Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana, ihan alussa vasta ja äitini kuoli. Mies ei päästä hautajaisiin koska pelkää et saan keskenmenon.

Vierailija
06.10.2019 |

Käski mun sukulaista hankkimaan kukatkin mun puolesta. Äiti oli 75-vuotias ja tiesin jo vuosia aiemmin et tulee kuolemaan alle 80-vuotiaana. Miten tämä vaikuttaa vauvaani? Kokemuksia muilla tälläisesta tilanteesta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla trolli, mutta vastaan joka tapauksessa.

Mies ei päätä, menetkö äitisi hautajaisiin. Sinä päätät ja tietenkin menet. 

Vierailija
2/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menet hautajaisiin. Ja sitten pariterapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun oli hautajaisissa niin kolme vierasta oli raskaana. Kaikesta huolimatta synnyttivät kaikki täysaikaisena kuukausia myöhemmin.

Vierailija
4/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei päätä menetkö vai et. Sinä päätät.

Vierailija
5/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin olet raskaana väärälle miehelle. Narsisti idiootti haluaa vain varmistaa, että hänen erinomaiset geeninsä jatkuu.

Vierailija
6/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan hyvää tee vauvalle se läheisesi kuolema.

Itselleni ainakin sanottiin asiantuntijan taholta, että mulle ei tehnyt hyvää, kun ekana elinvuotenani molemmilta vanhemmiltani kuoli vanhempi ja mua hoiti toisen niistä leski parivuotiaaksi.

Eli olen pelkkien surijoiden ympäröimänä koko ajan.

Vierailija
7/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadut loppuelämän, jos et mene äitisi hautajaisiin, jonne haluat, vaan annat miehen määrätä.

Jos mies on nyt niin määräilevä, hyvää ei seuraa. Mitä hän kieltää sinulta seuraavaksi?

Vierailija
8/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Vierailija
9/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tietysti äitisi hautajaisiin ja jätät mokoman kontrolloivan miehen. Kyllä sikiöt elämää kestää.

Vierailija
10/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne hautajaiset aiheuttaa haittaa?Ennemmin se ettet mene stressaa sinua ja aiheuttaa vauvalle haittaa.

Vierailija
11/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla läppä tai sitten ap on täysi idiootti. Ei kukaan ole niin tyhmä että antaa puolisonsa määräillä tuollaisesta asiasta.

Vierailija
12/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se varmaan hyvää tee vauvalle se läheisesi kuolema.

Itselleni ainakin sanottiin asiantuntijan taholta, että mulle ei tehnyt hyvää, kun ekana elinvuotenani molemmilta vanhemmiltani kuoli vanhempi ja mua hoiti toisen niistä leski parivuotiaaksi.

Eli olen pelkkien surijoiden ympäröimänä koko ajan.

Tuohan on aivan eri juttu. Ap on raskaana, ihan alussa vasta. Lapsi ei tule olemaan surijoiden ympäröimä synnyttyään.

Ap:n tilanteessa tekisin abortin ja laittaisin miehen ulos elämästäni. Vaikuttaa luonnehäiriöiseltä.

Vierailija
13/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään se suru mitenkään hyvä ole sinulle eikä siten myöskään lapselle, mutta jos se nyt ei ollut mikään älytön järkytys, ja se järkytys on tullut jo silloin kun kuulit että hän on kuollut, ei se hautajaisissa sureminen enää sen pahempaa vahinkoa voi tehdä. Suret sinä varmasti kotonakin ja stressaat sitä että et ole oman äitisi hautajaisissa, sehän on sama kuin et olisi läsnä oman lapsesi syntymässä.

Vierailija
14/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi tulla mukaan hautajaisiin sinun tueksesi. Ei mitään selityksiä esim. työesteitä.

Aökuvaiheessa keskenmenot ovat yllättävän yleisiä. Jos näin tapahtuu, kulaan ei voi syyttää osallistumista oman äidin hautajaisiin. Julmaa ja anteeksiantamatonta, jos näin tekee.

Vierailija
15/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehesi tv kieltoon. Katsoo liikaa telkkaria. Tietysti menet hautajaisiin. Olet raskaana et vaikeasti psyykkisesti sairas, jolloin olisi aiheellista miettiä tapausta.

Vierailija
16/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen aborttia. Lapsella on puoliksi idiootin geenit. Niin ja jätä mies.

Vierailija
17/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa kontrolloivalta idiootilta. Kai tää alotus on provo?

Vierailija
18/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen parisuhteessa missä mun ei koskaan tarvitse käyttää lausetta "Mies ei päästä". Potkisin tollasen äijän ulos.

Vierailija
19/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä äijä.

Pukeeko se sulle (valitsemansa) vaatteet päälle aamuisin, syöttää ja pyyhkii perceen?

Ensimmäinen kolmannes on jokaisessa raskaudessa riskiaikaa. On aivan tavallista että raskaus menee poikki itsestään ekan kolmanneksen aikana koska alkiossa/sikiössä on jotain vikaa. Suurin osa odottajista ei edes tiedä saaneensa keskenmenon.

Nauraisin pskaset naurut jos oma ukko yrittäisi jotenkin rajoittaa mun elämää tai päätäntävaltaa. Saattaisi lapikas heilahtaa jollei tulisi tolkkuihinsa.

Lopetan vielä samaan millä aloitin: hyi mikä äijä. 

Vierailija
20/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti oli 75-vuotias ja tiesin jo vuosia aiemmin et tulee kuolemaan alle 80-vuotiaana. Miten tämä vaikuttaa vauvaani?"

En usko, että äitisi ikä vaikuttaa vauvaasi mitenkään.

Jos tämä juttu on totta, niin otan osaa suruusi.