla ne oikeudet mitkä sulle annan." Ja röhönaurut päälle. Se olikin liivijengiläinen ja jostain syystä siitä oli jatkuvasti hauska kohdella minua kuin jotai
Toivoisin sydämestäni että minua kohdeltaisiin kuin koiraa.
Karvat ajellaan kauniisti, saan paskaisenakin nukkua valkoisella sohvalla, kerran kun yskäisen niin kiikutetaan yksityiselle lääkärille ja kaikki mahdollinen tutkitaan, ruoka on parasta mitä kaupasta saa ja muutenkin kohdellaan siten kuin "olet tärkeämpi kuin kukaan ihminen ininäy" tyylillä.
Kyllä koiran elämää nykypäivänä on herkkua!
Ehkä olen tyhmä mutta mitä on lokkeilu?
Mökille yritti tyyppi, onnistuin kieltämään. Vuokratkoon mökkinsä
"Velipoika otti thaimaalaisen vaimon ja siinä on kyllä lokki pahimmasta päästä. Vastaavaa miehen elättinä olemista ei koskaan suvaittaisi suomalaiselta naiselta. Nämä ulkomaalaisen miehen napanneet thait vielä oikein esittelevät toisilleen somessa mitä ovat ostelleet miehen rahoilla."
Totta.
Työikäiset ma muu miehet jotka kansoittavat kauppakeskukset. Kansallis asuiset naishenkilöt joiden leveä työhame/ rahtimekko estää työnteon. Samaan Heimo kuntaan kuuluvat Puhakka ja lakeerikekä miehet joilla heikko lukutaito,kännykkä kasvanut kiinni käteen. Harrastuksena ammuskelu siellä sun täällä.
Tulee suklaspatukan kanssa kylään mutta syö sen kokonaan itse eikä edes kysy haluatko palan?
Mulla oli kanssa eräs Aasiasta kotoisin oleva nainen työkaverina. Hän hakkasi potilaita, jopa niitä miehiä, ja oli ilkeä kuin piru. Kertoili tarinoita siitä, kuinka nainen on Aasian maissa aina perheen pää. Mies saa luulla kyllä toisin, osasivat siis manipuloinnin taitavasti. Se niistä herttaisista Aasialaisita naisista. Väkivaltaansa hän ei pitänyt minään. Kulttuuri oli opettanut sen olevan normaalia.