Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana, ihan alussa vasta ja äitini kuoli. Mies ei päästä hautajaisiin koska pelkää et saan keskenmenon.

Vierailija
06.10.2019 |

Käski mun sukulaista hankkimaan kukatkin mun puolesta. Äiti oli 75-vuotias ja tiesin jo vuosia aiemmin et tulee kuolemaan alle 80-vuotiaana. Miten tämä vaikuttaa vauvaani? Kokemuksia muilla tälläisesta tilanteesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä taidan olla kuullut kaiken. Vai hautajaisiin meneminen aiheuttaa keskenmenon. Ei hemmetti.

Vierailija
22/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hautajaisiin. Siellä saa suruprosessiin lohtua ja konkretiaa ja on loppujenlopuksi helponpi käsitellä. Yhdessä surra ja muistella hsutajaisporukan kanssa on hyvää lääkettä suruun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin tyhmä tms.? Kukaan aikuinen ihminen ei tee päätöksiä toisen puolesta. Sinä päätät menetkö hautajaisiin. Hautajaiset eivät aiheuta keskenmenoa. Miehesi tarvitsee terapiaa ja jos jatkat tuollaisen määräilijän kanssa niin pian tarvitset terapiaa itsekin.

Vierailija
24/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä sure ihan yhtä paljon ennen hautajaisiakin? Miten hautajaisiin meno muka aiheuttaisi keskenmenon? En voi uskoa, että nykyaikanakin on pariskuntia, jossa toinen sanelee toiselle elämisen ehdot. Tietenkin menet hautajaisiin.

25/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hautajaiset eivät aiheuta keskenmenoja.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
26/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille!

Vapaudenriisto on yleisen syyttäjän ajettava asia.

Vierailija
27/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi minulle hyvin, kun syyttelin itseäni keskenmenostamme: jos joku arkipäiväinen tekeminen olisi oikein tehokas aiheuttamaan keskenmenoja, niin silloin abortteja ei tarvittaisi.

Ja toinen juttu, miehesi olisi aika pyytää tekemisiisi puuttumista anteeksi ja äkkiä. Jos ei tee sitä, niin olisin huolissani, ei kuulosta terveeltä.

Vierailija
28/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi, että suru ei ole koskaan tappanut lasta mutta äidin kokema stressi on vaarallista lapselle, joten miten hän perustelee olemassaolonsa, olet kuitenkin stressaavan ääliön kanssa jatkuvasti. Lapsesi on akuutissa kuolemanvaarassa päivittäin hänen takiaan.

Vierailija
29/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ei päästä"?

Lukitsee sinut kellariin? Sitoo kiinni kirjahyllyyn? Uhkaa aseella?

Tottakai menet äitisi hautajaisiin.

Vierailija
30/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin saippuasarjoissa annetaan ymmärtää, järkytys ei aiheuta keskenmenoa. Se ei ole mikään sydänkohtaus, vaan syynä yleensä sikiössä oleva vika.

Tottakai menet hautajaisiin, ja mieheltä turpa tukkoon.

Vierailija
31/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt mikä täysin normaali ja arkinen asia on seuraavaksi kieltolistalla? Tai kuinka pitkä sen listan pitää olla ennen kuin ymmärrät lähteä? Pääsetkö edes lähtemään kun heräät äippäkerhossa muksusi kanssa siihen todellisuuteen että sen äippäkerhon ja mahdollisen vauvauinnin lisäksi elämässä ei muuta ole kuin se mies ja lapsi, kun mies on sanonut että monikin asia on pahasta sulle/lapselle?

Vierailija
32/32 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on provo, mutta kysytään nyt silti. Millä tavoin mies ilmaisi ettet saa mennä?

Kielsi ja perusteli; siksi koska mä niin sanon? Ja ap. ei mitenkään kyseenalaistanut, että kyseessä on kaksi aikuista ihmistä eikä mikään holhouksen alainen lapsi ja hänen huoltajansa?